Η Galeria Senat φιλοξένησε το μεγάλο event της Dyson, «Next Gen Living», το οποίο παρουσίασε πρωτοποριακές μεθόδους στις ηλεκτρικές συσκευές τόσο για την προσωπική περιποίηση, όσο στην καθαριότητα του σπιτιού. Με τα καινοτόμα demo zones, το κοινό είχε την ευκαιρία να παρακολουθήσει εκπληκτικές επιδείξεις και να δοκιμάσει τα νέα προϊόντα σε ένα περιβάλλον αντιπροσωπευτικό της διεθνούς ιδέας εκδηλώσεων της Dyson. Είχαμε, λοιπόν, την ευκαιρία να γνωρίσουμε από κοντά, αλλά και να δοκιμάσουμε, μερικά από τα latest launches του brand, που αποτελούν must-haves για τις σύγχρονες γυναίκες.
Η ασύρματη ηλεκτρική σκούπα Dyson Gen 5, η ηλεκτρική σκούπα υγρού καθαρισμού Dyson Submarine, ο Big & Quiet purifier και τα περίφημα προϊόντα περιποίησης μαλλιών σε μοναδική γκάμα χρωμάτων, ήταν μερικά από αυτά.
Haircare
Ξεκινώντας από τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών της Dyson καταλάβαμε γιατί είναι τόσο viral και καθιστούνται στα most-wanted. Είναι ήπια για το τριχωτό της κεφαλής, επειδή ενσωματώνουν έναν έξυπνο αισθητήρα ελέγχου θερμότητας για την αποφυγή ακραίων βλαβών, ώστε τα μαλλιά να παραμένουν ενυδατωμένα και υγιή. Ταυτόχρονα, για τους μηχανικούς της Dyson το χρώμα αποτελεί βασικό κριτήριο όταν πρόκειται για την αρχιτεκτονική των προϊόντων. Η νέα σειρά περιποίησης μαλλιών, Ceramic Pop, σε επιλεγμένα χρώματα παρουσιάστηκε από την Eva Comas Stokes - Senior Design Engineer, στη σκηνή της εκδήλωσης της Dyson:
‘Μέσα από χρόνια ερευνών και δοκιμών στα μαλλιά διαπιστώσαμε τον εξαιρετικά σημαντικό ρόλο που μπορεί να έχει η ακραία θερμότητα στην υγεία των μαλλιών μας. Γι' αυτό στη Dyson, έχουμε σχεδιάσει τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών μας με τρόπο που θα προσφέρει εκπληκτικά στυλ χωρίς να χρειάζεται να χρησιμοποιείτε ακραία θερμότητα. Έχουμε επίσης ενσωματώσει έναν μικροσκοπικό αισθητήρα που ονομάζεται thermistor, ο οποίος μετράει τη θερμοκρασία της ροής του αέρα 40 φορές ανά δευτερόλεπτο για να διασφαλίσει ότι δεν ξεπερνάει ποτέ μια συγκεκριμένη θερμοκρασία και, επομένως, προστατεύει τα μαλλιά από την ακραία θερμότητα. Οι δύο τελευταίες χρωματικές αποχρώσεις - blue blush και ceramic pop - είναι το εκπληκτικό αποτέλεσμα της ομάδας μας CMF (Colours Materials and Finishes), η οποία δημιούργησε έναν ουσιαστικό συνδυασμό αποχρώσεων που φαίνονται αλλά και αισθάνονται καταπληκτικά", δήλωσε η Eva Comas Stokes - Senior Design Engineer’.
Air quality & clean spaces
Η τεχνολογία της Dyson εστιάζει στις εξατομικευμένες ανάγκες των καταναλωτών, αλλάζοντας τον τρόπο που καθαρίζουμε και βοηθώντας μας να αναπνέουμε καθαρότερο αέρα στο σπίτι. Η ασύρματη ηλεκτρική σκούπα Dyson Gen 5 διαθέτει την πιο εξελιγμένη τεχνολογία αναρρόφησης που υπήρξε ποτέ, ώστε η σκόνη να εντοπίζεται και να απομακρύνεται εύκολα. Όταν πρόκειται για σκληρές επιφάνειες, η Dyson Submarine αποδεικνύει την απόδοσή της. Εξοπλισμένη με λειτουργία υγρού καθαρισμού με σκούπισμα, αφαιρεί υγρά, υπολείμματα και σκληρούς λεκέδες, τα οποία αφαιρούνται συνεχώς από τον κύλινδρο με κάθε περιστροφή.
Για να ολοκληρωθεί η εμπειρία ενός τέλεια απολυμασμένου σπιτιού, ο τελευταίος καθαριστής αέρα Dyson Big & Quiet παρέχει καθαρότερο αέρα σε όλο το δωμάτιο. Χρησιμοποιώντας κωνική αεροδυναμική για να παρέχει ισχυρή προβολή, η συσκευή λειτουργεί με μεγάλη εμβέλεια, κυκλοφορεί τον αέρα και ωθεί ακόμα και τους απομακρυσμένους ρύπους μέσα από σφραγισμένα φίλτρα. Ο Andrew Aitchison, Senior Design Engineer - NPI, μίλησε για τις νέες καινοτομίες της Dyson και τα πειράματα που έχουν δοκιμάσει την αποτελεσματικότητά τους.
"Η Gen5 διαθέτει την πιο πρόσφατη τεχνολογία κινητήρα για να δώσει το πιο ισχυρό και προηγμένο προϊόν μας χωρίς καλώδιο με φίλτρο HEPA. Ένα ενσωματωμένο εργαλείο για σχισμές και ένα νέο περιβάλλον καταμέτρησης σωματιδίων καθιστά αυτό το προϊόν ένα από τα ευκολότερα προϊόντα μας στη χρήση μέχρι στιγμής. H submarine V15 είναι το απόλυτο ευέλικτο προϊόν που σας επιτρέπει να ξεμπερδεύετε τα μαλλιά, να φωτίζετε τη σκόνη και για πρώτη φορά να καθαρίζετε υγρά δάπεδα. Όλα αυτά με ένα ισχυρό μηχάνημα 230AW. Ο καθαριστής αέρα Big and Quiet είναι ο μεγαλύτερος αλλά και πιο αθόρυβος καθαριστής μας μέχρι σήμερα. Η μεγάλη ροή αέρα των 87 l/s δεν καθαρίζεται απλώς, αλλά προβάλλεται 10 μέτρα μέσα στο δωμάτιο για να εξασφαλίσει μεγάλη κάλυψη όπου βρίσκεστε", δήλωσε ο Andrew Aitchison, Senior Design Engineer – NPI”
Tried & tested
Η εκδήλωση περιελάμβανε τρεις δυναμικές ζώνες παρουσίασης. Στην περιοχή περιποίησης μαλλιών, οι πρεσβευτές της Dyson Florin Noje από τη Ρουμανία, Teuta Mesaros από την Κροατία και Ιωάννης Μιχαλέλης από την Ελλάδα έκαναν ζωντανές επιδείξεις χτενίσματος με το Dyson Airwrap. Οι επισκέπτες που ήθελαν να δοκιμάσουν πώς τα προϊόντα περιποίησης μαλλιών Dyson μπορούν να μεταμορφώσουν την εμφάνισή τους και να λάβουν συμβουλές από τους πρεσβευτές είχαν έναν ειδικό χώρο με εγκαταστάσεις υψηλής ποιότητας, όπως ακριβώς σε κάθε αποκλειστικό κομμωτήριο.
Ο χώρος οικιακού καθαρισμού επέτρεψε στους επισκέπτες να βιώσουν, μαζί με τους μηχανικούς και τους ειδικούς της Dyson, τη δύναμη της Dyson Gen 5 σε ένα σαλόνι και να δοκιμάσουν την αποτελεσματικότητα της Dyson Submarine σε επιφάνειες της κουζίνας. Επιπλέον, ο χώρος ποιότητας αέρα εσωτερικού χώρου τράβηξε την προσοχή στο έργο Dyson Airquality Backpack, όπου οι επισκέπτες κλήθηκαν να δουν πώς μοιάζει ένα έξυπνο σακίδιο πλάτης που μπορεί να παρακολουθεί την ποιότητα του αέρα στην πόλη. Επιπλέον, η μεγάλη εμβέλεια του νέου καθαριστή αέρα Big & Quiet δοκιμάστηκε μέσω πειραμάτων που διεξήχθησαν σε έναν τοίχο λάμψης και με τη χρήση μιας εργαστηριακής μεθόδου που αξιολογεί τον ρυθμό παροχής καθαρού αέρα (CADR).
Την εκδήλωση συντόνισε η Albertina Ionescu και μεταδόθηκε ζωντανά στη σελίδα Instagram της Dyson Romania, ώστε οι θεατές από όλες τις συμμετέχουσες χώρες να μπουν στην ατμόσφαιρα και να παρακολουθήσουν τόσο τις παρουσιάσεις τεχνολογίας όσο και τις επιδείξεις ειδικών.
About the brand
Η Dyson είναι μια παγκόσμια εταιρεία έρευνας και τεχνολογίας με δραστηριότητες μηχανικής, έρευνας, ανάπτυξης, κατασκευής και δοκιμών στη Σιγκαπούρη, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Μαλαισία, το Μεξικό, την Κίνα, την Πολωνία και τις Φιλιππίνες. Έχοντας ξεκινήσει από μια αποθήκη στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Dyson αναπτύσσεται σταθερά από την ίδρυσή της το 1993. Σήμερα, η εταιρεία διαθέτει μια παγκόσμια έδρα στη Σιγκαπούρη και δύο τεχνολογικές πανεπιστημιουπόλεις στο Ηνωμένο Βασίλειο, που εκτείνονται σε μια έκταση άνω των 800 στρεμμάτων στο Malmesbury και στο Hullavington. Από το 1993, η Dyson έχει επενδύσει πάνω από 1 δισεκατομμύριο στερλίνες στα γραφεία και τα εργαστήριά της στο Wiltshire, όπου διεξάγεται η έρευνα, ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη της μελλοντικής τεχνολογίας της Dyson. Η Dyson είναι οικογενειακή επιχείρηση και απασχολεί περισσότερους από 14.000 εργαζόμενους παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης μιας ομάδας μηχανικών 6.000 ατόμων. Η εταιρεία πωλεί προϊόντα σε 84 αγορές σε περισσότερα από 300 καταστήματα Dyson Demo Stores, εκ των οποίων 50 έχουν ανοίξει παγκοσμίως το 2021, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου καταστήματος Dyson Virtual Reality Demo Store.