fbpixel

Search icon
Search
The Balmain Show: Ο οίκος ετοιμάζεται για ένα αξέχαστο μουσικό φεστιβάλ τον Σεπτέμβριο
FASHION NEWS

The Balmain Show: Ο οίκος ετοιμάζεται για ένα αξέχαστο μουσικό φεστιβάλ τον Σεπτέμβριο

Κι όλα όσα ξεχωρίσαμε στο χώρο της μόδας


Η μόδα είναι συνεχώς γεμάτη εκπλήξεις και πράγματα που μας κινούν το ενδιαφέρον και κερδίζουν την προσοχή μας. Νέες συνεργασίες, καινούρια show και μοντέρνες ιδέες κάνουν την εμφάνισή τους και μας «ταξιδεύουν» σε άλλους κόσμους, περισσότερο χαρούμενους, εντυπωσιακούς και πολύχρωμους. Παρόλα που οδεύουμε προς την καρδιά του καλοκαιριού, σε μία περίοδο που οι ρυθμοί «πέφτουν», ο διάσημος fashion world συνεχίζει να παρουσιάζει μοναδικά νέα.

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ανακαλύψτε όλα όσα ξεχωρίσαμε τις τελευταίες ημέρες!

Balmain, Festival

204808714-328792262196734-442658375457556870-n.jpg
Image source: @balmain

Ο καλλιτεχνικός διευθυντής του οίκου, Olivier Rousteing, επέλεξε να δημιουργήσει την πρώτη μουσική γιορτή το 2019 κατά τη διάρκεια της SS20 Men's collection. Τότε είχαν συμμετάσχει διάφοροι διάσημοι καλλιτέχνες της μουσικής. Ακριβώς δύο χρόνια μετά, η ιστορία επρόκειτο να επαναληφθεί στο Παρίσι. Όπως ανακοίνωσε το ίδιο το fashion house, το διήμερο Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στις 28 & 29 Σεπτεμβρίου στο La Seine Musicale στο Παρίσι, στη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού.

«Δυο χρόνια πριν, ο Balmain έφερε την αφοσίωσή του στη μόδα, τη μουσική και τη μάχη κατά του AIDS σε άλλο επίπεδο, στη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας. Πράγματι, ο Olivier Rousteing παρουσίασε τα σχέδιά του μπροστά σε χιλιάδες θεατές και έκανε μία μίξη ανάμεσα στα μοντέλα και τους αγαπημένους του διεθνούς φήμης καλλιτέχνες, που έδωσαν καταπληκτικές performances. Ήταν το πρώτο μας Balmain Festival και μοναδικό στο είδος του, αφού ήταν ένα event που μπορούσε να χαρακτηριστεί και συναυλία και fashion show», αναφέρει στη ανακοίνωσή του ο Balmain.

Αξίζει να σημειώσουμε ότι η πρόσβαση στο φεστιβάλ θα είναι ανοιχτή για όλους την πρώτη μέρα, στις 28/09. Τη δεύτερη μέρα, στις 29/09, οπότε και είναι προγραμματισμένο το fashion, η είσοδος θα επιτραπεί μόνο στους πρώτους 1.200 θεατές που θα κάνουν μία δωρεά (με μικρότερο αντίτιμο τα 15€) στους μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς RED και the Global Fund για την καταπολέμηση του AIDS, και οι οποίοι με τη δωρεά τους θα λάβουν διπλή πρόσκληση για το show και τη συναυλία.

Paolita X MANA

zakviemon72.jpg

Για πρώτη φορά το MANA ενώνει τις δυνάμεις του με το διάσημο resortwear brands Paolita και δημιουργούν μία μοναδική premium σειρά αθλητικών ρούχων με sports bra και κολάν που θα κλέψουν την καρδιά fitness lovers και μη!Η ιδέα γι’ αυτήν τη συνεργασία ανήκει στην στην Anna Paola Παπακωνσταντίνου, δημιουργό του brand “Paolita”, το οποίο έχει ως έδρα το Λονδίνο αλλά έχει κερδίσει όλο τον κόσμο με τις υπέροχες γραμμές του, την τέλεια εφαρμογή και την καταπληκτική ποιότητα των υλικών της. Θέλοντας λοιπόν να μεταφέρει το μήνυμα της αισιοδοξίας και της θετικής διάθεσης, δημιουργήθηκε η συλλογή “ Paolita x ΜΑΝΑ” με 5 διαφορετικά σχέδια σε sports bra και κολάν, όπου όλα τα έσοδα από τις αγορές θα προσφερθούν για να στηρίξουν το έργο του Οργανισμού και τις γυναίκες με καρκίνο του μαστού και κάθε μορφής γυναικολογικό καρκίνο.

Η συλλογή αυτή - που θα διατίθεται κατόπιν παραγγελίας – είναι ιδιαίτερη καθώς η έμπνευση της προέρχεται από τα πιο δημοφιλή και διαχρονικά σχέδια του brand, αναδεικνύοντας τα αγαπημένα έντονα χρώματα που του αποδίδουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του. Συγκεκριμένα η Anna Paola έχει επιλέξει να «δώσει ξανά ζωή» σε μερικές από τις πιο χαρακτηριστικές δημιουργίες της, μέσα στην τελευταία δεκαετία, κομμάτια που αποτελούν πλέον, κομμάτι της ιστορίας του “Paolita”.

Δε γίνεται να μην τονίσουμε ότι το διάσημο brand έχει αποφασίσει να εφαρμόσει τις πρακτικές κυκλικής οικονομίας, πάντοτε με γνώμονα την προστασία του περιβάλλοντος. Τα υφάσματα προέρχονται από αναγεννημένες πρώτες ύλες που δημιουργούνται από επαναχρησιμοποιούμενα υλικά, μέσω μιας διαδικασίας που δεν περιλαμβάνει χημικά υλικά, περιορίζοντας την εκπομπή CO2 και την σπατάλη νερού.Για να ανακαλύψετε την υπέροχη συλλογή μπορείτε να το επισκεφθείτε εδώ.

Givenchy, Άρωμα Ελλάδας 

bts-3-adam-1x1.jpg

Για ακόμα μία φορά η Ελλάδα βρίσκεται παντού, αφού Έλληνες διαπρέπουν σε διάφορους τομείς σε όλον τον κόσμο. Αυτή τη φορά, στρέφουμε το ενδιαφέρον μας στον κόσμο της μόδας και πιο συγκεκριμένα στον γαλλικό οίκο Givenchy. Για το launching του νέου IRRESISTIBLE Eau de Toilette, η Givenchy Parfums αποκαλύπτει τους τρεις μεγάλους νικητές της #irresistibleisme πρόκλησης, η οποία ξεκίνησε τον Φεβρουάριο στις πλατφόρμες TikTok και Instagram του official account του οίκου @givenchybeauty.

Πάνω από 3000 άτομα από όλο τον κόσμο συμμετείχαν σε αυτή την ενωτική πρόκληση παρουσιάζοντας ακαταμάχητες χορογραφίες, καθοδηγούμενες από μια απίστευτα συναρπαστική ενέργεια. Από τους 15 προεπιλεγέντες υποψηφίους, η Σάρα Μοντείλ (Γαλλία), ο Άνταμ Χαλίλ (Ελλάδα) και η Μάγια ντε Σαέγκερ (Βέλγιο) επιλέχθηκαν τελικά οι πρεσβευτές για την ψηφιακή καμπάνια του νέου IRRESISTIBLE Eau de Toilette του οίκου Givenchy.

Chiara Ferragni, Morellato Group

1-10-1.jpg

Αν όχι η πιο πετυχημένη, η Chiarra Ferragni είναι μία από τις πιο πετυχημένες γυναίκες της γενιάς της. Το brand της μετράει πάρα πολλές συνεργασίες και κομμάτια από ready to wear items μέχρι παπούτσια, αξεσουάρ, ρούχα για παιδιά , ενώ οι capsule collections, που προκύπτουν από συνεργασίες με άλλα κορυφαία brands, περιλαμβάνουν από καλλυντικά μέχρι και μηχανή espresso, τη διάσημη πλέον, Nespresso x CH. Σ’ αυτήν τη λίστα έρχεται να προστεθεί μία νέα συνεργασία, που αυτήν τη φορά, αφορά έχει να κάνει με κοσμήματα και ρολόγια. Πιο συγκεκριμένα, η ίδια η Chiara Ferragni, ανακοίνωσε ότι υπέγραψε συμφωνία με τη Morellato Group για την παραγωγή και διανομή των πρώτων συλλογών της που θα περιλαμβάνουν κοσμήματα και ρολόγια, υπό το brand Chiara Ferragni. Οι συλλογές θα είναι διαθέσιμες από τον Οκτώβριο.

Σύμφωνα με το WWD, η παγκοσμίου φήμης επιχειρηματίας δήλωσε ότι αυτή η συμφωνία, «μου επιτρέπει να εξερευνήσω απευθείας αυτή την κατηγορία, που αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πάθη μου. Συνεργαστήκαμε για τη δημιουργία προϊόντων που είναι σύμφωνα με τη φιλοσοφία του Chiara Ferragni brand και ανυπομονώ να αποκαλύψω όλη τη νέα collection στο κοινό. Αυτό το επιπλέον βήμα επιτρέπει στο brand CH να γίνει ακόμα πιο ανταγωνιστικό στην αγορά».