fbpixel

Search icon
Search
Τα πιο ιδιαίτερα και όμορφα εκθέματα από την Art Basel Miami Beach 2019
DESIGN NEWS

Τα πιο ιδιαίτερα και όμορφα εκθέματα από την Art Basel Miami Beach 2019

Ό,τι πιο ασυνήθιστο και πρωτότυπο έχουμε συναντήσει ποτέ σε έκθεση


Η ετήσια έκθεση του Art Base Miami Beach, είναι στην πραγματικότητα μια ευκαιρία για τη μόδα να ενταχθεί στην απόλυτη καλλιτεχνική κοινότητα, γεμάτη με συνεργασίες και φυσικά με καλλιτεχνικά προϊόντα για να αγοράσει όποιος θέλει. Για μια ακόμη χρονιά η έκθεση έλαβε χώρα με τον Dior vα φέρνει στο Μαϊάμι το pre-fall 2020 men’s runway show. Με τη σειρά τους οι Bottega Veneta και ο Gucci ανέδειξαν μαζί τους πολλά μοντέλα και διάσημους.

Παρακάτω, πάρτε μια γεύση από τα καλύτερα και top fashion έργα του φετινού θεσμού!

Sneaker trunk 182.000 $

louis-vuitton2.jpg
Courtesy of Louis Vuitton

Σχεδιάστηκε από τον Virgil Abloh για τον οίκο Louis Vuitton. Ο sneaker trunk, ιδανικός για την τεράστια υπεροχή του, χωράει τουλάχιστον 6 ζευγάρια από low top και 8 ζευγάρια από high top sneakers. Κάθε ράφι έχει σχεδιαστεί έτσι, ώστε να μπορούν να τοποθετηθούν τουλάχιστον 13 low top και 12 high top κομμάτια, ιδανικό και για τους μπασκετμπολίστες. Μπορεί να προσαρμοστεί ακριβώς όπως θέλετε εσείς, χαράζοντας πάνω το μονόγραμμά σας ή τον αριθμό παπουτσιών που έχετε στην κατοχή σας για παράδειγμα.

Scratch and Sniff Handbag

fendi.jpg
Image source: @fendi

Έχετε ξαναδεί τσάντα η οποία μυρίζει άρωμα; Η Fendi συνεργάστηκε με τον αρωματοποιό Francis Kurkdjian για την κατασκευή μίας ειδικής δερμάτινης τσάντας, στην οποία μπορείτε να μυρίσετε το άρωμα ξύνοντας την! Το άρωμα της διαρκεί μέχρι και 4 χρόνια, ωστόσο συμπεριλαμβάνεται κι ένα μπουκάλι extra αρώματος σε περίπτωση που χαθεί η μυρωδιά της ή απλά θέλετε να το χρησιμοποιήσετε για προσωπική χρήση. Ένας σίγουρος τρόπος για να τραβήξετε τα βλέμματα.

Wild Real Estate Stunt

diesel.jpg
Image source: @diesel

Η Diesel κατασκευάζει στην περιοχή Wynwood στο Μαϊάμι ένα σύνολο διαμερισμάτων, αλλά αυτός δεν είναι ακριβώς ο λόγος που το αναφέρουμε. Η εταιρεία με κάθε αγορά προσφέρει στον αγοραστή ένα μπλουζάκι, πάνω στο οποίο υπάρχει η μακέτα με το σχέδιο του ορόφου. Έτσι όποιος θέλει μπορεί να πληρώσει 5.500.000 $ για ένα μπλουζάκι, το πιο ακριβό παγκοσμίως, ενώ παίρνει δώρο κι ένα διαμέρισμα.

“Sculpture” by Virgil Abloh

gomez.jpg
Luis Gomez

Έχει τίτλο "Dollar a Gallon" κι έχει σχεδιαστεί από τον Virgil Abloh για το Miami’s Design District. Σύμφωνα με το δελτίο τύπου του, μοιάζει μ’ ένα παραδοσιακό Sunoco σήμα από gas station, αλλά ταυτόχρονα θυμίζει και «προϊόν ενός διαφημιζόμενου χορηγού».

Miu Miu Stool

miu-miu-2aZMh.jpg
Image source: @miumiu

Έχει εμπνευστεί από το fashion show του οίκου Miu Miu για το φθινόπωρο του 2018, που είχε ως βασικό χαρακτηριστικό τα vintage στοιχεία των δεκαετιών του 1950 και 1960. Τα διαφορετικά σε χρώματα «πόδια» του σκαμπό μπορούν να μετακινηθούν, με σκοπό να δημιουργήσουν πρωτότυπα μοτίβα αλλά και να «περάσουν» μυστικά μηνύματα στον άνθρωπο που κάθεται απέναντι σας.

Floating Louis Vuitton Shelf

louis-vuitton-1-smGhX.jpg
Image source: @louisvuitton

Καθώς η εταιρεία Louis Vuitton ιδρύθηκε ως brand για βαλίτσες και μπαούλα, το λογότυπό της έχει γίνει συνώνυμο με τα ταξίδια. Όταν ο γαλλικός οίκος κάλεσε τον σχεδιαστή Andrew Kudless με σκοπό να σχεδιάσει ένα ολόκληρο σπίτι για την ετήσια συλλογή Objets Nomades, εκείνος αποφάσισε να δείξει την ένταση που υπάρχει ανάμεσα στο να είναι κανείς «στον δρόμο» και στις ανέσεις ενός σπιτιού. Το χαρακτηριστικό κρεμαστό ράφι που σχεδίασε συμβολίζει ουσιαστικά «τη στρατιωτική ταυτότητα», με το λοξό ξύλο και τους δερμάτινους ιμάντες, οι οποίοι φαίνεται να το τεντώνουν. Ένας λόγος για να μην θελήσετε να φύγετε από το καθιστικό σας.

Trippy Handbag

valentino-FNEZL.jpg
Image source: @maisonvalentino

Ο οίκος Valentino σε συνεργασία με τον ζωγράφο Emilio Villalba, που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο, δημιούργησαν μια σειρά από τσάντες, την VSLING, στις οποίες απεικονίζονται διάφορα emoji, όπως μάτια, χείλη και τσιγάρα.

Balenciaga Couch

balenciaga-2.jpg
Image source: @harrynuriev

Αν όχι το πιο εντυπωσιακό, ένα από τα πιο εντυπωσιακά εκθέματα της έκθεσης. Ο καλλιτέχνης Harry Nuriev συνεργάστηκε για ακόμα μια χρονιά με τον οίκο Balenciaga, δημιουργώντας έναν γωνιακό καναπέ. Το εντυπωσιακό και το πρωτότυπο σ΄αυτή τη δημιουργία, είναι ότι το εσωτερικό του καναπέ έχει δημιουργηθεί με κατεστραμμένα ενδύματα ή αποκόμματα από παλιά κομμάτια του οίκου. Είναι ό,τι πιο άνετο έχετε συναντήσει ποτέ στη ζωή σας. Αν είστε απ’ αυτούς που θέλετε να μάθετε πόσο κοστίζει, καλό θα ήταν να είστε καλοί και στα μαθηματικά...