fbpixel

Search icon
Search
Tα ελληνικά brands που μας συστήνουν νέες συλλογές και συνεργασίες με αστείρευτη δημιουργικότητα & διαφορετική οπτική
MAGAZINE

Tα ελληνικά brands που μας συστήνουν νέες συλλογές και συνεργασίες με αστείρευτη δημιουργικότητα & διαφορετική οπτική

Εμπλουτίζουν τις collections τους με καινούρια προϊόντα


Επικεντρώνοντας το ενδιαφέρον τους στη δημιουργικότητα και τη φαντασία, τα ελληνικά brands -ακόμη και υπό το πρίσμα των δύσκολων καιρών που βιώνουμε- εμπλουτίζουν τις συλλογές τους με νέα προϊόντα, παρουσιάζοντας ένα ανανεωμένο προφίλ στην εγχώρια βιομηχανία της μόδας και της εσωτερικής διακόσμησης -με αστείρευτη προσήλωση στην κουλτούρα και την ιστορία του τόπου μας.

Το πολιτισμικό «βάρος» που κουβαλά όλους αυτούς τους αιώνες η Ελλάδα αποτελεί σίγουρα πηγή έμπνευσης για τους designers της χώρας μας -ειδικά φέτος, 200 χρόνια μετά την Ελληνική Επανάσταση. Με γνώμονα την ποιότητα, την καλαισθησία και την πρωτοπορία, ο καθένας βρίσκει τον τρόπο να ξεχωρίζει χωρίς μιμητισμούς και να δημιουργεί πρόσφορο έδαφος για να διακριθεί η δουλειά του διεθνώς. Στη διάρκεια μιας περιόδου ραγδαίων εξελίξεων, συγκεντρώσαμε τα brands που δοκιμάζονται σε νέα σχεδιαστικά μονοπάτια, αντικρίζοντας το μέλλον με τόλμη κι αισιοδοξία.

Greek culture inspirations

2-7AvaT.jpg
Ancient Kallos

Ύστερα από χρόνια πορείας στη δημιουργία resortwear συλλογών, η luxury εταιρία Ancient Kallos, αφού σύστησε ήδη στο αγοραστικό κοινό την επετειακή για το 1821 “Bouboulina” Capsule Collection της, εγκωμιάζοντας τη δυναμική φιγούρα της ελληνίδας ηρωίδας και τιμώντας στο πρόσωπό της το γυναικείο ένστικτο, ανοίγει τα φτερά της και σχεδιάζει ένα μοναδικό διακοσμητικό για το σπίτι, καθώς και διάφορα αξεσουάρ, που θα εξιτάρουν το ενδιαφέρον των design lovers. Στη συλλογή εισάγεται για πρώτη φορά ένα κεραμικό βάζο, το Hellas Vase, σε συνεργασία με την κεραμίστρια Αλεξάνδρα Μανουσάκη, που διατηρεί τη δική της γκαλερί στα Χανιά, και πρόκειται για μια δημιουργία κατασκευασμένη στην Κρήτη, με τις πέντε μπλε ρίγες του ν’ αντιπροσωπεύουν τις πέντε συλλαβές της λέξης Ε-ΛΕΥ-ΘΕ-ΡΙ-Α, το πορφυρό κόκκινο χρώμα στο εσωτερικό του να συμβολίζει το αίμα των ηρώων της Επανάστασης και τη μαύρη χαρακτηριστική φούντα των φάρεων, το δάκρυ.

1-Iqalx.jpg
Hellas Vase, Ancient Kallos

Επίσης, σε συνεργασία με την jewelry designer Βαρβάρα Μιτσέλη, δημιουργήθηκε μια αποκλειστική συλλογή κοσμημάτων, εμπνευσμένη από τον ακαταμάχητο χαρακτήρα της Μπουμπουλίνας και τα καράβια του στόλου της, τα οποία παραχώρησε για τους αγώνες της πατρίδας, ενώ παράλληλα, το brand πρωτοπορεί, υπογράφοντας δερμάτινα είδη, όπως το Mini Tagari, κατασκευασμένα από έμπειρους έλληνες τεχνίτες και με υλικά από τα βυρσοδεψεία της Κρήτης. Τέλος, η μεταξωτή Mantila που παρουσιάζει -επιμελημένη στο Σουφλί- πλαισιώνει με μαεστρία τα επετειακά Τ-shirts της συλλογής, δημιουργώντας τ’ απόλυτα chic combos με αναφορές από την ελληνική κουλτούρα. Όσο για το άμεσο μέλλον, το team της εταιρίας ετοιμάζει μια high summer collection, μαζί με την shoe designer Di Gaia, για τη δημιουργία exclusive leather slides, βασισμένων στο ακροκέραμο -χαρακτηριστικό στοιχείο της αρχιτεκτονικής μας-, αλλά και το λανσάρισμα μιας σειράς από κεραμικές art de la table προτάσεις, ζωγραφισμένες όλες στο χέρι.

The hot item

3-44yZQ.jpg
Kooreloo

Στο νέο της εγχείρημα, η διάσημη για τις τσάντες της Kooreloo, ένα label που αντανακλά την παράδοση της Ελλάδας ταυτόχρονα με τον δυναμισμό της σημερινής εποχής -συνδυάζοντάς τα με το πολύχρωμο DNA του υλικού με το οποίο ξεκίνησε-, λανσάρει στην αγορά τ’ απόλυτα σανδάλια, που αποτυπώνουν τόσο τη μεσογειακή κουλτούρα της χώρας μας όσο και την αύρα κάθε σύγχρονης γυναίκας. Η συλλογή περιλαμβάνει σχέδια που προσφέρονται σε μοναδικά tweeds και denims, από ανακυκλωμένα υλικά, ακολουθώντας το καθολικό πλέον αίτημα για ηθική μόδα. Η υψηλής ποιότητας κατασκευή αυτής της collection και οι minimal λεπτομέρειες προσφέρουν μια μοντέρνα προσέγγιση στη θηλυκότητα και ξεχωρίζουν για την ικανότητά τους να μεταμορφώνουν, με απρόσμενους συνδυασμούς απλότητας και δομής, το αντικείμενο σε υπόδημα, δίνοντάς του διαχρονικό χαρακτήρα. Ήδη, οι πρώτες αγορές στις χώρες της βόρειας Ευρώπης, της Αμερικής, και φυσικά στην Ελλάδα, αποδεικνύουν πως το brand έχει ξεκινήσει ένα καινούριο ταξίδι -εφάμιλλο αυτού της αγαπημένης μας τσάντας Kooreloo.

4-p6t5F.jpg
Σανδάλι, Kooreloo

Hi-tech idea

5-mYlFx.jpg
Art piece, Postfolk

Εστιάζοντας στην ιστορία του τόπου μας, το brand Postfolk, που ξεκίνησε την επιτυχημένη του πορεία το 2015, μ’ επιρροές από τη λαϊκή κουλτούρα και τον ελληνικό πολιτισμό, στρέφεται στο interior design, αποτυπώνοντας ηλεκτρονικά, και στη συνέχεια σε πίνακες, σχέδια από τους μύθους και τα σύμβολα της λαογραφίας. Πρόκειται για ένα νέο εγχείρημα, που ως ιδέα υπήρχε εδώ και χρόνια, από τη Μαρία-Όλγα Βλάχου, owner και creative director του Postfolk, η οποία συνεργάζεται γι’ αυτές τις δημιουργίες με την online γκαλερί Print Sin. «Παντρεύοντας» τα traditional στοιχεία με τις σύγχρονες τάσεις και το lifestyle, η designer παρουσιάζει τη σειρά Ultrasounds, που στην ουσία είναι οι υπέρηχοι των διαφόρων κύκλων της ζωής (me, you, us κ.ά.), οι οποίοι συνθέτουν σχέδια -σαν κεντήματα- από dots, με αναφορές από τα 80’s, το Packman, την pop μουσική, τον έρωτα, τα χρώματα και τη ζωή. Παράλληλα, η σχεδιάστρια συνεργάζεται με την Εθνική Λυρική Σκηνή για τη δημιουργία προϊόντων που θα πωλούνται στο ΚΠΙΣΝ, όπως κεριά, σουπλά, διακοσμητικά plexiglass κ.ά., ενώ το μέλλον του Postfolk προβλέπεται λαμπρό, καθώς πρόκειται να κυκλοφορήσει ένα επετειακό προϊόν για τον εορτασμό των 200 χρόνων από την Ελληνική Επανάσταση.

ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2021