fbpixel

Search icon
Search
Super Hot: Τα πιο updated fashion & beauty news που αξίζει να γνωρίζετε
FASHION NEWS

Super Hot: Τα πιο updated fashion & beauty news που αξίζει να γνωρίζετε

Όλα όσα μας κέντρισαν το ενδιαφέρον


Βρισκόμαστε στην «καρδιά» του φθινοπώρου και ο κόσμος της μόδας και της ομορφιάς βρίσκεται στα καλύτερα του. Η μία νέα συλλογή διαδέχεται την άλλη, ενώ τα εντυπωσιακά events μας χαρίζουν μοναδικές fashionable στιγμές, οι οποίες μας είχαν λείψει τα τελευταία χρόνια. Υπέροχες collection, πρόσωπα που μαγνητίζουν τα βλέμματα και κομμάτια που κάθε γυναίκα θα ήθελε να υπάρχουν στην γκαρνταρόμπα της είναι μερικά από αυτά που ξεχωρίζουν. 

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ενημερωθείτε για όλα όσα αξίζουν την προσοχή σας!

#We Love Beauty & Fashion - notos

17-1.jpg

Δεν θα μπορούσαμε να ξεκινήσουμε με τίποτα διαφορετικό, από ένα event, το οποίο εντυπωσίασε, αφήνοντας πίσω του τις καλύτερες εντυπώσεις. Πιο συγκεκριμένα, τα πολυκαταστήματα notos της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης γιόρτασαν την ομορφιά και την μόδα με δύο beauty events που πραγματοποιήθηκαν στις 6-8 Οκτωβρίου στην Αθήνα και  στις 13-15 Οκτωβρίου στη Θεσσαλονίκη. Γνωστοί προσκεκλημένοι και καταναλωτές έζησαν μία ξεχωριστή εμπειρία με happenings, δώρα και συμβουλές από τους κορυφαίους make up & skin experts των αγαπημένων beauty brands. Οι προσκεκλημένοι της Θεσσαλονίκης ανακάλυψαν επιπλέον το εντυπωσιακό Pop Up Store με τις πιο fashion τσάντες των αγαπημένων brands του notos.

1-Bbnat.jpg
Λήδα Παπαδοπούλου, Σύμβουλος Επικοινωνίας, Χριστίνα Κανατάκη, Ζωή Πυθαρούλη, Marketing & Communications Director στα πολυκαταστήματα notos

Στα notos Αθήνας, την Παρασκευή 7 Οκτωβρίου υπήρχε η παρουσία του γνωστού ραδιοφωνικού σταθμού Athens Dee Jay 95.2 με την Νάγια Αποστόλου. Τα ζαχαροπλαστεία Fresh προσέφεραν υπέροχα γλυκά και σπιτική λεμονάδα καθ’ όλη τη διάρκεια του beauty τριήμερου σε όλους τους προσκεκλημένους. Στα notos Θεσσαλονίκης, την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου υπήρχε η παρουσία του γνωστού ραδιοφωνικού σταθμού Zoo Radio 90.8 με τον Bill Nakis & the Boss Crew. Το event της Θεσσαλονίκης, στο οποίο παρευρέθηκαν σημαντικές προσωπικότητες της πόλης, επιμελήθηκε η Epi-Direct.

Yannis Sergakis - IMMORTELE 

immortelle4.jpg

Γνωστός για τις μοναδικές του μινιμαλιστικές δημιουργίες αλλά και τον τρόπο που χειρίζεται τα μικρά διαμάντια, ο Γιάννης Σεργάκης έχει εδραιωθεί στον χώρο της μόδας ως ένα από τους καλύτερους jewellery designers της γενιάς του. Η νέα του συλλογή Immortelle που αποτυπώνει σε χρυσό τα θραύσματα της αθηναϊκής ιστορίας. Τα κοσμήματα, δαχτυλίδια, μενταγιόν και βραχιόλια, αποτελούνται από χειροποίητα ολόχρυσα μοτίβα που θυμίζουν θραύσματα αρχαίων κιόνων δεμένα σε μεγάλες, χρυσές αλυσίδες και φοριούνται συμπληρωματικά με αυτά της διαχρονικής signature συλλογής του brand, Charnières, βγάζοντας μια πιο δυναμική και έντονη υπογραφή.

immortelle2.jpg

Με έμπνευση από τον Παρθενώνα που ο Γιάννης Σεργάκης αντικρίζει κάθε μέρα όταν βρίσκεται στην Αθήνα, o δημιουργός σχεδίασε τη συλλογή Immortelle, «Ως μια ωδή στη σύγχρονη γυναίκα που κινείται σε μια πόλη που ισορροπεί μεταξύ του ένδοξου παρελθόντος της και του ρυθμού της σύγχρονης καθημερινότητας. Η γυναίκα για την οποία δημιουργώ κοσμήματα ζει έντονα στο παρόν. Κινείται στην πόλη, εργάζεται, βγαίνει με φίλους ή χορεύει σε ένα πάρτι, έχει το δικό της στιλ που μπορεί να είναι κλασικό ή πιο σύγχρονο, είναι όμως σίγουρα προσωπικό», σημειώνει χαρακτηριστικά ο ίδιος. Η collection κατασκευάζεται από έμπειρους τεχνίτες που δουλεύουν στο χέρι τις αλυσίδες και τα μοτίβα και τα δένουν με τρόπους που φέρνουν τις παραδοσιακές τεχνικές στο σήμερα. Καθένα από τα κοσμήματα έχει ένα μοναδικό φινίρισμα που αντικατοπτρίζει τη δεξιοτεχνία της κατασκευής του.

Dust & Cream - Next Top Store

4-RDzPO.jpg
Άκης Νισκόπουλος (Head of Retail Network, DUST+CREAM), Χρήστος Τσιαντζής (Retail Manager Corporate Network, DUST+CREAM), Σοφία Κουρτίδου (Μουσικός παραγωγός του Ρυθμού 94.9), Σταμάτης Γαλάνης (Area Sales Manager S. Greece, DUST+CREAM), Άννα Πρέλεβιτς (Μοντέλο), Γιάννης Σπαλιάρας (Μοντέλο), Λέανδρος Καρακατσάνης (CEO DUST+CREAM), Ειρήνη Παπαδοπούλου (Τραγουδίστρια), Γιάννης Κατινάκης (Μουσικός παραγωγός του Ρυθμού 94.9)

Μέσα σε μια εντυπωσιακή, λαμπερή ατμόσφαιρα, αφιερωμένη στην ομορφιά και την προσωπική φροντίδα, πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 14 Οκτωβρίου το πολυαναμενόμενο Welcome Event «Next Top Store» του ολοκαίνουριου flagship καταστήματος της DUST+CREAM, στο κέντρο της Αθήνας. To νέο FLAGSHIP κατάστημα του brand, στεγάζεται σε ένα μοναδικής αρχιτεκτονικής αλλά και ιστορικής βαρύτητας νεοκλασικό κτίσμα στην οδό Μητροπόλεως 7, στη συμβολή της με την οδό Νίκης. Με σαφή προσανατολισμό στη δημιουργία ενός χαλαρωτικού, άνετου και ευχάριστου customer journey, αξιοποιήθηκαν οι πλέον εξελιγμένες τεχνολογίες digital signage και directional signage, σε συνδυασμό με νέα, καινοτόμα concepts προβολής προϊόντων σε στρατηγικής σημασίας προϊοντικές κατηγορίες όπως τα κρεμικά προϊόντα περιποίησης προσώπου και σώματος, τα αρώματα καθώς βεβαίως και τα προϊόντα μακιγιάζ.

12-utllK.jpg

Από το πρωί της Παρασκευής, πλήθος κόσμου συγκεντρώθηκε για να εξερευνήσει τον απόλυτο beauty shopping προορισμό στο Kέντρο της πόλης και να αποκτήσει τα προϊόντα με την υπογραφή της DUST+CREAM. Το Welcome Event «Next Top Store» πλαισίωσε με την παρουσία του ο ραδιοφωνικός σταθμός Ρυθμός 94.9, με τη Σοφία Κουρτίδου και τον Γιάννη Κατινάκη, οι οποίοι μετέδωσαν την εκπομπή τους live από το νέο DUST+CREAM. Στο λαμπερό event παρευρέθηκαν ακόμη αγαπημένα πρόσωπα της εγχώριας showbiz, όπως η Ειρήνη Παπαδοπούλου, η Anna Prelevic και ο Γιάννης Σπαλιάρας ενώ το όμορφο event αγκάλιασε γευστικά και το διάσημο CRODINO, το ready to drink, μη αλκοολούχο Italian aperitivo.

Today I Feel - DKNY

311520801-3960956030695421-526545936026289449-n.jpg

Η νέα φθινοπωρινή καμπάνια της DKNY έχει τον τίτλο “TODAY I FEEL” και μας καλεί να νιώσουμε…o εαυτός μας! Η αυτοέκφραση ξεκινά με το να νιώθουμε κάθε συναίσθημα – το καλό, το κακό, το απερίγραπτο - και μεγιστοποιείται με την εμπειρία. Η DKNY μέσα από το δημιουργικό της καμπάνιας “TODAY I FEEL”, μας προτρέπει να απαντήσουμε ειλικρινά στο ερώτημα του πώς αισθανόμαστε σήμερα. Σε συνεργασία με τον Οργανισμό Ψυχικής Υγείας (NAMI - National Alliance on Mental Illness), σχεδιάστηκε ένα μοναδικό custom “TODAY I FEEL” sweatshirt που καλεί μία ομάδα νέων ambassadors παγκοσμίως να «φωνάξουν» τη ρευστότητα των συναισθημάτων τους, μέσω ενός συνεχή αγώνα για την αυτοέκφραση στην Παγκόσμια Ημέρα για την Ψυχική Υγεία, αλλά και κάθε ημέρα. H DKNY, προς τιμήν της συνεργασίας της με το @namicommunicate, προέβη σε μια σημαντική δωρεά για να βοηθήσει στην παροχή ενός δικτύου υποστήριξης και πόρων σε εθνικό επίπεδο για όσους έχουν ανάγκη.

305271454-804224694128774-1331638580090850177-n.jpg
Ιφιγένεια Τζόλα

Τη Δευτέρα 10 Οκτωβρίου, ανήμερα της ημέρας για την Ψυχική Υγεία, το hashtag #IFeelDKNY πραγματοποίησε το ταξίδι του ανά τον κόσμο, εμπνέοντάς μας να «φωνάξουμε προς τα έξω» αυτό που πραγματικά αισθανόμαστε! Η DKNY GREECE, αποτέλεσε κομμάτι αυτής της global προσπάθειας, οργανώνοντας στην Ελλάδα το αντίστοιχο activation. Πρεσβευτές στη χώρα μας, αποτέλεσαν η τραγουδίστρια Natasha Kay, η ηθοποιός Ιφιγένεια Τζόλα και οι fashion creators Μαρίζα Μπαϊρακτάρη, Janna Sireac & Μαρία Παπαγεωργίου οι οποίες πρόβαλλαν με υπερηφάνεια τα συναισθήματά τους επάνω στα DKNY custom sweatshirts τους.

TheUnseenNYC - Stradivarius

1.png

Η νέα συλλογή TheUnseenNYC του brand Stradivarius δείχνει την πόλη της Νέας Υόρκης από τρεις οπτικές γωνίες: την εμβληματική, την πιο πρωτοποριακή και την εικονική. Οι δημιουργοί περιεχομένου Mery Turiel και Susana Molina, η celebrity Michelle Salas, οι ηθοποιοί Amaia Aberasturi και Julia Wieniawa και η influencer Giulia de Lellis ήταν μερικές από τις πρωταγωνίστριες που πέρασαν τρεις ημέρες στη Νέα Υόρκη για να ανακαλύψουν τις πιο συμβολικές γωνιές, μυστικούς χώρους και απόψεις με εντυπωσιακή θέα. Τρεις μέρες έντονων εμπειριών κατά τις οποίες τα ταλέντα μπόρεσαν να γνωρίσουν την πόλη από άλλες οπτικές γωνίες. Έψαξαν ακόμη και σε εικονικές πραγματικότητες στο VR World New York, όπου χρησιμοποίησαν το εργαλείο "Tilt Brush" της Google για να σχεδιάσουν υφές και χρώματα στο metaverse που θα αποτελέσουν μέρος μιας νέας ψηφιακής μόδας.

arreglo-000-f9a0087.jpg

Το #TheUnseenNYC παρουσιάζει την τελευταία collection FW22 της Stradivarius, η οποία εστιάζει σε υφάσματα όπως η δερματίνη, που εμφανίζεται σε μίνι φούστες και μπουφάν, η απόλυτη τάση της σεζόν. Απαραίτητο σχέδιο οι ρίγες, ένα ακόμα στοιχείο κλειδί για να ολοκληρώσεις το look σου, μαζί με φούτερ και πλεκτά tricots, κάνοντας το τέλειο παιχνίδι με στρώσεις. Άλλα κομμάτια που ξεχωρίζουν στην collection είναι τα παντελόνια cargo και parachute, τα biker jackets και τα διπλής όψης. Για καθημερινό ντύσιμο, η ουδετερότητα των βασικών τόνων όπως μαύρο, εκρού, γαλάζιο, μπεζ και χακί επιτρέπουν να στρέψουν τα φώτα στη γραμμή των ενδυμάτων. Για βραδινό ντύσιμο, η Stradivarius παρουσιάζει την special online capsule για πάρτι εμπνευσμένη από τη δεκαετία του 2000. Το ασημί, το μαύρο και οι παγιέτες φαίνονται σε ρούχα όπως μίνι φούστες, τοπ, φορέματα και παντελόνια. Για casual εμφανίσεις, η συλλογή γιόγκα διαθέτει φόρμες με ξεβαμμένα εφέ και σετ σε μπλε και πράσινο χρώμα.