Όσο ο Fashion Month συνεχίζεται στο Παρίσι, ο κόσμος της μόδας συνεχίζει να μας γεμίσει με νέα θετικά είτε αρνητικά. Αυτήν την εβδομάδα τα όλοι μιλούν αρχικά για την νέα καμπάνια του Stefano Pilati X ZARA, για την αποχώρηση της Alberta Ferretti από την καλλιτεχνική διεύθυνση του ομώνυμου brand της αλλά και για την ακριβότερη τσάντα που παρουσιάστηκε στην SS25 επίδειξη του Rabanne την Τετάρτη.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε όλα όσα μας απασχόλησαν τις προηγούμενες ημέρες!
Stefano Pilati X ZARA
H πολυαναμενόμενη συνεργασία του Stefano Pilati με το brand ZARA επιτέλους είναι εδώ. Το προσωπικό, το μοναδικό και το αυθεντικό. Μια έκφραση ελευθερίας. Η επιτομή ενός στιλ. Σε μια ξεχωριστή συνεργασία με τη Zara, ο διεθνώς καταξιωμένος σχεδιαστής Stefano Pilati δημιουργεί μια ολοκληρωμένη συλλογή ready-to-wear ενδυμάτων και αξεσουάρ. Οι ολοκληρωμένες προτάσεις για άνδρες και γυναίκες για πρώτη φορά εκφράζουν και επεκτείνουν τις αισθητικές του ιδιαιτερότητες, κάτω από την προσωπική του σφραγίδα.
Γιορτάζοντας τέσσερις δεκαετίες καινοτομίας, αυτή η πρώτη ομώνυμη συλλογή αντλεί έμπνευση από την ξεχωριστή αίσθηση του στυλ του Pilati, ως ατόμου όσο και ως σχεδιαστή, μεταφράζοντας την ξεχωριστή του έκφραση κομψότητας σε μια πληθώρα κατηγοριών.
Παραδόξως επίκαιρη και διαχρονική, αυτή η συλλογή αποστάζει την ουσία της σχεδιαστικής φιλοσοφίας του Stefano Pilati, εκφράζοντας περίτεχνα τη δημιουργική του γλώσσα. Χαρακτηρίζεται από έναν ήρεμο αισθησιασμό που αποκαλύπτεται μέσω της εκλεπτυσμένης ραφής και της ρευστότητας των υφασμάτων. Η έμφαση στη σιλουέτα, στην ποιότητα της κατασκευής και στη λεπτομέρεια του κοψίματος, προσδίδει στα ρούχα μια αιώνια αξία. Η συλλογή αμφισβητεί τους καθιερωμένους κανόνες του ντυσίματος: το κρεπ υλικό προσθέτει μια μαλακή αίσθηση στα
κοστούμια και οι βραδινές εμφανίσεις προσαρμόζονται για ημερήσια χρήση. Ο κύκλος, ένα σύμβολο χωρίς αρχή και τέλος, είναι ένα κύριο μοτίβο που επαναλαμβάνεται στα αξεσουάρ, στα κοσμήματα και στη διακόσμηση με καρφιά.
Αντί για απλή αλλαγή στάσης, παρατηρείται μια διεύρυνση της κατανόησης, που φανερώνεται μέσα από μια πιο σύγχρονη αντίληψη του ντυσίματος και μια νέα ελευθερία στη συμπεριφορά. Στην πορεία αυτής της εξέλιξης, αναδεικνύεται ένα λεξιλόγιο των ρούχων που χαρακτηρίζει τη δουλειά του Stefano Pilati καθ' όλη τη διάρκεια της καριέρας του. Αυτό συνδυάζεται αρμονικά με την οικουμενική
φιλοσοφία, που βρίσκεται στην καρδιά της προσέγγισης της Zara στη μόδα, υπερασπιζόμενη τη δύναμη του υψηλού σχεδιασμού -για όλους.
Η συλλογή Stefano Pilati x Zara κάνει παγκόσμιο ντεμπούτο στις 3 Οκτωβρίου, συνοδευόμενη από μια καμπάνια που πραγματοποιήθηκε στη Νέα Υόρκη από τον Steven Meisel, με πρωταγωνιστές τον ίδιο τον Stefano Pilati και το supermodel Gisele Bündchen.
Alberta Ferretti
Μετά από 43 χρόνια πορείας στον χώρο της μόδας, η Ιταλίδα σχεδιάστρια παραιτείται από το τιμόνι της καλλιτεχνικής διεύθυνσης του fashion brand της, Alberta Ferretti. Η νέα creative director του οίκου θα ανακοινωθεί τους επόμενους μήνες, σημείωσε η εταιρεία, προσθέτοντας ότι η Ferretti θα διατηρήσει τον ρόλο της ως αντιπρόεδρος της Aeffe.
«Πιστεύω ότι σε αυτό το σημείο της καριέρας μου είναι μια σωστή και συνειδητή επιλογή να ανοίξω τον δρόμο για ένα νέο κεφάλαιο για τo brand που ίδρυσα και που θα συνεχίσει να φέρει το όνομά μου», δήλωσε η Ferretti.
Σημειώνεται ότι η ανοιξιάτικη καλοκαιρινή συλλογή που παρουσίασε το brand την περασμένη εβδομάδα κατά τη διάρκεια της εβδομάδας μόδας του Μιλάνου, ήταν η τελευταία που έφερε την υπογραφή της.
Μ' αυτήν την κίνηση στόχος της είναι να αφιερώσει περισσότερο χρόνο στον εαυτό της και στα πάθη της όπως είναι η τέχνη: "Κάποιοι θα σκεφτούν ότι τώρα θα αφιερωθώ στην ξεκούραση, μάλλον δεν με γνωρίζουν αρκετά καλά", κλείνει η ανακοίνωσή της.
Swatch - The Simpsons
Η συνεργασία της Swatch με τη σειρά The Simpsons ολοκληρώνεται με τον πιο υπέροχο τρόπο! Δύο νέα μοντέλα αφιερωμένα αφενός στον εορτασμό του Halloween και αφετέρου στην Día de los Muertos ήρθαν για να ολοκληρώσουν με χιουμοριστική διάθεση τα πιο ανατριχιαστικά outfits της σεζόν.
Πρώτα έρχεται το AYE CARUMBOO! με τον Bart Simpson, τον αγαπημένο χαρακτήρα που δίνει ζωή στα μεγάλα και έντονα κόκαλα αυτού του ρολογιού με την ξεχωριστή κάσα διαμέτρου 47 mm. Ένας ηλεκτρισμένος Bart ξεχωρίζει σε λευκό και σκούρο ροζ χρώμα επάνω στο μαύρο φόντο, κατά μήκος του καντράν και του λουριού. Επίσης, στο σχέδιο του λουριού απεικονίζονται αστροπελέκια, ενώ ακόμη και οι δείκτες έχουν τη μορφή της αστραπής. Είναι το τέλειο συμπλήρωμα για τη στολή σου για το Halloween.
Στη συνέχεια, γνωστή για τη χαρά της ζωής που τη διακατέχει η Swatch συμμετέχει στον εορτασμό της Día de los Muertos με το D’OH OF THE DEAD. Το κλασικό NEW GENT περιλαμβάνει όλα τα μέλη της οικογένειας των Simpsons και εμπνέεται από την ofrenda (προσφορά), καθώς είναι διακοσμημένο με παραδοσιακά στολίδια και χρώματα στο καντράν και το λουράκι. Τα AYE CARUMBOO! και D’OH OF THE DEAD διατίθενται στα καταστήματα Swatch και στον ιστότοπο swatch.com από τις 26 Σεπτεμβρίου.
Rabbane - 18K gold bag
Με την παρουσίαση ενός εντυπωσιακού look σε χρυσό στη μέση της ανοιξιάτικης/καλοκαιρινής συλλογής 2025 κατά την Εβδομάδα Μόδας του Παρισιού, η Rabanne παρουσίασε μια εξαιρετική τσάντα από καθαρό χρυσό, κατασκευασμένη από 18 καράτια. Συνεχίζοντας να επαναπροσδιορίζει και να διαμορφώνει τον εαυτό της στη σύγχρονη εποχή, αυτή η τελευταία δημιουργία της Rabanne χαρακτηρίζεται ως η «πιο ακριβή τσάντα» στον κόσμο, υπογραμμίζοντας τη θέση της ως μια ισχυρή παρουσία ξανά στον χώρο της πολυτέλειας.
Συνδέοντας το παρελθόν με το παρόν, ο δημιουργικός διευθυντής της Rabanne, Julien Dossena, αξιοποιεί τη μαγευτική τσάντα 1969 Nano ως έναν υπαινιγμό στο αρχικό «πιο ακριβό φόρεμα», το οποίο πρώτα είχε κατασκευαστεί από έναν συνδυασμό χρυσού και διαμαντιών. Συνδυάζοντας αυτό το αξεσουάρ με το φόρεμα SS25, το κομμάτι εμβαθύνει βαθιά στα αρχεία, και πιο συγκεκριμένα στην πρώτη συλλογή του Paco Rabanne το 1966, με τίτλο «12 Αφόρετα Φορέματα από Σύγχρονα Υλικά».
Αυτή η αρχική συλλογή έθεσε τα θεμέλια για το όραμα πολυτέλειας του Rabanne, με τον Ισπανό σχεδιαστή μόδας να επιλέγει ασυνήθιστα υλικά όπως πλαστικό, χαρτί, μέταλλα και χρυσό για να δημιουργήσει ready to wear σιλουέτες. To luxury brand δημιούργησε αυτό το κομμάτι μαζί με τον Γάλλο τεχνίτη κοσμημάτων Arthus Bertrand, ο οποίος αφιέρωσε 100 ώρες για τη υλοποίηση αυτού του αριστουργήματος.
Η τσάντα 1969 Nano από χρυσό 18 καρατίων της Rabanne θα κοστίζει €250.000 EUR.