Με το Step Into The Blue να λειτουργεί ως θεματικός οδηγός, το BOMBAY SAPPHIRE® εγκαινίασε την εορταστική περίοδο με ένα από τα πιο εντυπωσιακά events της χρονιάς. Ο εμβληματικός Φάρος του ΚΠΙΣΝ «λούστηκε» στο χαρακτηριστικό ζαφειρένιο μπλε της φιάλης του gin και μεταμορφώθηκε σε ένα καθηλωτικό σκηνικό, όπου το φως, η μουσική και η αισθητική του brand συνδυάστηκαν σε μία εμπειρία που ξεπερνούσε το κλασικό pre-holiday gathering.



Η σχεδιάστρια και επιχειρηματίας Βάσια Κωσταρά υποδέχτηκε τους καλεσμένους μέσα σε μια ατμόσφαιρα που έμοιαζε με κινηματογραφικό set. Η ίδια, εκθαμβωτική μέσα στη sapphire-blue δημιουργία της, έγινε το απόλυτο fashion highlight της βραδιάς, ενσαρκώνοντας την αισθητική της καμπάνιας με φυσικότητα και δυναμισμό. Με iconic Bombay & Tonic ανά χείρας, ενθάρρυνε φίλους και συνεργάτες να ζήσουν την εμπειρία μέσα από τη δική της ματιά. Να βιώσουν ένα ταξίδι στον κόσμο του μπλε, όπως εκείνη τον αντιλαμβάνεται, δηλαδή φωτεινό, αισιόδοξο και εκλεπτυσμένο.
The Guests




Ο Φάρος είχε διαμορφωθεί έτσι ώστε κάθε λεπτομέρεια να παραπέμπει στο DNA του BOMBAY SAPPHIRE®: παιχνιδίσματα φωτός, blue-hued installations, διακόσμηση εμπνευσμένη από τα botanicals του gin και μια συνολική αισθητική που έδινε την αίσθηση μιας βραδιάς βγαλμένης από editorial μόδας. Celebrities, influencers, δημοσιογράφοι και φίλοι της σχεδιάστριας κατέφθασαν για να ζήσουν από κοντά την εμπειρία. Μεταξύ αυτών οι Έβελυν Καζαντζόγλου, Sidarta, Θεοπίστη Πουρλιοτοπούλου, Ελένη Βουλγαράκη, Βασιλική Ρούσσου και Εμιλιάνο Μάρκου, οι οποίοι κινούνταν στον χώρο με άκρως εορταστική διάθεση.
Οι παρευρισκόμενοι μπορούσαν καθ' όλη τη διάρκεια της βραδιάς να γευτούν από το bar, premium cocktails με Bombay Sapphire, τα οποία αναδείκνυαν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του gin μέσα από συνδυασμούς που τόνιζαν την καθαρότητα και τη φρεσκάδα των botanicals. Η διάθεση απογειώθηκε όταν ο SASKE ανέβηκε στα decks. Το guest DJ set του έδωσε στην εκδήλωση τον ρυθμό που χρειαζόταν για να μετατραπεί σε ένα αληθινό glam party, με το κοινό να ακολουθεί τον παλμό μέχρι αργά.



Ιδιαίτερη στιγμή αποτέλεσε η παρουσία του φωτογράφου μόδας Δημήτρη Σκουλού, ο οποίος δημιούργησε ένα bespoke blue studio μέσα στον χώρο. Καλεσμένοι είχαν την ευκαιρία να φωτογραφηθούν από τον ίδιο, αποτυπώνοντας τη βραδιά σε ένα προσωπικό «μπλε» στιγμιότυπο – ένα keepsake που θύμιζε περισσότερο editorial παρά απλή φωτογραφία event.
Η νέα καμπάνια Step Into The Blue του Bombay Sapphire μοιάζει με μια πρόσκληση να ζήσουμε πιο συνειδητά, να σταθούμε στη στιγμή και να αναγνωρίσουμε τη γοητεία που κρύβεται ακόμη και στα πιο απλά πράγματα.
Με τα φίνα botanicals και τη μοναδική διαδικασία ατμοαπόσταξης, το gin μετατρέπει κάθε γουλιά σε εμπειρία, εμβαθύνοντας τον ρόλο του ως premium επιλογή για όσους αναζητούν ποιότητα και λεπτότητα!
ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ!
