fbpixel

Search icon
Search
Η νέα καμπάνια της Stella McCartney για τη φθινοπωρινή συλλογή της θέτει στο επίκεντρο την αγάπη και τον σεβασμό προς τα ζώα
FASHION NEWS

Η νέα καμπάνια της Stella McCartney για τη φθινοπωρινή συλλογή της θέτει στο επίκεντρο την αγάπη και τον σεβασμό προς τα ζώα

Η "Our time has come" campaign είναι ό,τι πιο φουτουριστικό έχουμε δει τελευταία


Το φθινόπωρο του 2021 γιορτάζει τα ζώα ως ισάξιά μας, με ένα ντοκιμαντέρ για τη φύση που αφηγείται ο θρυλικός Βρετανός κωμικός David Williams, καταγράφοντας έναν κόσμο όπου όλα τα είδη ζουν αρμονικά. Η πιο βιώσιμη συλλογή είναι διαθέσιμη τώρα, πιο ευγενική με τα άλλα πλάσματα και τη Μητέρα Γη. Μη έχοντας χρησιμοποιήσει ποτέ δέρμα, φτερά, γούνα ή δέρματα, η Stella McCartney μάς καλεί για να δημιουργήσουμε μια eco-friendly κοινωνία, υπογράφοντας την αίτηση του HDI Global.

Η Stella McCartney είναι ένα brand που έχει απαγορεύσει τη χρήση δέρματος, φτερών, γούνας από την κυκλοφορία της το 2001. Φέτος, η σχεδιάστρια θεώρησε κατάλληλο να αντικατοπτρίσει τις μακροχρόνιες πεποιθήσεις της σε μια ζωντανή συλλογή που όχι μόνο μοιάζει κομψή, αλλά και καταπολεμά τη σκληρότητα εναντίον των ζώων. Η καμπάνια Fall 2021 "Our time has come" ξεκίνησε αυτήν την εβδομάδα και το φωτογραφικό υλικό απεικονίζει ζώα που ζουν δίπλα στους ανθρώπους, περιπλανώμενα στο τοπίο του Λονδίνου. Στέλνει το μήνυμα ότι είναι ίσα με τους ανθρώπους και πρέπει να αντιμετωπίζονται με τον ίδιο σεβασμό και την ανθρωπιά.

stella-mccartney-autumn2021-6-BMItq.jpg


Η καμπάνια "Our time has come" είναι ιδιαίτερα ξεχωριστή, γιατί συνεργάζεται με τη Humane Society International (HSI) και ζητά από πελάτες και φίλους να υπογράψουν την αναφορά Stop Deadly Fur του οργανισμού. Η HSI, ως οργανισμός, προωθεί τη διάσωση των ζώων, την ασφάλεια, την ευημερία, την προστασία της άγριας ζωής και καταπολεμά τη σκληρότητα του ζωικού περιβάλλοντος σε πολλούς κλάδους παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της μόδας και της ομορφιάς. Σύμφωνα με τον πρόεδρο της HSI Jeffrey Flocken, η οργάνωση αποφάσισε να συνεργαστεί με τη McCartney λόγω της ηγετικής της υπεράσπισης στην τάση της μόδας χωρίς γούνα. «Είμαστε ενθουσιασμένοι που συνεργαζόμαστε μαζί της σε αυτή τη νέα συναρπαστική πρωτοβουλία που ζητάει ένα παγκόσμιο τέλος στη σκληρότητα της γούνας», αναφέρεται ο Flocken σε δελτίο τύπου. 

«Εκατομμύρια ζώα σε φάρμες εργοστασίων γούνας υπομένουν στερήσεις και πόνο για το εμπόριο γούνας και τα ζώα που παγιδεύτηκαν και πνίγηκαν στη φύση υποφέρουν επίσης τρομερά-απλά για αντικείμενα μόδας που δε χρειάζεται κανείς».

Ο συγκεκριμένος στόχος της οργάνωσης στην αναφορά "Stop Deadly Fur", είναι να τερματίσει το εμπόριο γούνας σε ολόκληρο τον κόσμο. Αυτή η συλλογή δεν είναι μόνο η πιο βιώσιμη της μάρκας, φτιαγμένη με 80% φιλικά προς το περιβάλλον υλικά, αλλά τονίζει επίσης τη θετικότητα και τη ζωτικότητα ως τρόπο περιγραφής του προοδευτικού οράματος για την επίτευξη μιας βιομηχανίας μόδας χωρίς γούνα, χωρίς ζώα. Η καμπάνια απεικονίζεται με χιούμορ και ζωντανά χρώματα όπου τα ζώα φορούν αντικείμενα συλλογής Φθινόπωρο 2021. Το background είναι γεμάτo με κίτρινα λουλούδια και μπλε ουρανούς, αλλά αυτό που τραβάει την προσοχή είναι οι υπέροχες γραμμές των ρούχων.

stella-mccartney-autumn2021-1-SXs5S.jpg


Δύο βασικά αξεσουάρ βρίσκονται στο επίκεντρο αυτής της συλλογής και είναι η Falabella, η τσάντα με την υπογραφή της McCartney που δημιουργήθηκε χωρίς ζωικά προϊόντα και η Frayme, η οποία στοχεύει να συνδυάσει τα κλασικά και τολμηρά νέα στυλ της μάρκας McCartney. Η νέα Falabella είναι μια «παιχνιδιάρικη υπερβολή» του κλασικού όλων των εποχών της Stella McCartney. Πάνω από ένα εκατομμύριο κομμάτια της αρχικής Falabella έχουν πουληθεί μέχρι σήμερα, που με τη σειρά τους προστάτευσαν περισσότερες από 400.000 αγελάδες. Η σχεδιάστρια Stella McCartney ελπίζει ότι αυτή η φαινομενικά light αλλά καίρια καμπάνια μπορεί να διαδώσει την ευαισθητοποίηση και να βοηθήσει να τερματιστεί η βάρβαρη πρακτική της σκληρότητας εναντίον των ζώων στις βιομηχανίες μόδας και ομορφιάς σε όλο τον κόσμο.

Απολαύστε το video της καμπάνιας:

Δείτε στην gallery περισσότερο φωτογραφικό υλικό από την εντυπωσιακή καμπάνια!