Τα μαγευτικά σκηνικά της Ελλάδας αποτελούν έμπνευση αλλά και το ιδανικό backdrop για να αναδειχθούν οι καλοκαιρινές συλλογές. Φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη φορά, είδαμε τα ελληνικά νησιά σε πρωταγωνιστικό ρόλο στις καμπάνιες ανερχόμενων αλλά και ήδη καταξιωμένων brands.
Το καλοκαίρι ισοδυναμεί με την ελληνική ενέργεια και αισθητική -κάτι που γνωρίζουν όλοι-, γι’ αυτό και η μόδα δε θα σταματήσει ποτέ να επιστρέφει αυτήν την εποχή στη χώρα μας για να προβάλει κάθε νέα δυναμική της.
Η συλλογή Dior Fall ’24
Ξεκινώντας από τον εμβληματικό Dior που συνέθεσε ένα μεσογειακό όνειρο με φωτογραφίες από την Charlotte Lapalus, για το τεύχος 46 του Dior Magazine, η Maria Grazia Chiuri επέλεξε και πάλι ένα κρυφό ελληνικό σκηνικό όπου απαθανατίστηκαν μια σειρά από ευτυχισμένες στιγμές κάτω από τον καυτό ήλιο για τη συλλογή Dioriviera. Αυτή η capsule collection-ωδή στο καλοκαίρι είναι ποτισμένη με το αιώνια διαχρονικό pattern toile de Jouy, κομψά αναζωογονημένη σε σιλουέτες και φέρνει κομμάτια που αποπνέουν μια αίσθηση μεγαλειώδους ευκολίας.
Η Ύδρα από την οπτική γωνία της Aimé Leon Dore
Από τη βάση του στη Νέα Υόρκη, κατέφτασε στην Ελλάδα και το fashion και lifestyle brand Aimé Leon Dore, και συγκεκριμένα στην Ύδρα, για να αποκαλύψει τη συλλογή του για το φετινό καλοκαίρι. Η νέα καμπάνια αντηχεί τον χαλαρό χαρακτήρα της collection μέσα από ένα μείγμα ανδρικών και γυναικείων στιλ, όπως κλασικά πουκάμισα, loungewear και μαγιό. Όσον αφορά στα αξεσουάρ, αυτά έχουν την κλασική οπτική του Aimé, όπως και τα υποδήματα, παρουσιάζοντας την τελευταία σιλουέτα ALD x New Balance μαζί με ένα ζευγάρι Air Jordan 9 σε “Powder Blue”. Εκτός αυτών, το ζευγάρι “Taverna Loafers”, κατασκευασμένο με υφασμάτινο πάνω μέρος και λουράκι Mary Jane, κλέβει τις εντυπώσεις.
Aquazzura Mykonos Collection
Επίσης, ο οίκος Aquazzura αφιέρωσε για ακόμα μια φορά μια καινούρια καλοκαιρινή σειρά στο Νησί των Ανέμων. Ένα ζευγάρι slides κατασκευασμένα από δέρμα και μια ασορτί raffia bag από το exclusive edit με το Net-a-porter επιτρέπουν να έχετε τους τροπικούς προορισμούς πάντα στο μυαλό σας, είτε πρόκειται να τιμήσετε ένα παλιό ταξίδι είτε προετοιμάζεστε για το επόμενο. Διακοσμημένα με χάντρες και ένα γεωμετρικό μοτίβο με τη λέξη “Mykonos” στο κέντρο, μπαίνουν στη λίστα των summer favourites.
Η καμπάνια “Horizons” της Triangl
Τέλος, το αυστραλέζικο swim και beachwear brand Triangl απέτισε φόρο τιμής σ’ ένα από τα ομορφότερα νησιά των Κυκλάδων, τη Φολέγανδρο, αποκαλύπτοντας κρυφές, local γωνίες και αναδεικνύοντας τη μοναδικά φυσική ομορφιά της μέσα από την πρόσφατη καμπάνια του εκεί.
Κεντρική φωτογραφία: Η καμπάνια “Horizons” της Triangl.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2024