O κόσμος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσετε, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το fall calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας!
Skims x Swarovski
Η Kim Kardashian έχει πάρει φόρα αυτή τη στιγμή, καθώς πρόσφατα πρωταγωνίστησε στην εορταστική καμπάνια του Marc Jacobs, ανακοίνωσε μια συνεργασία με τη SKIMS και το NBA και κυκλοφόρησε το πλέον viral σουτιέν SKIMS Nipple Bra. Αλλά φυσικά, αυτό δεν ήταν αρκετό και τώρα, η επιχειρηματίας ανακοίνωσε μια συνεργασία μεταξύ SKIMS και Swarovski. Η νέα σειρά Swarovski x SKIMS αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 7 Νοεμβρίου.
Με σκοπό να δημιουργήσουν μια λαμπερή σειρά από εσώρουχα, ready-to-wear κομμάτια και κοσμήματα σώματος, η νέα συλλογή έρχεται εγκαίρως για την περίοδο των γιορτών και βλέπει τα στιλ με την υπογραφή SKIMS να αναζωογονούνται από μια κρυστάλλινη ατμόσφαιρα. Κρυστάλλινα intimates, κορμάκια και φορέματα που αγκαλιάζουν τη σιλουέτα, περιλαμβάνονται στη συλλογή, εμπνευσμένα από τη σειρά κοσμημάτων Millenia της Swarovski, μαζί με ασορτί chokers και βραχιόλια.
"Για αυτή τη συνεργασία, θέλαμε πραγματικά να γιορτάσουμε την ατομική δημιουργικότητα και να φέρουμε περισσότερη λάμψη στο καθημερινό ντύσιμο", λέει η Kim Kardashian. "Τα κομμάτια είναι τόσο ονειρεμένα και μας άρεσε πολύ να ενσωματώσουμε τις εμβληματικές κοπές κρυστάλλων στα αγαπημένα μου κομμάτια SKIMS. Ανυπομονούμε όλοι να αγαπήσουν το Swarovski x SKIMS όσο κι εγώ".
Σε αυτό συμβάλλει και η Giovanna Engelbert, δημιουργική διευθύντρια της Swarovski: "Ήταν ένα όνειρο από τότε που ήρθα στη Swarovski να δημιουργήσω μια πρώτη συνεργασία με τη SKIMS που προάγει την τέχνη της αυτοέκφρασης. Η συλλογή μας είναι ένας εορτασμός του σώματος και των δυνατών, ανεξάρτητων γυναικών που εκτιμούν την ατομικότητά τους και αγκαλιάζουν τη ζωή με αυτοπεποίθηση και στυλ".
Attica "Made to Last"
Η «Made To Last» τσάντα πολλαπλών χρήσεων, που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το ελληνικό brand Kiohne, εντάσσεται στο ευρύτερο πλαίσιο των βιώσιμων ενεργειών στα πολυκαταστήματα attica, όπως είναι οι κάδοι ανακύκλωσης ρούχων και η σηματοδότητηση sustainable προϊόντων. Συνεπώς, αντιπροσωπεύει τη δέσμευση των attica για την προστασία του περιβάλλοντος και τη δημιουργία υψηλής ποιότητας προϊόντων που προσφέρουν βιώσιμες επιλογές στους καταναλωτές.
Τα κύρια χαρακτηριστικά της «Made To Last» τσάντας πολλαπλών χρήσεων είναι:
-100% ανακυκλωμένα υλικά: Η τσάντα είναι κατασκευασμένη από Seaqual® Yarn, ένα πολύ σύγχρονο πολυεστερικό νήμα που περιέχει ανακυκλωμένα πλαστικά από τη θάλασσα, συμβάλλοντας στη μείωση των πλαστικών αποβλήτων στους ωκεανούς.
-Μοντέρνος σχεδιασμός: Ο μινιμαλιστικός σχεδιασμός της τσάντας εμπνέεται από τη σύνθεση τριών στοιχείων: το σύμβολο της ανακύκλωσης, την αρχιτεκτονική της αρχαίας αγοράς και το λογότυπο του attica. Η βάση της γεωμετρίας και ο μινιμαλισμός σε συνδυασμό με την κυκλική οικονομία και το 0-waste στην παραγωγή έδωσαν τη δομή της τσάντας, η οποία απαρτίζεται από δύο διπλά κομμένα τραπέζια κομμάτια. Το μεγάλο καθρεπτισμένο σε μια ευρύχωρη βάση και το μικρό ενωμένο έτσι ώστε να σχηματίζει το χερούλι της τσάντας.
Η γραφιστική τέχνη του Δημήτρη Παπάζογλου και το DNA της Kiohne κάλυψε τα τραπέζια σχήματα με λέξεις που ενημερώνουν τον θεατή για τη σύσταση της τσάντας. H απλότητα μέσα από τη χρηστικότητα και η δομή είναι τα κυρίαρχα σημεία για να δημιουργηθεί μια τσάντα, 100% βιώσιμη και επίκαιρη.
Η τσάντα σχεδιάστηκε από την ομάδα της Kiohne με έμφαση στην επαναχρησιμοποίηση, προσφέροντας μια βιώσιμη εναλλακτική λύση στις πλαστικές σακούλες μιας χρήσης.
Η «Made To Last» shopping bag είναι διαθέσιμη σε όλα τα πολυκαταστήματα attica, επιτρέποντας σε όλους τους επισκέπτες να συμβάλλουν στην προστασία του περιβάλλοντος υιοθετώντας μία πιο βιώσιμη καθημερινότητα. Διατίθεται σε δύο χρώματα, λευκό και μαύρο και είναι αρκετά ευρύχωρη για να εξυπηρετήσει όλες τις ανάγκες.
Baby Dior Bonne Étoile
Ο Baby Dior αποκαλύπτει την απολαυστική συλλογή Bonne Étoile. Νανουρισμένη από μια ονειρική φαντασία, αποκαλύπτεται με το λανσάρισμα του ομώνυμου αρωματικού νερού που δημιούργησε ο Francis Kurkdjian, ένα εξαιρετικό άρωμα ειδικά -σχεδιασμένο για παιδιά-, εξυψώνοντας νότες αχλαδιού, μόσχου και τριαντάφυλλου.
Αφιερωμένη στους μικρούς φίλους, αφιερωμένη στην άνθισή τους, αυτή η σειρά γιορτάζει το τυχερό αστέρι του Christian Dior και κοσμείται με έναν εμβληματικό κωδικό του Dior: το εμβληματικό toile de Jouy. Εδώ, μεγεθυμένη σε παστέλ τόνους, η επανερμηνεία της Cordelia de Castellane στο κλασικό σχέδιο για το Baby Dior κατοικείται από καμηλοπαρδάλεις, ελέφαντες και πεταλούδες, με αερόστατα να αιωρούνται από πάνω. Τα ντελικάτα σκίτσα μπορείτε επίσης να τα απολαύσετε σε τρία κομψά κουτιά δώρου για νεογέννητα, που περιέχουν μια σειρά προϊόντων περιποίησης που διακρίνονται κυρίως από φρουτώδεις και λουλουδάτες συμφωνίες. Το πρώτο περιλαμβάνει ένα μπουκάλι Bonne Étoile l'eau de senteur και ένα ακαταμάχητο παιχνίδι σε σχήμα κουνελιού, το δεύτερο περιλαμβάνει το Le Lait très tendre μαζί με βαμβακερές πιτζάμες και σκουφάκι, ενώ το τρίτο αποτελείται από το La Mousse très fondante και μια απολαυστική πετσέτα μπάνιου. Μια γοητεία διάσπαρτη με τις πιο γλυκές πινελιές, μια ωδή στην ποιητική υπεροχή του Dior.
Swatch x The Simpsons
Η Swatch γιορτάζει τους The Simpsons με την πιο "sweet" συνεργασία. Το SECONDS OF SWEETNESS, που είναι σίγουρο ότι θα σας ανεβάσει τη διάθεση και θα σας χαρίσει ένα χαμόγελο, είναι ένας παιχνιδιάρικος και σχεδόν φαγώσιμος φόρος τιμής στο διάσημο, ροζέ γλασαρισμένο ντόνατ που έχει γίνει συνώνυμο με τον Homer Simpson. Ετοιμαστείτε να ξετρελαθείτε με το ζωηρόχρωμο, λαχταριστό ρολόι που περιλαμβάνει ένα καντράν στο σχήμα του ντόνατ διακοσμημένου με τρούφα και μια δαγκωνιά κωμικών διαστάσεων. Το σχέδιο περιλαμβάνει ζωηρόχρωμο ροζ γλάσο και πολύχρωμη τρούφα που ξεχύνεται σε όλο το λουράκι πάνω σε ένα οικείο φόντο έντονου κίτρινου. Στο θηλάκι του ρολογιού υπάρχει το λογότυπο Simpson, ενώ η ίδια η συσκευασία είναι ένας παιχνιδιάρικος υπαινιγμός στο ανατρεπτικό χιούμορ και την απολαυστική σπιρτάδα του σόου.
Το συγκεκριμένο μοντέλο διατίθεται επίσης με λειτουργία SwatchPAY! σε επιλεγμένες χώρες, για να πληρώνετε τα ντόνατ σας με μια απλή κίνηση του καρπού!
MCM goes festive
Για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνα 2023, ο γερμανικός οίκος MCM κάνει την έναρξη της εορταστικής περιόδου με την πιο πρόσφατη καμπάνια του, "It’s me, I’m the gift". Με δημιουργική καθοδήγηση από την Baron & Baron και φωτογράφηση από την Sarah Blais, εξερευνά τη νέα οπτική ταυτότητα του οίκου και προσθέτει μια δόση χιούμορ στις γιορτές.
Γιορτάζοντας την ατομικότητα και την αυτοπεποίθηση, η τελευταία καμπάνια υπογραμμίζει την ταυτότητα της MCM ως το "enfant terrible" της παραδοσιακής πολυτέλειας, εισάγοντας μια δήλωση καθώς και μια στάση. Με μια έξυπνη, προσέγγιση στη συγγραφή, το "It’s me, I’m the gift” παρουσιάζει μοντέλα στολισμένα με υπερμεγέθεις φιόγκους, κουτιά και συσκευασίες, αναπτύσσοντας την αυτοεκτίμηση, την αυτό-αγάπη και την αυτό-έκφραση ως τα μεγαλύτερα δώρα για το εκλεπτυσμένο, επαναστατικό κοινό του οίκου.
Εμβληματικά κομμάτια, όπως η Mode Travia και η Beige Visetos Shopper, αναμειγνύονται με τις προτάσεις της MCM για την Άνοιξη/Καλοκαίρι 2024 σε μια lifestyle παρουσίαση που συστήνει ολοκληρωμένες εμφανίσεις μέσα από cross-category styling. Weekenders, totes, τσάντες ώμου, crossbodies, shoppers και σακίδια πλάτης τοποθετούνται δίπλα σε πορτοφόλια με αλυσίδες, μαλακά αξεσουάρ και υποδήματα, παρουσιάζοντας ένα μείγμα γήινων τόνων και φωτεινών παστέλ χρωμάτων σε δέρμα, καθώς και το εμβληματικό μονόγραμμα Visetos του γερμανικού οίκου MCM. Οι τσάντες σε σχήμα διαμαντιού βρίσκονται στο επίκεντρο, ενώ η νέα σειρά Lauretos με μονόγραμμα προβάλλεται ως το περιζήτητο χαρακτηριστικό στυλ της σεζόν. Η Ready-to-Wear συλλογή του οίκου συμπληρώνει τα δερμάτινα είδη. Μια επιμελημένη επιλογή μικρών αξεσουάρ, καθώς και το άρωμα με την υπογραφή της MCM, αποτελούν το απαραίτητο δώρο για τις γιορτές.