fbpixel

Search icon
Search
Σε Έλληνα ανήκει τo αγαπημένο ανθοπωλείο των celebrities στη Νέα Υόρκη
#GREEKSDOITBETTER

Σε Έλληνα ανήκει τo αγαπημένο ανθοπωλείο των celebrities στη Νέα Υόρκη

Μια ματιά στο καλύτερο flower shop της μητρόπολης του κόσμου


Κάνοντας ένα απλό scroll down στο Instagram, σίγουρα θα έχετε πετύχει κάποια εντυπωσιακή φωτογραφία σε ένα φανταχτερό πάρτι, ένα επιβλητικό fashion show ή ακόμα και μια αγαπημένη τραπεζαρία ενός fine dining εστιατορίου. Δεν είναι λίγες οι φορές που βλέπουμε διάσημα top models, όπως η Kendall Jenner και η Gigi Hadid να κάθονται δίπλα δίπλα, καλεσμένες ενός glamorous private event, ενώ στο βάθος ξεχωρίζει το υπέροχα ανθοστολισμένο background τους.

kendall-jenner-tiffany-paper-flowers-event-08-662x993.jpg

Εάν έχετε αναρωτηθεί σε ποιον ανήκει αυτή η υπέροχη λουλουδένια διακόσμηση, τότε η απάντηση που ψάχνετε είναι εδώ. Πρόκειται για το ανθοπωλείο PlantShed στην καρδιά της Νέας Υόρκης, το οικογενειακό εγχείρημα ενός τρίτης γενιάς Έλληνα, του Eric Mourkakos και της visual designer Casey Godlove. Το επιτυχημένο δίδυμο, κατά καιρούς, έχει συνεργαστεί με την εταιρεία WeWork, τον εμβληματικό οίκο Chanel, ενώ έχει αναλάβει μέχρι και τον στολισμό της διοργάνωσης των βραβείων Grammy. Τα αγγελάκια της Victoria’s Secret δείχνουν απλώς να λατρεύουν τα μπουκέτα του, ενώ πολλοί ακόμα καλλιτέχνες το επιλέγουν για τον ανθοκομικό στολισμό διαφόρων events τους.

Από το 1981, το ανθοπωλείο έχει προμηθεύσει σχεδόν ολόκληρη τη Νέα Υόρκη με εκπληκτικά φυτά και λουλούδια από το πολυεπίπεδο κατάστημα του, που βρίσκεται στην Upper West Side της πόλης, ενώ διαθέτει ειδικό θερμοκήπιο στον τελευταίο όροφο του κτιρίου του.

plant1.jpg

Αυτό που κάνει το PlantShed ξεχωριστό είναι η café-meets-flower shop φιλοσοφία του, η οποία υπήρξε ιδέα του CEO Eric Mourkakos και προέκυψε μέσα από μια προσπάθεια για να προστεθεί κάτι φρέσκο και σύγχρονο στην εταιρεία, που ο παππούς του ξεκίνησε δεκαετίες πριν. 

Στην Αμερική, το next best thing αυτήν την στιγμή είναι τα ιδιαίτερα concept stores. Η ιδέα του «αγοράζω, καθώς απολαμβάνω τον καφέ μου», δημιουργεί μια καινούργια αίσθηση στον επισκέπτη, επιτρέποντας του να δρα παράλληλα, πραγματοποιώντας δύο από τις αγαπημένες του ασχολίες. Επίσης, η δυνατότητα να συμβουλευτεί έναν καταρτισμένο σχεδιαστή, για να κατασκευάσει ένα μοναδικό προσωπικό μπουκέτο, επιτρέπει στον καθένα να γίνει μέρος της δημιουργικής διαδικασίας.plant2.jpg

Οι επισκέπτες έχουν την ευκαιρία να βρεθούν σε ένα άκρως φυσικό περιβάλλον, που μοιάζει με πάρκο μέσα στο κέντρο της πόλης. Μπορούν να απολαύσουν τον πρωινό καφέ τους ή να πάρουν το brunch τους στο κατάστημα που προσφέρει μια «ανάσα» φρεσκάδας, αφού περιτριγυρίζεται από διαφόρων ειδών ανθοκομικές προτάσεις διακόσμησης. Ο λαμπερός και χαρούμενος χώρος αναδεικνύει το αίσθημα ευεξίας και καταλήγει να δρα ως «βάλσαμο» ψυχής. Ανάμεσα στους υπέροχους baristas, τους σχεδιαστές και τους καλλιεργητές οπωροκηπευτικών γίνεται αισθητό αμέσως το άγγιγμα της φύσης.

«Πιστεύουμε ότι δημιουργούμε το κατάλληλο περιβάλλον, που θα ενθαρρύνει τον κόσμο να απολαύσει τον παραδοσιακό καφέ του, καθώς θα αποκτά πολύτιμες γνώσεις σε ό,τι αφορά τα φυτά», λέει ο ένας εκ των ιδιοκτητών, Eric Mourkakos. Παράλληλα, το PlantShed συμμετέχει στην διακόσμηση πολλών fashion shows, διάσημων οίκων μόδας, ολοκληρώνοντας την ατμόσφαιρα που ονειρεύονται οι ταλαντούχοι σχεδιαστές, με τις ανθοστολισμένες προτάσεις τους. Κάπως έτσι, εισάγουν μια νέα φιλοσοφία στον χώρο του design και της εσωτερικής διακόσμησης.

showwww.jpg

Rochambeau Spring/Summer 2017

Μάλιστα, ο Mourkakos αποκαλύπτει πως το δυσκολότερο fashion show που ανέλαβε η εταιρεία ήταν αυτό του οίκου Rochambeau, αφού πραγματοποιήθηκε την νύχτα, έχοντας ειδική τοποθέτηση με φοίνικες και κανένα άλλο έτοιμο πλάνο σχεδίασης, που να αφορούσε την διακόσμηση.

Η PlantShed άνοιξε πρόσφατα και το δεύτερο κατάστημα του, στο κέντρο της Νέας Υόρκης και οι «εγκέφαλοι» της επιχείρησης γνωρίζουν όλα εκείνα τα μυστικά, που κάνουν τον ανθοστολισμό ενός χώρου, μοναδικό. To μέλλον φαντάζει πιο επίκαιρο από ποτέ, καθώς οι ιδιοκτήτες επιθυμούν να προεκτείνουν τα «τείχη» του ανθοπωλείου, προσθέτοντας υπαίθρια καθίσματα. Μακροπρόθεσμα, ο στόχος τους είναι να επεκταθεί η συγκεκριμένη αντίληψή και σε άλλες περιοχές της Νέας Υόρκης.