Είναι γεγονός πως όλα τα φώτα είναι στραμμένα στον Παρίσι και στην τελευταία εβδομάδα του Μήνα Μόδας για τη σεζόν FW25. Ωστόσο, στον fashion world τα νέα δεν σταματούν ποτέ κι έτσι μια σειρά απο brands παρουσιάζουν νέες συνεργασίες, συλλογές και projects που διατηρούν το ενδιαφέρον μας αμείωτο.
Παρακάτω σας παρουσιάζουμε όλα όσα ξεχωρίσαμε αυτήν την εβδομάδα!
Beyoncé & Levi’s® - REIIMAGINE: Pool Hall

Η Levi’s®, σε συνεργασία με τη Beyoncé, παρουσίασε το Pool Hall, το δεύτερο κεφάλαιο της καμπάνιας REIIMAGINE, συνδυάζοντας τη διαχρονική παρουσία του brand και του καλλιτεχνικού οράματος ενός global icon. Στο νέο short film και τις εικόνες που το συνοδεύουν, η Beyoncé παρουσιάζει ένα εμβληματικό, διαχρονικό denim on denim look.
Με βάση την επιτυχία του πρώτου κεφαλαίου - του Launderette, το οποίο ήταν βασισμένο σε μια κλασική διαφήμιση του 1985 - το Pool Hall επανερμηνεύει την ομώνυμη εμβληματική διαφήμιση της Levi’s® του 1991. Σε συνεργασία με τη βραβευμένη με GRAMMY σκηνοθέτιδα Melina Matsoukas, η Levi’s® σε αυτό το κεφάλαιο της καμπάνιας της εξελίσσει αυτό το κομμάτι της ιστορίας της, αναδεικνύοντας παράλληλα τον διαχρονικό χαρακτήρα των ρούχων της.
Στο Pool Hall, η Beyoncé αντιμετωπίζει σε ένα παιχνίδι μπιλιάρδου έναν παίκτη, τον οποίο υποδύεται ο Timothy Olyphant, κόντρα σε όλες τις πιθανότητες. Με σημείο αναφοράς τα ρούχα της Levi’s® και το πώς μέσα από την εξέλιξή τους παραμένουν στη μόδα, το νέο αυτό κεφάλαιο είναι ανοιχτό σε καινούριες, τολμηρές στιλιστικές ερμηνείες, ενθαρρύνοντας το κοινό της να τις κάνει δικές του. Στο πλαίσιο της καμπάνιας αναδεικνύονται εντυπωσιακά κομμάτια, όπως τα Ribcage Wide Leg jeans, το Braided Vest, καθώς και το Spade Trench, τα οποία χάρη στα προσαρμοσμένα διακοσμητικά στοιχεία τους αντικατοπτρίζουν το πνεύμα της μοναδικότητας και της επανεφεύρεσης του στιλ, που είναι τα κεντρικά στοιχεία της επικοινωνίας.
"Η Levi's® πάντα στηριζόταν στην πλούσια ιστορία της στο denim, επαναπροσδιορίζοντάς το σε κομβικά χρονικά σημεία, αποδεικνύοντας ότι η επανεφεύρεση βρίσκεται στον πυρήνα της φιλοσοφίας της", δηλώνει ο Kenny Mitchell, global chief marketing officer της Levi’s®. "Το Pool Hall τιμά την κληρονομιά μας, ενώ παράλληλα ανοίγει νέους δρόμους, δίνοντας στο κοινό την ευκαιρία να εξατομικεύσει τα Levi’s® του και να εκφράσει το μοναδικό του στιλ".
Lily Collins - Calvin Klein

Ο οίκος Calvin Klein αποκαλύπτει την καμπάνια Spring 2025, με πρωταγωνίστρια τη βραβευμένη ηθοποιό Lily Collins, στην πρώτη της συνεργασία με το brand. Στο νέο αυτό εγχείρημα, το οποία σκηνοθέτησε και φωτογράφισε η Charlotte Wales, η ηθοποιός ενσαρκώνει την απόλυτη κομψότητα και την ανεπιτήδευτη φινέτσα, μέσα από τις δυναμικές tailored προτάσεις της σεζόν. Μια σειρά από social videos, με πρωταγωνίστρια τη Collins, εξερευνούν τη σύγκλιση της μόδας και της ψυχαγωγίας, αναδεικνύοντας τη χαρά και τον ενθουσιασμό της εύρεσης του τέλειου outfit
Στις εικόνες της καμπάνιας, η πρωταγωνίστρια του Emily in Paris, αποπνέει αυτοπεποίθηση—αφήνοντας ένα σακάκι να γλιστρήσει από τον έναν ώμο, ποζάροντας χαλαρά με ένα ανοιχτό γιλέκο και συνδυασμένα βερμούδα σορτς. «Είχα συνεργαστεί ξανά με τη Charlotte και είχα την καλύτερη εμπειρία μαζί της. Έχει αυτήν την απίστευτη ικανότητα να σε κάνει να νιώθεις απόλυτα άνετα με τον εαυτό σου, και πιστεύω ότι αυτή η ενέργεια ήταν εξαιρετικά σημαντική κατά τη διάρκεια της φωτογράφισης για αυτήν την καμπάνια», δηλώνει η Collins.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η νέα συλλογή του εμβληματικού αμερικανικού brand προσφέρει μια εκλεπτυσμένη προσέγγιση στα βασικά κομμάτια της γκαρνταρόμπας. Φανταστείτε κομψά σακάκια που μπορούν να σταθούν από το γραφείο μέχρι το χαλαρές βόλτες το Σαββατοκύριακο, αέρινες μεταξωτές φούστες και ελαφριά πλεκτά—ιδανικά για μεταβατικές καιρικές συνθήκες. Και φυσικά, καμία καμπάνια του Calvin Klein δεν θα ήταν ολοκληρωμένη χωρίς denim. Η Collins, συγκεκριμένα, φοράει ένα straight-leg τζιν που αποπνέει την αβίαστη αισθητική των ’90s.
YSL Beauty - Don’t Call It Love

Με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας, η YSL beauty παρουσιάζει την ταινία Don't Call It Love, μια νέα παγκόσμια καμπάνια στο πλαίσιο του προγράμματος Abuse Is Not Love. Μέσα από αυτήν την καμπάνια, η YSL Beauty αποκαλύπτει τα κρυμμένα σημάδια μιας κακοποιητικής συντροφικής σχέσης, σε ένα φαινομενικά ονειρικό ειδύλλιο που εκτυλίσσεται στο Παρίσι και μας καλεί σε δράση για να αλλάξουμε τα τοξικά πρότυπα στις σχέσεις και να δημιουργήσουμε νέα, υγιή πρότυπα αγάπης.
Μέσα από τη νέα αυτή καμπάνια, ο οίκος ανατρέπει έξυπνα τους διαχρονικούς και καθιερωμένους κώδικες της διαφήμισης πολυτελών προϊόντων. Παρουσιάζοντας έναν φαινομενικά ειδυλλιακό και κομψό παριζιάνικο έρωτα, η καμπάνια ξεδιπλώνεται μέσα από μια σειρά από όμορφα σκηνοθετημένες σκηνές: ένα λαμπερό πάρτι, μια εκ πρώτης όψεως ρομαντική βόλτα, στιγμές οικειότητας.
Η αφήγηση διακόπτεται απότομα, θέτοντας ένα δυνατό ερώτημα: «Εντοπίσατε σημάδια κακοποίησης σε αυτήν την ταινία;». Στη συνέχεια, η αφήγηση γυρίζει πίσω, αποκαλύπτοντας τα σημεία που φανερώνουν κακοποιητική συμπεριφορά σε κάθε σκηνή και ήταν εκεί εξ’ αρχής, κρυμμένα σε κοινή θέα. Η συντροφική βία αποτελεί την πιο διαδεδομένη μορφή βίας κατά των γυναικών, επηρεάζοντας περίπου 736 εκατ. γυναίκες και κορίτσια παγκοσμίως. Από το 2020, η YSL Beauty μέσω του προγράμματος Abuse Is Not Love, έχει δωρίσει πάνω από 5,2 εκατ. ευρώ σε τοπικές ΜΚΟ και έχοντας εκπαιδεύσει ή υποστηρίξει περισσότερους από 1,3 εκατομμύρια ανθρώπους σε πάνω από 25 χώρες, το πρόγραμμα έχει συμβάλλει σημαντικά στην εκπαίδευση των νέων για τη συντροφική βία και στην ενδυνάμωση τοπικών οργανώσεων σε όλον τον κόσμο.
Intimissimi - Denise Bra

Η Intimissimi παρουσιάζει το ‘The UnderWow’, ένα μανιφέστο που φέρνει επανάσταση στην έννοια του εσωρούχου, μετατρέποντάς το σε μια εμπειρία που υπερβαίνει την απλή λειτουργικότητα. Δεν πρόκειται πλέον για ένα συνηθισμένο «εσώρουχο», αλλά για ένα νέο πρότυπο που συνδυάζει την ομορφιά, την άνεση και την καινοτομία. Η καμπάνια επαναπροσδιορίζει τις απαιτήσεις των εσωρούχων, γιορτάζοντας κάθε γυναίκα στο καθημερινό της ‘WOW’. Μια ξεκάθαρη αφήγηση που τονίζει πως η επιλογή των lingerie της Intimissimi βοηθάει στην ανάδειξη κάθε πτυχής του σώματος.
Το παγκοσμίου φήμης top model Barbara Palvin γίνεται το πρόσωπο του νέου μηνύματος του brand, φέρνοντας μαζί της την αδιαμφισβήτητη κομψότητα και το μαγνητικό της χάρισμα. Με μια παρουσία που τραβάει αμέσως τα βλέμματα, η Barbara δεν ενσαρκώνει μόνο την αισθητική γοητεία του Intimissimi The UnderWow, αλλά μεταφέρει και τις πιο προσωπικές αποχρώσεις μιας πραγματικά μοναδικής εμπειρίας. Φορώντας σουτιέν Intimissimi, κάθε γυναίκα όχι μόνο αισθάνεται αυτοπεποίθηση, αλλά εκφράζει μια αυθεντική, ασυμβίβαστη θηλυκότητα.

Το επίκεντρο αυτών των ιστοριών είναι το νέο σουτιέν DENISE, ένα στυλ που εκφράζει μια απαράμιλλη αλχημεία κομψότητας και αποπλάνησης. Ξεκινώντας από την αρχαία τέχνη τις δαντέλας Chantilly, ύστερα από εκτεταμένη έρευνα, το brand δημιουργεί μια πλούσια, λεπτομερή ύφανση με ένα απαλό, ελαφρώς ανάγλυφο σχέδιο που εγγυάται μέγιστη άνεση και εκλέπτυνση. Αυτό οδήγησε στη σύλληψη της νέας δαντέλας no. 97, που χαρακτηρίζεται από ένα σχεδιασμό που συνδυάζει άψογα floral και γεωμετρικά στοιχεία, με αποτέλεσμα μια κομψή υφή που ταιριάζει στα πιο iconic μοντέλα του brand και ανταποκρίνεται στις πιο διαφορετικές απαιτήσεις.