Η Max Mara συμμετείχε στο Πρωτοχρονιάτικο Κονσέρτο στο θέατρο La Fenice στη Βενετία, που πραγματοποιήθηκε την 1η Ιανουαρίου 2022. Για πρώτη φορά, το brand σχεδίασε τα κοστούμια για τους χορευτές του Fondazione Nazionale della Danza/Aterballetto, προσφέροντας μια νέα οπτική σε μερικά από τα εμβληματικά του κομμάτια που δημιουργήθηκαν ειδικά για την παράσταση. Μια μοναδική γιορτή που κατάφερε να συνδυάσει τον χορό με τη μόδα, δημιουργώντας ένα αποτέλεσμα που είναι άξιο θαυμασμού.
Το Πρωτοχρονιάτικο Κονσέρτο στη Βενετία πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 2004 κι έγινε αμέσως εξαιρετικά δημοφιλές και αγαπητό στο διεθνές κοινό. Οι ζωντανές εμφανίσεις από την Ορχήστρα και τη Χορωδία La Fenice και οι καλεσμένοι τραγουδιστές εναλλάσσονται με παραστάσεις χορού που έχουν ήδη μαγνητοσκοπηθεί σε μια σειρά από σημαντικές τοποθεσίες της πόλης.
Για την περίσταση, ο Creative Director της Max Mara, Ian Griffiths συνεργάστηκε με τον Diego Tortelli, χορογράφο της Fondazione Nazionale della Danza/Aterballetto, της μοναδικής 100% δημόσιας εταιρείας καλλιτεχνικής παραγωγής στην Ιταλία που εξυμνεί τον ιταλικό χορό παγκοσμίως, αλληλοεπιδρώντας με διαφορετικούς κόσμους, όπως το θέατρο, η τέχνη και η μόδα. Μαζί, επινόησαν τα κοστούμια της Max Mara με τέσσερα ζωηρά χρώματα: κίτρινο, κόκκινο, μπλε και πράσινο που δημιουργούν την απαραίτητη θεατρική ένταση και το συναίσθημα που ξυπνά μέσα από τα καθαρά, ιδιαίτερα χρώματα που συνδέονται με τις τοποθεσίες στις οποίες ζωντανεύουν τα μπαλέτα: Fondazione Cini και Palazzo Grassi.
«Ο Diego κι εγώ ξεκινήσαμε να δουλεύουμε σε αυτό το project πριν δημιουργηθεί η χορογραφία. Αυτό μας έδωσε την πολύ συναρπαστική ευκαιρία να αναπτύξουμε την κίνηση σύμφωνα με τα φυσικά χαρακτηριστικά των ρούχων. Οι περιορισμοί που δημιουργούνται από τα κοστούμια, ιδιαίτερα στα παλτό, είναι που γεννούν τον χορό. Νομίζω ότι γενικά λειτουργεί αντίστροφα. Η έμπνευσή μου ήταν να δημιουργήσω ρούχα που θα μπορούσε να δει κανείς στο δρόμο, αλλά σε μπλοκ χρωμάτων που έρχονται σε αντίθεση με τις ιστορικές τοποθεσίες. Το παν είναι να κάνεις το συνηθισμένο εξαιρετικό», αποκάλυψε ο Ian Griffiths.
Η ιδέα της universal ενδυμασίας, όπου η γυναικεία γκαρνταρόμπα συναντά την ανδρική, σηματοδότησε την αφετηρία για μια σειρά από tank tops συνδυασμένα με σορτς ή sartorial παντελόνια, καθώς και κάπες, γιλέκα, σακάκια και παλτό, συμπεριλαμβανομένων των παγκοσμίου φήμης Teddy Bear και μιας νέας εκδοχής του wrap coat, με τη ζώνη να γίνεται πολύ μακριά και να μετατρέπεται σε στοιχείο για το χορό. Το τέλειο ανδρόγυνο στιλ που ταίριαξε φανταστικά στο όλο concept, χαρίζοντας στους χορευτές άνεση στις κινήσεις, αλλά και μια ultra stylish εικόνα.
Σε μια εκλεπτυσμένο ανάμειξη του στυλ, οι άνδρες χορευτές φορούν τα σακάκια της Max Mara που έχουν παραδοσιακά σχεδιαστεί για γυναίκες, ενώ οι γυναίκες χορεύτριες εγκαταλείπουν την κλασική tutu και ανασηκώνονται στις πουέντ τους ντυμένες με παντελόνια από οργάντζα που αποκαλύπτουν το κομψό σώμα και τις χαριτωμένες κινήσεις τους.
Το Πρωτοχρονιάτικο Κονσέρτο του 2022 στη Βενετία είναι συμπαραγωγή με την ιταλική κρατική τηλεόραση και η μετάδοση έγινε από το κανάλι Rai 1. Σκηνοθετήθηκε από τον μαέστρο Fabio Luisi και συμμετείχε η σοπράνο Pretty Yende και ο τενόρος Brian Jadge, καθώς και ο χοράρχης Alfonso Caiani.
Στην gallery μπορείτε να ανακαλύψετε περισσότερες φωτογραφίες από το υπερθέαμα που συνδυάζει τη μόδα με την τέχνη του χορού!