Ο fashion designer Christian Siriano είναι γνωστός για τις τολμηρές δημιουργίες του. Αλλά ακόμη και για κάποιον που έντυσε τον Billy Porter με tuxedo-φόρεμα για τα Όσκαρ, η μετακίνησή του από ένα παλιό αποικιακό σπίτι σε μια μοντερνιστική κατοικία με πανύψηλα παράθυρα είναι μάλλον δραματική. «Έψαχνα για μια πλήρη ανανέωση», λέει ο σχεδιαστής μόδας και ο μέντορας του Project Runway για την κατοικία του. «Ένιωσα ότι η ζωή μου ήταν λίγο χαοτική. Τον τελευταίο χρόνο ή και δύο χρόνια, απλά δεν σταμάτησα να κάνω shows, να δημιουργώ συλλογές, να προχωράω σε συνεργασίες. Ένιωθα πως χρειάζομαι ένα διάλειμμα. Ήθελα κάτι ζεν κι εύκολο.» εξηγεί.
Το βρήκε λοιπόν στη μορφή μιας κομψής, ευάερης δομής από ξύλο και γυψοσανίδες στην παράκτια πόλη του Κονέκτικατ του Westport -μια περιοχή γνωστή για τα παραδοσιακά σπίτια. Σχεδιασμένο από το RAAD Studio σε συνεργασία με τον αρχιτέκτονα Bolek Ryzinski, η τοποθεσία του σπιτιού κοντά στην παραλία ήταν τέλειο. Το ιδανικό μέρος για weekend αποδράσεις, μόνος ή με φίλους του.
Φυσικά, ο συγχρονισμός είναι το παν. Ο Siriano έκλεισε στο σπίτι τον Φεβρουάριο και λιγότερο από έναν μήνα αργότερα, καθώς ο COVID-19 έστειλε τη χώρα σε εγκλεισμό, αυτός και ο σύντροφός του, Kyle Smith, σχεδιαστής ανδρικών ενδυμάτων, εργάζονταν εκεί. «Είναι σαν ένας άλλος κόσμος εδώ», λέει. «Είναι ήσυχα. Είμαστε εντελώς περιτριγυρισμένοι από τη φύση» συνεχίζει λέγοντας. Άρχισαν ακόμη και να μαγειρεύουν. «Καθόμασταν στο τραπέζι φαγητού σχεδόν κάθε βράδυ. Αισθάνεται πιο πραγματική τη ζωή έτσι.
Όταν ήρθε η ώρα για την επίπλωση, ο Siriano είχε ήδη ξεκινήσει. Το γκαράζ του παλιού σπιτιού του χρησίμευσε ως μονάδα αποθήκευσης «θησαυρών» σύγχρονου σχεδιασμού που είχε συγκεντρώσει με την πάροδο του χρόνου, αλλά στο παρελθόν δεν είχαν κάποια θέση. Ανάμεσά τους ήταν ένα ζευγάρι καρεκλών δανέζικου στιλ κι ένας καναπές εμπνευσμένος από τον Pierre Paulin που «έσπασε σε τεμάχια, οπότε μπορέσαμε να τα εντάξουμε κάπως στη διακόσμηση», λέει ο Siriano. Επέλεξε επίσης το διαμέρισμά του και το γραφείο του. Ένα γυάλινο τραπεζάκι που είχε περάσει πέντε χρόνια στο ατελιέ του, χρησιμεύει πλέον ως το κεντρικό κομμάτι του ανοιχτού σαλονιού του, δίπλα σε ένα ζευγάρι από καρέκλες Cassina που πήρε από το διαμέρισμά του.
Οι λευκοί τοίχοι του σπιτιού, οι ψηλές οροφές και οι μεγάλοι χώροι είναι το τέλειο σκηνικό για τη συνεχώς εξελισσόμενη συλλογή του. «Αυτή η αρχιτεκτονική έμοιαζε να δείχνει όλα τα πράγματα που μου αρέσουν, σαν ένα χώρο γκαλερί», λέει. «Απλώς είχα εμμονή με την ιδέα του φωτισμού και περιτριγυρίζομαι από τη φύση. Θέλω το φως», δηλώνει. «Ξυπνάμε με αυτό. Ήμουν πάντα νευρικός που ο μοντερνισμός δεν ήταν βιώσιμος» αναφέρει.
Ένα χόμπι που έχει αναλάβει κατά τη διάρκεια της καραντίνας είναι ο σχεδιασμός επίπλων. Το γραφείο του φιλοξενεί τον καναπέ του από Lula, με κυκλικά μαξιλάρια στην πλάτη και πάγκο από λευκό μπουκλέ ύφασμα πάνω από τριγωνικά ξύλινα πόδια, και κάτω στο σαλόνι υπάρχει μια καρέκλα με παρόμοια παιχνιδιάρικες γεωμετρικές αναλογίες. Από κάθε άποψη λοιπόν το σπίτι είναι εκπληκτικό, και αντικατοπτρίζει το προσωπικό γούστο του επιδραστικού σχεδιαστή μόδας.
Πηγή: Architectural Digest