Έχουν καταφέρει να κερδίσουν την προσοχή του παγκόσμιου στερεώματος, απλώς με το να έχουν μια κάμερα να τις ακολουθεί στο σπίτι τους. Τουλάχιστον έτσι ξεκίνησαν πριν πολλά χρόνια και πριν «χτίσουν» μια πραγματικά τεράστια αυτοκρατορία, την οποία συνθέτουν fashion & beauty brands, reality shows, βιβλία, διαζύγια, εγκυμοσύνες και λαμπεροί γάμοι. Το μόνο σίγουρο πάντως είναι ένα: οι αδερφές Kardashians διαθέτουν πηγαίο επιχειρηματικό δαιμόνιο και όσο αμφιλεγόμενες και να θεωρούνται οι κινήσεις τους από την κοινή γνώμη, σε προσωπικό ή επιχειρηματικό επίπεδο, παραμένουν πάντα στην επικαιρότητα.
Αυτή τη φορά οι πέντε tv προσωπικότητες, οι Kim, Khloe, Kourtney Kardashians και οι ετεροθαλείς αδελφές τους Kendall και Kylie Jenner επιλέχθηκαν ως μούσες του διάσημου οίκου Calvin Klein, φορώντας τα νέα σχέδια της εμβληματικής σειράς εσωρούχων του, καθώς και cool chic denim παντελόνια από τη συλλογή Spring/Summer 2018. Την καμπάνια επιμελήθηκε ο γνωστός φωτογράφος Willy Vanderperre, ο οποίος απαθανάτισε τις 5 entrepreneurs σε μίνιμαλ κάδρα, που ταιριάζουν άψογα με τη διαχρονικά λιτή αισθητική του brand.
Φυσικά, η Kylie Jenner φρόντισε να διατηρήσει τη φημολογία που κυριαρχεί περί εγκυμοσύνης, χωρίς να δώσει ξεκάθαρη απάντηση, με πολλούς –οπαδούς και πολέμιους- να κρίνουν την απόφασή της αυτή ως μια καλή κίνηση μάρκετινγκ. Βλέπουμε την 20χρονη Jenner να καλύπτει στρατηγικά την κοιλιά της σε κάθε κάδρο που εμφανίζεται, σε αντίθεση με την Khloe Kardashian, η οποία έχει ήδη ανακοινώσει το γεγονός ότι περιμένει παιδί με τον αγαπημένο της, Tristan Thompson.
Δείτε και το συνοδευτικό video της καμπάνιας, όπου με χαλαρή διάθεση οι διάσημες media moguls παίζουν το παιχνίδι “Never have I ever…”, όπου πρέπει να εξομολογηθούν κάτι προσωπικό.