fbpixel

Search icon
Search
Όλα όσα γνωρίζουμε για την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο μέχρι τώρα
FASHION NEWS

Όλα όσα γνωρίζουμε για την Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο μέχρι τώρα

Κι αλλά νέα που ξεχωρίσαμε στον χώρο της μόδας τις τελευταίες ημέρες


Τα νέα στο χώρο της μόδας ποτέ δε θα σταματήσουν να «τρέχουν» με ταχύτατους ρυθμούς ό,τι κι αν συμβαίνει στον κόσμο. Καθώς πλησιάζουμε στην άνοιξη, κάνουν την εμφάνιση τους όλο και περισσότερες καινούριες συλλογές αλλά παράλληλα διεξάγονται και οι Εβδομάδες Μόδας για την περίοδο AW21.

Πριν από λίγες ημέρες «έριξε» αυλαία η Copenhagen Fashion Week κατά τη διάρκεια της οποίας η H&M παρουσίασε την καινούρια της Studio SS21 collection. Παραμένοντας στο ίδιο κλίμα και στο λανσάρισμα νέων συλλογών και η Sportmax μας χάρισε καταπληκτικές δημιουργίες μέσα από την pre-fall 2021 collection. Τα φώτα όμως είναι στραμμένα στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο, η οποία ανακοίνωσε το πρόγραμμα της και θα ξεκινήσει στις 24 Φεβρουαρίου, αλλά και στην απόφαση του οίκου Versace να μη συμμετέχει σ΄αυτήν.

H&M Studio SS21

cq5damweb980645.jpg

Δεν είναι πλέον περίεργο το να μας εντυπωσιάζει η H&M με τις συλλογές αλλά και τις δημιουργίες της. Αυτή τη φορά επέλεξε την Εβδομάδα Μόδας της Κοπεγχάγης, η οποία ξεκίνησε στις 2 Φεβρουρίου και διήρκησε μέχρι τις 5 του ίδιου μήνα. Η συλλογή έχει τον τίτλο "Treasure Forever" και σύμφωνα με την εταιρεία, δημιουργήθηκε με γνώμονα «την περιπέτεια και την ελευθερία έκφρασης».

H συλλογή παρουσιάστηκε την πρώτη μέρα της Εβδομάδας Μόδας και αποτυπώνει τη διαχρονική γοητεία των εξερευνητών και των τολμηρών ονειροπόλων και προσφέρει δυναμικές προτάσεις με ευέλικτα, μοντέρνα και χαλαρά στοιχεία. Φτιαγμένη στην πλειοψηφία της από υλικά που προέρχονται από αειφόρες πηγές, αποτελείται από κομμάτια-κλειδιά, όπως τη ζακάρ πλεκτή μπλούζα, το μαύρο φόρεμα με τα κρόσσια και τη βελούδινη αίσθηση και τις over-the-knee μαύρες μπότες που είναι φτιαγμένες από δέρμα VEGEA. H ηλεκτρίκ χρωματική παλέτα από κοραλλί και νέον κίτρινο είναι εμπνευσμένη από θησαυρούς και υδρόβια πλάσματα και εξισορροπείται με ουδέτερους τόνους του μπεζ και του μαύρου.

«Θέλαμε να απεικονίσουμε τη διάθεση ενός εξερευνητή που είναι γεμάτος αυτοπεποίθηση και εκφράζεται ελεύθερα, επομένως η συλλογή περιλαμβάνει πολλά τολμηρά κομμάτια με υποθαλάσσιες παραπομπές. H φούστα με τα κρόσσια δίνει σχεδόν την αίσθηση ενός χταποδιού και το κοντό, βαμμένο δερμάτινο τζάκετ είναι μια μοντέρνα εκδοχή του κλασικού maritime. Με παρόμοιο τρόπο, προσθέσαμε στοιχεία, όπως στριφογυριστές λεπτομέρειες και ιδιαίτερα κουμπιά, ώστε τα κομμάτια να δίνουν την αίσθηση ότι τραβήχτηκαν από τον ωκεανό», λέει η Angelica Grimborg, σχεδιάστρια της H&M Studio.

Η συλλογή θα είναι διαθέσιμη από τις 18 Φεβρουαρίου στο hm.com.

Sportmax, Pre-fall 2021

sportmax.jpg
Courtesy of Sportmax

Άλλη μία συλλογή έκανε την εμφάνιση της τις προηγούμενες ημέρες κι αφορά την pre-fall 2021 περίοδο. Η Sportmax αποτίνει φόρο τιμής στην εποχή που ενσαρκώνει την αναγέννηση και τον αναβρασμό, τα "Roaring Twenties".

Αντλώντας έμπνευση από την εποχή των ‘20s αποφάσισε να δημιουργήσει ένα ταξίδι στο χρόνο από το 1920 μέχρι το 2021. Καταθέτει μία σύγχρονη πρόταση επαναπροσδιορισμού της ξεγνοιασιάς των απελευθερωμένων, δυναμικών γυναικών εκείνης της εποχής. Εντυπωσιακή και απλή, η συλλογή είναι ένα αφιέρωμα στα icons της εποχής όπως τη λαμπερή και εξωτική Joséphine Baker, την ανδρόγυνη Claude Cahun και τη δημιουργική Sonia Delaunay.

Τα στοιχεία αυτής της συλλογής είναι πολλά και κεντρίζουν το ενδιαφέρον μας με έντονη την παρουσία του ανδρόγυνου παλτό, τα double breasted σακάκια με τα χρυσά κουμπιά που κάνουν τη διαφορά αλλά και με τις εντυπωσιακές faux furs που όλες θα επιλέγουμε την επόμενη σεζόν. Βασικό ύφασμα της συλλογής είναι το βελούδο που το συναντάμε σε όλα τα κομμάτια αλλά και το δέρμα που όπως όλα δείχνουν δε θα χάσει καθόλου από τη δυναμική του τους μήνες που θα ακολουθήσουν.

Milan Fashion Week

milan.jpg

Ανακοινώθηκε το πρόγραμμα για την Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο, η οποία θα ξεκινήσει στις 24 Φεβρουαρίου και θα διαρκέσει μέχρι την 1η Μαρτίου και θα παρουσιαστεί κατά κύριο λόγο ψηφιακά.

Όπως λοιπόν έγινε γνωστό από την Camera Nazionale della Moda, διοργανώτρια αρχή της ιταλικής Fashion Week, η έναρξη της Εβδομάδας θα είναι αφιερωμένη, μ' ένα short film, στον Beppe Modenese, επίτιμο πρόεδρο του Συμβουλίου της Ιταλικής μόδας και υπεύθυνο για την ανάδειξη της Ιταλικής μόδας παγκοσμίως, που πέθανε τον Νοέμβριο σε ηλικία 92 ετών. Θα ακολουθήσει η παρουσίαση των συλλογών Μαύρων σχεδιαστών που εργάζονται για την ιταλική μόδα υπό την ενότητα "Black Lives Matter in Italian Fashion" και στη συνέχεια το show του οίκου Missoni. Η πρώτη μέρα του προγράμματος περιλαμβάνει παρουσιάσεις «μεγάλων» ονομάτων όπως, το show του οίκου Fendi, με το οποίο ο Kim Jones θα κάνει το ντεμπούτο του και στις ready- to - wear γυναικείες collections του οίκου, μετά την παρουσίαση της haute couture που μας εντυπωσιάσε όλους τόσο με τις δημιουργίες του όσο και με τα πρόσωπα που επέλεξε να περπατήσουν για χάρη του οίκου. Την ίδια μέρα, όμως, ακόμα ένας καλλιτεχνικός διευθυντής θα κάνει την πρώτη του εμφάνιση στη νέα του συνεργασία. Πρόκειται για τον Fausto Puglisi για τις συλλογές του Roberto Cavalli που η παρουσίαση θα γίνει με ιδιωτικά ραντεβού.

Εξαιτίας των περιορισμών για την πανδημία οι παραστάσεις θα γίνουν χωρίς κοινό μόνο με την παρουσία των συμμετεχόντων και μερικών δημοσιογράφων. Συνολικά, θα πραγματοποιηθούν 61 runway shows και 57 παρουσιάσεις.

Versace

versace.jpg

Εκτός των ημερομηνιών της Milan Fashion Week θα παρουσιάσει ο οίκος Versace τη νέα του Fall 2021 collection μέσα από ένα βίντεο. Πιο συγκεκριμένα, στις 5 Μαρτίου θα γίνει η παρουσίαση και της ανδρικής και της γυναικείας συλλογής μέσα από ένα ψηφιακό project, το οποίο βρίσκεται ήδη υπό εξέλιξη.

Όπως εξήγησε η ίδια η Donatella Versace στο WWD:

«Η απόφαση να παρουσιάσουμε τη συλλογή για το Φθινόπωρο 2021 μερικές μέρες μετά την ολοκλήρωση της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου δεν επηρεάζει το γεγονός ότι ο οίκος Versace παραμένει περήφανο μέλος της Camera della Moda και ότι θα αποτελεί πάντα έναν βασικό παίκτη και τεράστιο υποστηρικτή της Ιταλικής βιομηχανίας της μόδας. Η μόδα, όμως, είναι τέχνη και μερικές φορές χρειάζεται να δουλέψουμε έξω από τα συνηθισμένα μονοπάτια για να μπορέσουμε να ανθίσουμε».

Την ίδια τακτική θα ακολουθήσουν κι άλλοι γνωστοί οίκοι, όπως οι Gucci και Bottega Veneta, οι οποίοι θα παρουσιάσουν τις συλλογές τους σε δικές τους ημερομηνίες.