Σταυρούλα Κλειδαριά
Hot
Βαθμολογία: 10/10
Μου άρεσε πολύ το νέο προτρεπτικό μότο της TV100 και του FM100 «Κοίτα ψηλά!» Που είναι μια θετική παρακίνηση για τον καθένα. Είναι ένα αισιόδοξο μήνυμα που δίνει το σύνθημα για το νέο ξεκίνημα, το άλμα προς τα επάνω, την εξέλιξη, κάτι που προσδιορίζει την ανάγκη αλλά και τη στόχευση των Δημοτικών ΜΜΕ.
Με την προτροπή «Κοίτα ψηλά!» ξεκίνησε τη Δευτέρα το νέο πρόγραμμα των δημοτικών ΜΜΕ της Θεσσαλονίκης, το οποίο συμπίπτει με την επέτειο των 33 χρόνων από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του FM100, του ραδιοφώνου που άνοιξε το δρόμο για την ελεύθερη ραδιοφωνία και τηλεόραση στη χώρα. Η όλη ανασυγκρότηση συνοδεύεται με νέο λογότυπο και νέο μουσικό σήμα της Δημοτικής Τηλεόρασης TV100, του Δημοτικού Ραδιοφώνου FM100 και του μουσικού – εθελοντικού ραδιοφώνου FM100,6.
Not
Βαθμολογία: 1/10
Θα ήθελα να κάνω skip τη μελαγχολική αίσθηση που κουβαλάει το φθινόπωρο μαζί του. Αρκετά μελαγχολήσαμε αυτήν τη χρονιά. Ας ελπίσουμε οι επόμενοι μήνες να κυλήσουν πιο ομαλά και να γεμίσουμε αισιοδοξία.
Κωνσταντίνος Τανιάς
Hot
Βαθμολογία: 10/10
Δεν υπάρχουν πολλοί εκεί έξω που να μη γνωρίζουν τα θρυλικά Superstars της Adidas, που από 1969 έχουν βρει τη θέση τους στις περισσότερες γκαρνταρόμπες. Τα καλά νέα για το iconic αυτό sneaker αλλά και για τον χώρο της μόδας γενικότερα, είναι πως παίρνει ανανεωμένο αέρα χάρη στη δεύτερη συνεργασία με τον οίκο Prada. Το συγκεκριμένο μοντέλο έχει δεχτεί αρκετές αναβαθμίσεις τα τελευταία χρόνια και πρόσφατα η Adidas ένωσε για ακόμα μια φορά τις δυνάμεις της με την Prada κυκλοφορώντας τρεις διαφορετικούς χρωματισμούς του all time classic sneaker, οι οποίοι διαθέτουν premium σχεδίαση και κατασκευάστηκαν στο εργοστάσιο του brand στην Ιταλία. Τα τρία διαφορετικά αυτά παπούτσια -Black, White/Black και Chrome Silver/White, όλα με το χαρακτηριστικό λογότυπο του οίκου- από τη συνεργασία “PRADA FOR ADIDAS” κυκλοφόρησαν στην αγορά αυτήν την εβδομάδα και ήδη μονοπωλούν το ενδιαφέρον των fashion lovers. Ανακαλύψτε τα εδώ.
Not
Βαθμολογία: 4/10
Μετρώντας επτά επιτυχημένους κύκλους επεισοδίων, η σειρά Veep προβάλει τον κόσμο τον οποίο σατιρίζει της πολιτικής κι έχει στόχο να προβληματίσει τους πολίτες και να τους κάνει να ταυτιστούν με τα τρέχοντα συμβάντα της ζωής στην Αμερική. Η Julia Louis-Dreyfus πρωταγωνιστεί και διεκδικεί τον ρόλο μιας νέας πολιτικού, που δεν έχει την παραμικρή ιδέα σε πολιτικά ζητήματα για τα οποία θα έπρεπε να έχει λάβει μέριμνα. Χωρίς να έχει τα απαραίτητα προσόντα, καταφέρνει να φτάσει στο πιο υψηλό στάδιο στον χώρο της πολιτικής και να πάρει με το μέρος της αμείωτη φήμη αλλά και την εμπιστοσύνη των πολιτών. Ίσως ο τελευταίος λόγος είναι κι αυτός που με έκανε να μην καταφέρω να βρω ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα τη συγκεκριμένη σειρά, η οποία προβάλλει σε μεγάλο βαθμό την αλαζονεία και την πεποίθηση πως η φήμη μπορεί να τα κερδίσει όλα.
Εύα Βαλαμβάνου
Hot
Βαθμολογία: 9/10
Η συνήθεια που έγινε λατρεία. Μια συνήθεια που απέκτησα μέσα στην καραντίνα ήταν να ακούω κάθε μέρα 1 με 2 επεισόδια από αγαπημένα podcasts. Είτε κατά τη διάρκεια της καθημερινής σας άσκησης, είτε πηγαίνοντας στη δουλειά, είτε ακόμα και όσο ετοιμάζεστε το πρωί για το υπόλοιπο της ημέρας σας, τα podcasts είναι ο καλύτερος τρόπος για να σας φτιάξει η διάθεση. Κάποια από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα είναι η αμεσότητα, ότι μπορείτε να τα ακούσετε οπουδήποτε, να πατήσετε pause και να το συνεχίσετε όταν ξαναβρείτε λίγο χρόνο, είναι σε ακουστική μορφή οπότε είναι σαν να ακούτε μουσική. Προσωπικά αγαπώ δύο κατηγορίες. Πρώτον, αυτά που έχουν να κάνουν με την προσωπική εξέλιξη, τη συνεχή ανάπτυξη καινούριων skills και tips για να πετυχαίνει κανείς τους στόχους του με πρόγραμμα. Η δεύτερη κατηγορία που διαλέγω είναι τα πιο fun, ανάλαφρα με μεγάλη γκάμα θεματολογίας, από σχέσεις μέχρι χιουμοριστικό σχολιασμό της επικαιρότητας. Ένα από τα αγαπημένα μου podcasts είναι το "The Michelle Obama Podcast", το οποίο μπορείτε κι εσείς να παρακολουθήσετε πατώντας εδώ.
Not
Βαθμολογία: 0/10
Η μόλυνση των ωκεανών και της θαλάσσιας ζωής αποτελεί ένα θέμα που εγείρει πολλά ερωτήματα εδώ και χρόνια. Σύμφωνα με τον ΟΗΕ, 13 εκατομμύρια τόνοι πλαστικών καταλήγουν κάθε χρόνο σε ωκεανούς. Στην Μεσόγειο παρατηρείται ετησίως μια ροή πλαστικού της τάξεως των 570.000 τόνων. Σύμφωνα με την WWF, υπολογίζεται ότι κάθε λεπτό καταλήγουν στην θάλασσα 33.800 πλαστικά μπουκάλια. Ο Covid-19 δεν θα μπορούσε να αφήσει ανεπηρέαστη την μόλυνση των ωκεανών.
Ειδικοί προειδοποιούν ότι τεράστιες ποσότητες μασκών μιας χρήσης, οι οποίες έχουν διάρκεια ζωής 450 χρόνια, πλαστικών γαντιών και αντισηπτικών, το λεγόμενο ‘Covid Waste’, μολύνει τη Μεσόγειο σήμερα πιο πολύ από ποτέ. Ο γαλλικός μη κυβερνητικός οργανισμός ‘Opération Mer Propre’, ο οποίος καθαρίζει ωκεανούς και συλλέγει σκουπίδια, αναφέρει χαρακτηριστικά ότι αν συνεχίσουμε να χρησιμοποιούμε τόσα πλαστικά μιας χρήσης, διατρέχουμε τον κίνδυνο να έχουμε περισσότερες μάσκες από μέδουσες στη Μεσόγειο. Εκτός από τη θαλάσσια ζωή όμως, κινδυνεύουν και πολλά πουλιά, τα οποία πλέκονται στα κορδόνια μασκών που είναι πεταμένες κάτω, με αποτέλεσμα να παγιδευτούν ή να πνιγούν. Συμπερασματικά, για να μην επιβαρύνουμε κι εμείς το ‘Covid Waste’ επιλέγουμε μάσκες πολλαπλών χρήσεων, ανακυκλώσιμα αντισηπτικά, δεν πετάμε στον δρόμο μάσκες μιας χρήσης και πάντα κόβουμε τα κορδόνια της μάσκας πριν την πετάξουμε στα σκουπίδια.
Αναστασία Πολίτογλου
Hot
Ο καθένας έχει διαφορετική οπτική για την πραγματικότητα. Για εμένα, λοιπόν, το τέλος της εποχής του "Keeping Up with the Kardashians" μετά από 14 χρόνια αποτελεί ένα μοναδικό γεγονός. Η αλήθεια είναι πως δεν πέρασα τις ημέρες μου πίσω από την οθόνη του υπολογιστή παρακολουθώντας τες, παρόλα αυτά η κουλτούρα την οποία κατάφεραν να επιβάλουν με τον τρόπο τους, κυρίως στην Αμερική, είναι ένα πρότυπο που δε θα πρέπει πια να αναπαράγεται. Πλαστικές, αμέτρητα δολάρια, παραμορφωμένα σώματα και πάνω από όλα μια ηθική ανήθικη που προμόταρε χωρίς έλεος την αισθητική του plastic is fantastic. Είτε αυτό αφορούσε κυριολεκτικά το πλαστικό είτε αναφερόταν σε κάθε είδους σαθρή πράξη με ποιότητα κακού πολυεστέρα. Bye, λοιπόν, από την άλλη μεριά του Ατλαντικού.
Not
Βαθμολογία: 0/10
Το διάσημο τηλεπαιχνίδι που προσπαθεί να αναδείξει τη χειρότερη εκδοχή της κοινωνίας. Αυτή των μεγάλων άκρων και του ακραίου ρατσισμού. Όχι, δε χρειαζόμασταν το εξοργιστικό περιστατικό για να κατανοήσουμε το επίπεδο του show. Όχι, δεν είναι υπερβολή όταν λέμε πως οι γυναίκες γίνονται αντικείμενα εκμετάλλευσης καθημερινά. Ναι, θέλουμε πλέον τα κάθε λογής trash προϊόντα να πηγαίνουν ακριβώς εκεί που τους αξίζουν. Σε κάποιον κάδο ανακύκλωσης.
Μαρία Κουτσάκα
Hot
Βαθμολογία: 10/10
Το πρώτο κατάστημα στην Ελλάδα στον 2ο όροφο του The Mall of Athens στο Μαρούσι, αποτελεί πια πραγματικότητα. Η ΚΙΚΟ Milano, το νούμερο ένα brand καλλυντικών προϊόντων στην Ιταλία, βρίσκεται πια και στην Ελλάδα κάνοντας τις απανταχού beauty lovers να ανυπομονούν να δοκιμάσουν πώς και πώς τα αποτελεσματικά και παράλληλα friendly budget προϊόντα. H είσοδος σε ένα κατάστημα KIKO δε συνδέεται μόνο με την αγορά καλλυντικών, αλλά δίνει μια αυθεντική συνολική εμπειρία αισθητικής! Can't wait!
Not
Βαθμολογία: 0/10
Κάνοντας μια βόλτα στο κέντρο της πόλης -και όχι μόνο- και παρατηρώντας τα ΜΜΜ και τους ανθρώπους που κινούνται με αυτά, θα διαπιστώσετε πως πολλοί από αυτούς δε φοράνε είτε καθόλου είτε όχι σωστά τη μάσκα τους. Πόσα διαφημιστικά spots σωστής εφαρμογής θα πρέπει να κυκλοφορήσουν για να μάθουμε όλοι τον τρόπο; Σίγουρα, δεν πρόκειται για κάτι εύκολο, αλλά θα πρέπει να έχουν όλοι υπόψη πως ό,τι γίνεται είναι για καλό και κυρίως για την προστασία τόσο του εαυτού μας όσο και των αγαπημένων μας προσώπων.