Διάσημοι οίκοι μόδας ανοίγουν τα νέα τους καταστήματα και resorts, υποσχόμενοι μια συναρπαστική shopping & stay experience στους πιστούς fans τους.
VERSACE HOME BOUTIQUE, MILAN
Οι Vudafieri Saverino Partners ανέπτυξαν το concept και τoν σχεδιασμό του πρώτου καταστήματος Versace Home στο Μιλάνο. Η boutique, που καλύπτει μια έκταση μεγαλύτερη των 500 τ.μ. στην καρδιά της Via Durini, παρουσιάζει τις συλλογές επίπλων και διακοσμητικών τoυ ιταλικού οίκου, ενώ το εσωτερικό της συνδυάζει την κλασική με τη σύγχρονη αρχιτεκτονική, δημιουργώντας ένα εκλεπτυσμένο σκηνικό, που ερμηνεύει εκ νέου τη χαρακτηριστική αισθητική του συμβόλου της μέδουσας. Τα βιομηχανικά στοιχεία, οι μεγαλοπρεπείς ιωνικοί κίονες, ο νέον φωτισμός και τα εντυπωσιακά deco items συνθέτουν ένα ιδανικό περιβάλλον για κάθε λάτρη του interior design αλλά και της μόδας.
Η Versace Home boutique στο Μιλάνο μας βάζει στον γεμάτο πολυτέλεια κόσμο του οίκου, όπου η ιταλική φινέτσα πρωταγωνιστεί.
BULGARI RESORT, LOS ANGELES
Ο οίκος Bulgari προσθέτει ένα νέο συγκρότημα στο χαρτοφυλάκιο των ξενοδοχείων του, αυτήν τη φορά στο Los Angeles. Το πολυτελές resort, που αναμένεται ν’ ανοίξει το 2025, θα είναι χτισμένο στα βουνά της Santa Monica -λίγα μίλια μακριά από το Rodeo Drive-, σε μια έκταση 33 στρεμμάτων, και θα διαθέτει 58 δωμάτια και σουίτες, 8 ιδιωτικές κατοικίες με όλες τις σύγχρονες ανέσεις, το δημοφιλές Il Ristorante - Niko Romito, αλλά και σινεμά, γυμναστήριο, spa και sushi bar. Να σημειωθεί πως, πριν από τη νέα εγκατάσταση της εμβληματικής εταιρίας στην California, αναμένεται να πραγματοποιηθεί το grand opening και άλλων καταλυμάτων της, συγκεκριμένα στο Tokyo το 2023 και στο Miami το 2024.
Το Bulgari Resort στο Λος Άντζελες δίνει την αίσθηση ενός επίγειου παράδεισου και μας προσκαλεί ν' αφεθούμε στις ανέσεις του.
LOUIS VUITTON POP-UP STORE, TOKYO
Οι Sugawaradaisuke Architects δημιούργησαν ένα color-filled κατάστημα δώρων στο Tokyo για τη Louis Vuitton, με αφορμή την έκθεση που πραγματοποιήθηκε την περασμένη άνοιξη για τα 160 χρόνια συνεργασιών της με δημοφιλείς καλλιτέχνες. Το pop-up store, που στεγάζεται στο Jing Harajuku και φέρει την ονομασία “Happy Bamboo Forest Mood”, δίνει την αίσθηση ενός απέραντου δάσους από μπαμπού, γεμάτου χαρούμενα χρώματα, όπου μπορεί κανείς ν’ ανακαλύψει τις μοναδικές gift collections του οίκου, καθώς και να γνωρίσει την καλλιτεχνική πλευρά για την οποία ξεχωρίζει εδώ και παραπάνω από έναν αιώνα.
Το pop-up store της Louis Vuitton στο Tokyo αποτυπώνει την έννοια της χαράς μέσα από τα ζωντανά χρώματα που επιλέχθηκαν για τον σχεδιασμό του.
ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΗΚΕ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ GLOW ΣΤΟ ΤΕΥΧΟΣ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021