fbpixel

Search icon
Search
Οι αδερφές Hadid και η Kaia Gerber κατέλαβαν τις πασαρέλες στο MFW
TRENDS & CATWALKS

Οι αδερφές Hadid και η Kaia Gerber κατέλαβαν τις πασαρέλες στο MFW

Η ιταλική εβδομάδα μόδας συνεχίζει να χαρίζει σπουδαίες fashion στιγμές


Δεύτερη μέρα στο Μιλάνο και η καρδιά της μόδας χτυπάει με πολύ γρήγορους ρυθμούς! Οι ιταλικοί οίκοι συνεχίζουν να παρουσιάζουν συλλογές που εντυπωσιάζουν δημιουργώντας νέες τάσεις, όπως τα παντελόνια κάτω από φούστες της Max Mara ή τα έντονα puffer jackets του Emilio Pucci. Μεγάλες πρωταγωνίστριες αναδείχθηκαν οι αδερφές Hadid και η Kaia Gerber, καθώς δεν απουσίασαν από καμία πασαρέλα λανσάροντας μερικά από τα πιο δυνατά looks των εκάστοτε οίκων. Ας ρίξουμε, λοιπόν, μία ματιά απ' όσα συνέβησαν χθες!

Max Mara

Για την επόμενη φθινοπωρινή σεζόν, η Max Mara έβαλε στον πυρήνα της έμπνευσής τη τη γυναικεία δύναμη και θέλησε να προσφέρει στις γυναίκες την πολυπόθητη ελευθερία, ώστε να ντύνονται όπως  αυτές επιθυμούν. Η ιδέα ενυπάρχει στον ιταλικό οίκο για αρκετές δεκαετίες και η FW 2018 συλλογή παρείχε στο κοινό απλόχερα την άνεση και την υψηλή κλάση που επιζητούσε. Παράλληλα, κατορθώνει να καλύψει όλες τις ανάγκες που μπορεί να έχει μια σύγχρονη γυναίκα, συνδυάζοντάς τες με ένα πολύ θηλυκό ύφος. Στην πασαρέλα εμφανίστηκε ένα αστρικό line up μοντέλων, μεταξύ των οποίων οι Lara Stone, Doutzen Kroes, Kaia Gerber, Gigi Hadid και Halima Aden.

max-mara.jpg

Η Max Mara woman φοράει παντελόνια και φούστες -και ταυτόχρονα!- όπως φάνηκε από αρκετές εμφανίσεις του show, όπου pencil φούστες τοποθετήθηκαν πάνω από δερμάτινα, στενά παντελόνια. Ορισμένα T-shirts και πουλόβερ είχαν την υπογραφή του καλλιτέχνη Francois Berthoud, αφού ήταν διακοσμημένα με ζωγραφιές του. Γενικότερα, υπήρχε μεγάλη ποικιλία, από κλασικά κομμάτια και κοψίματα, κομψά πανωφόρια μέχρι δερμάτινα jackets, punk διάθεση και blazers, μέσα σε μια ουδέτερη χρωματική παλέτα με μικρές παρεμβάσεις ροζ και κόκκινου χρώματος.  Όλα "έπαιζαν" σε αυτή τη συλλογή, ικανοποιώντας και τις πιο απαιτητικές πελάτισσες.max-mara-2.jpg

« Δεν μπορείς να κατακτήσεις τον κόσμο, αν δεν αισθάνεσαι άνετα. Οπότε πρέπει να νιώθεις όμορφα μ' αυτά που φοράς. Ποτέ δε ζήτησα από κάποιο μοντέλο να φορέσει κάτι, που θα την έκανε να νιώθει άβολα. Αντιπροσωπεύουμε όλους τους τύπους γυναικών πάνω στην πασαρέλα, γιατί όλες τους φοράνε τα ρούχα μας», Ian Griffiths (Creative Director Max Mara)

carine-roitfeld-and-olivia-palermo-max-mara.jpg
Στο front row του show η Carine Roitfeld και η Olivia Palermo

Fendi

Το 1982 κυκλοφόρησε το βιβλίο "The Official Sloane Ranger Handbook", που ενίσχυσε τη θέση της ανώτερης βρετανικής τάξης αλλά και καθόρισε την εμφάνιση των πλουσίων, σύμφωνα με τις υποδείξεις της Diana Spencer, πρώην Πριγκίπισσας της Ουαλίας. Ταξιδεύοντας, λοιπόν, πίσω στα 80’s μέσα απ' αυτό το βιβλίο θα συναντήσει κάνεις πολλές μεταξωτές μπλούζες, midi φούστες και όμορφα μαντήλια. Ρίχνοντας μια γρήγορη ματιά στη χθεσινή πασαρέλα του οίκου Fendi, είναι σίγουρο πως ο Karl Lagerfeld και η ομάδα του το «μελέτησαν» αρκετά καλά και άντλησαν απ' αυτό την κύρια πηγή έμπνευσής τους.fendi-3.jpg

Η χρωματική παλέτα περιείχε καρό prints και μοτίβα σκακιέρας σε γκρι και καφέ αποχρώσεις, ναυτικό μπλε, δαμασκηνί και σκούρο πράσινο. Πανωφόρια και blazers τετραγώνιζαν κυριολεκτικά τη σιλουέτα θυμίζοντας περασμένες δεκαετίες, με έντονες βάτες στους ώμους. Ανάμεσά τους υπήρχαν φούστες με εμφανή πλισαρίσματα και ορισμένα ρομαντικά φορέματα, κεντημένα με μικρά λουλουδάκια, τα οποία δεν είχαν τίποτα να ζηλέψουν από τα τραπεζομάντηλα που έβαζαν οι γιαγιάδες μας επάνω στο τραπέζι!

fendi-4.jpg

Μπορεί να βρισκόμαστε στο 2018, οι επιρροές όμως από το μακρινό 2000 φαίνεται πως κρατάνε ακόμα, όπως αποδεικνύεται και από την καινούργια συλλογή του οίκου. Στο show τα μοντέλα φορούσαν μπότες, που έμοιαζαν να έχουν έρθει από την άγρια Δύση, σε διάφορες δερματίνες ενώ το λογότυπο της εταιρείας κοσμούσε σχεδόν τα πάντα, από πουλόβερ και τσάντες μέχρι παλτό, κάνοντάς μας ξεκάθαρο το γεγονός, ότι η τρέλα των logos επέστρεψε.

fron-row-fendi.jpg
Στο show έδωσαν το παρόν οι Caroline Daur, Chloe Grace Moretz και Olivia Palermo

Emilio Pucci

Μία σταθερή αξία της ιταλικής βιομηχανίας της μόδας είναι ο οίκος Emilio Pucci. Το όνομα αυτό έχει συνδεθεί για τα καλά με τις δεκαετίες του 1960 και του 1970, τόσο υπό την εποπτεία του Massimo Giorgetti, ο οποίος αποχώρησε το περασμένο έτος από την εταιρεία, όσο και του Joseph Thimister, ο οποίος είχε σπουδαίο συμβουλευτικό ρόλο για το σχεδιασμό της συλλογής Spring/Summer 18. Για τη φθινοπωρινή collection, τα ηνία ανέλαβε η βασική ομάδα του οίκου κι όχι κάποιος εξωτερικός συνεργάτης, δημιουργώντας εντυπωσιακά κομμάτια που εκτόξευσαν το show. Prints παρμένα από άλλες δεκαετίες, καπιτονέ υφάσματα, καρφίτσες, παγιέτες και μυτερά παπούτσια ήταν τα βασικά στοιχεία που υπήρχαν σχεδόν σε όλα τα outfits. Εξίσου μεγάλη εντύπωση προκάλεσαν τα μαγιό με τα  χαρακτηριστικά μοτίβα του οίκου, τα πανωφόρια από μετάξι, τα puffer μπουφάν, τα εσώρουχα που ήταν τοποθετημένα κάτω από ζεστά πλεκτά και οι oversized τσάντες και μπότες με ωραία χρώματα. Φαίνεται, πως η θυγατρική εταιρεία της LVMH βρίσκεται ξεκάθαρα σε μεταβατικό στάδιο προς ένα καινούργιο μονοπάτι. Πιθανότατα οδεύει προς το street wear, με τη φθινοπωρινή συλλογή να αποδεικνύει, ότι ο Pucci μπορεί να ανταπεξέλθει και σ' αυτή την κατηγορία, ώστε να ντύσει με απόλυτη επιτυχία κάθε cool girl.

emilio-pucci-2.jpg
emilio-pucci.jpg

Prada

Η κλιματική αλλαγή, η πολιτική αστάθεια, η οικονομική κρίση και ένας κακός Αμερικάνος πρόεδρος φτάνουν για να είναι οι περισσότεροι άνθρωποι ανήσυχοι και ζοφεροί. Αυτή η αγωνία φαίνεται να έχει επηρεάσει τη μόδα και παρουσιάζεται διάχυτη μέσα στις FW 2018 πασαρέλες με διάφορους τρόπους. Το ίδιο φάνηκε να ισχύει και για τη συλλογή του οίκου Prada, με τη Miuccia να έχει δημιουργήσει μία industrial επανάσταση πάνω σε μία πασαρέλα από μαύρο καθρέφτη και ένα neon φως να "χτυπάει" από πίσω έντονα κάθε look που ξεπρόβαλε, χαρίζοντας ταυτόχρονα μία sci-fi αισθητική στην ατμόσφαιρα. Μάλιστα ένα drone τριγυρνούσε στον χώρο απαθανατίζοντας την επίδειξη και το κοινό.prada.jpg

Το πλέον διάσημο νάιλον της Prada έκανε μία δυνατή επιστροφή, αφού εμφανίστηκε σχεδόν πάνω σε όλα τα κομμάτια, από τα πανωφόρια έως και τις τσάντες. Οι χρωματικές αντιθέσεις ήταν πολλές με φωτεινό πορτοκαλί, κίτρινο και φουξ να ξεπροβάλουν μέσα από σκούρα σύνολα, όπως μαύρα φορέματα και χακί παλτό. Ladylike σχήματα σε πλισέ μίντι φούστες και φορέματα συνδυάστηκαν με παπούτσια στρατιωτικής επιρροής, όπως μπότες από καουτσούκ ή με ελαστικά τακούνια.prada-3.jpgprada-2.jpg

Φωτεινά δομημένα tweeds δημιουργούσαν εντυπωσιακά layerings πάνω από σιφόν floral φορέματα, bucket καπέλα συνδυάζονταν με μεγάλα αντιανεμικά γιλέκα, φούστες με κρόσσια, καρό, τούλια, κοκτέιλ φορέματα που είχαν καρφιτσωμένες εργασιακές ΙD κάρτες, φωσφοριζέ χρώματα, utility και αθλητικά στοιχεία και punk attitude συνέθεσαν την εξέγερση της  Prada. Οι πιστοί φαν του οίκου θα πρόσεξαν σίγουρα και το comeback του τακουνιού στιλέτου σε σχήμα φωτιάς από τη SS2012 συλλογή, μόνο που αυτή τη φορά παρουσιάστηκε σε οινοπνευματί και πορτοκαλί τόνους και σε μια πιο καμπυλωτή μορφή, σαν να έχει προέλθει από μία μεγάλη εργοστασιακή πυρκαγιά. Κομμάτια και υφάσματα που μπορεί φαινομενικά να είναι αταίριαστα, στη πασαρέλα έδεναν εκπληκτικά μέσα από έναν παιχνιδιάρικο και καρτουνίστικο τρόπο. Άλλωστε, αν  πρόκειται ο κόσμος μας να καταρρεύσει θα μπορούσαμε να το διασκεδάσουμε πρώτα, σωστά;prada-6.jpg