Ο ιταλικός οίκος Max Mara παρουσίασε εχθές το βράδυ στη Νάπολη, τη Cruise 2026 συλλογή του, την οποία όπως ο creative director του brand την χαρακτήρισε ως «πραγματικό φεμινισμό». Η κομψότητα ήταν διάχυτη καθ' όλη τη διάρκεια του show - χαρακτηριστικό στοιχείο της Max Mara. Και με αυτόν τον τρόπο έπεσε η αυλαία των Cruise συλλογών για φέτος.

Όσον αφορά αυτό που συνέβη εχθές στο Reggia di Caserta, το οποίο αποτελεί Μνημείο Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO, οι αντιθέσεις διαπερνούσαν όλη τη συλλογή και τα ρούχα. Οι δημιουργίες ήταν εμπνευσμένες από τις φτωχές ηρωίδες που αγωνίζονται για μια πιο όμορφη ζωή στον μεταπολεμικό ιταλικό νεορεαλιστικό κινηματογράφο και οδηγούσαν σε μια εξαιρετικά κομψή συλλογή υψηλής λειτουργικής κομψότητας.

Τρία τέταρτα του αιώνα πριν, όταν ιδρύθηκε ο οίκος Max Mara το 1951, θα μπορούσε κανείς να φανταστεί τις ηρωίδες που υποδύονταν η Σοφία Λόρεν ή η Σιλβάνα Μανγκάνο σε ταινίες όπως «Το Χρυσάφι της Νάπολης» ή «Πικρό Ρύζι», να ονειρεύονται ακόμα και την είσοδο στο Βασιλικό Παλάτι της Καζέρτα. Ένα τεράστιο οικοδόμημα που χτίστηκε από τους Βουρβόνους βασιλείς και συχνά αποκαλείται το κύκνειο άσμα της θεαματικής εποχής του Μπαρόκ.

Κι όμως, το πρώτο look παρουσίαζε ένα μοντέλο με σορτς παρόμοια με εκείνα που φορούσε η αισθησιακή και παθιασμένη Μανγκάνο, υποδυόμενη τη φτωχή αγρότισσα που δούλευε στα χωράφια της κοιλάδας του Πάδου στο «Πικρό Ρύζι». Αντίθετα όμως, στη Max Mara, τα ίδια σορτς εμφανίστηκαν σε ένα νέο σύνολο συνδυασμένα με ασορτί σουτιέν, ένα μακρύ σακάκι και μπότες έως τον μηρό τύπου dragoon.

Με αυτό και πολλά άλλα looks, ο Griffiths συνέδεσε τον Βορρά με τον Νότο μέσα από την υψηλή ραπτική, συνεργαζόμενος με τον Ναπολιτάνο ράφτη Sartoria Cuomo για να επανεφεύρει το τοπικό αποδομημένο ανδρικό σακάκι για γυναίκες. Με φαρδιές λεπτομέρειες στο πέτο και απαλές γραμμές, όπου οι ραφές τσαλακώνουν εκεί που το μανίκι συναντά τον ώμο.

Ο Βρετανός σχεδιαστής συνεργάστηκε με τον E. Marinella και παρουσίασαν μια σειρά από μεταξωτές δημιουργίες εμπνευσμένα από μοτίβα paisley, τα οποία μετατράπηκαν σε πουκαμίσες παραλίας, αέρινα σακάκια, ασύμμετρες φούστες παρεό και φουλάρια, μερικά από τα οποία φορούσαν πολλοί στο front row.

Η συλλογή περιελάμβανε επίσης καμπαρντίνες - ορόσημα που δεν έχουν ημερομηνία λήξης και με λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως ζώνες, μεγάλους γιακάδες αλλά και κρόσσια. Καθώς η μέρα κυλά αβίαστα στη νύχτα, εμφανίζονται στράπλες φορέματα από πυκνό panno στολισμένα με κρύσταλλα, με εσωτερικές ενισχυμένες δομές από μεταξωτό τούλι που ξεπροβάλλουν από το ντεκολτέ, προσφέροντας έναν μοναδικό dramatic τόνο στα looks. Στόχος είναι η γυναίκα που τα φοράει να δείχνει υπέροχη και να νιώθει δυνατή.

Τα looks ολοκληρώνονται με νέες εκδοχές της εμβληματικής τσάντας Whitney και μεταξωτά φουλάρια με διακριτική κομψότητα. Τέσσερα νέα αποκλειστικά μοντέλα της τσάντας Whitney και πέντε διαχρονικά φουλάρια θα είναι διαθέσιμα από σήμερα στο maxmara.com.