Η μόδα είναι διαρκώς εξελισσόμενη. Το κάθε νέο διαδέχεται από επόμενο και η κάθε συνεργασία από άλλη. Μόλις αυτή την εβδομάδα, ο Roger Federer και ο JW Anderson ανακοινώσαν την επερχόμενη Uniqlo συλλογή τους, ενώ ο οίκος Prada έβγαλε την πρώτη του beauty σειρά. Άλλα πολύ exciting νέα περιλαμβάνουν τη νέα συλλογή Bershka x Basquiat αλλά και τo νέο video campaign του Dior.
Roger Federer & JW Anderson for UNIQLO
Ο θρύλος του τένις Roger Federer και ο JW Anderson συνεργάζονται επίσημα για μια συλλογή της Uniqlo. Αυτή είναι η πρώτη φορά που ο Federer και ο JW Anderson συνεργάζονται μαζί στο πλαίσιο των συνεργασιών τους με την ιαπωνική εταιρεία.
Οι επαγγελματίες του τένις και η βρετανική εταιρεία μόδας του Jonathan Anderson δημιουργούν μια κάψουλα για την Uniqlo, συνδυάζοντας το αθλητικό υπόβαθρο του Federer με τους σχεδιαστικούς κώδικες του JW Anderson για τα ρούχα. Αν και είναι η πρώτη φορά που οι δυνάμεις των δύο τους ενώνονται, είχαν τις δικές τους ξεχωριστές συνεργασίες με την Uniqlo τα τελευταία χρόνια. Από το 2018, ο Federer είναι πρεσβευτής της μάρκας, ενώ ο Anderson συνεργάζεται με την Uniqlo από το 2017 για τη δημιουργία ανδρικών και γυναικείων capsules.
Σε δήλωσή του σχετικά με τη συνεργασία, ο Ελβετός θρύλος του τένις δήλωσε: "Πάντα ήθελα να έχω μια συλλογή τέλεια για να παίζω τένις, αλλά και ευέλικτη για τα άλλα κομμάτια της καθημερινής ζωής". Σχετικά με τη συνεργασία με τον Άντερσον, σημειώνει: "Είμαι τυχερός που ο Jonathan μοιράστηκε αυτό το όραμα. Μαζί καταφέραμε να δημιουργήσουμε μια κομψή και άνετη σειρά που έχει τις ρίζες της στο κλασικό στυλ του τένις. Ο Jonathan είναι ταλαντούχος, δημιουργικός και απίστευτα προσγειωμένος. Ήταν χαρά μου να συνεργαστώ μαζί του σε αυτή τη συλλογή".
Η συλλογή έχει προγραμματιστεί να περιλαμβάνει εννέα unisex κομμάτια, τα οποία περιλαμβάνουν μια σειρά από πόλο, πουλόβερ, σορτς, παρκά και μια αθλητική τσάντα.
Swarovski x Disney 100 Years of Wonder
Η Swarovski, ενώνει τις δυνάμεις της με το Disney 100 Years of Wonder, την γιορτή της απίστευτης κληρονομιάς της εταιρείας, που διαρκεί έναν ολόκληρο χρόνο -, για να γιορτάσει την 100η επέτειο της. Για να τιμήσει τα εκατό χρόνια μαγικής καλλιτεχνίας και φαντασίας, η Disney προσκάλεσε ανά τον κόσμο διάσημους δημιουργικούς οραματιστές και ταλέντα της επόμενης γενιάς από τον κόσμο της μόδας, του κινηματογράφου, της μουσικής και της τέχνης να προσφέρουν έργα εμπνευσμένα από τη Disney με στόχο την υποστήριξη του Make-A-Wish®.
Η παγκόσμια δημιουργική διευθύντρια της Swarovski, Giovanna Engelbert, θα προσφέρει ένα αντίγραφο του παπουτσιού από συμπαγές κρύσταλλο που δημιουργήθηκε για την iconic ταινία, Σταχτοπούτα της Disney του 2015. Δημιουργημένο από τους τεχνίτες της Swarovski στα κεντρικά γραφεία της εταιρίας στις αυστριακές Άλπεις, το εμβληματικό γοβάκι της Σταχτοπούτας είναι το τέλειο κομμάτι για να τιμήσει τη χαρούμενη και γεμάτη φως κληρονομιά της Disney.
«Είναι τιμή μου να συμμετέχω σε αυτόν τον παγκόσμιο εορτασμό της δημιουργικότητας και των ανερχόμενων ταλέντων», σχολίασε η Giovanna Engelbert. «Αυτό που με ενέπνευσε να αναδημιουργήσω το εμβληματικό κρυστάλλινο γοβάκι της Σταχτοπούτας για το Disney100 είναι το όνομα του φιλανθρωπικού οργανισμού και η ιδέα της «ευχής». Αναμφισβήτητα όμως, λόγος σημαντικός ήταν και ότι πρόκειται για το πιο διάσημο παπούτσι στον κόσμο. Είναι μεταμορφωτικό και γεμάτο μαγεία, οπότε ήταν ο τέλειος τρόπος να ενώσω τον κόσμο της Swarovski με τον κόσμο της Disney». Η Giovanna Engelbert εντάσσεται στους συμμετέχοντες που έχουν προσφέρει έργα τέχνης, αντικείμενα και εμπειρίες για την υποστήριξη του Make-A-Wish®.
Η μακροχρόνια συνεργασία της Swarovski με τη Disney χρονολογείται εδώ και σχεδόν είκοσι χρόνια και βασίζεται σε κοινές αξίες, όπως η εστίαση στην άριστη ποιότητα και το σχεδιασμό, καθώς και στην ικανότητα να προξενεί χαρά και θαυμασμό. Ο κρυστάλλινος οίκος «ζωντανεύει» εμβληματικούς χαρακτήρες της Disney από το 2005, που δημιούργησε έξι κρυστάλλινες φιγούρες μερικών από τους πιο αγαπημένους χαρακτήρες της Disney.
Στο πλαίσιο των εορτασμών, η Swarovski θα λανσάρει τη συλλογή Disney100 x Swarovski με κοσμήματα και προϊόντα διακόσμησης σπιτιού, εντός του τρέχοντος έτους. Με πρωταγωνιστές τρεις από τους πιο εμβληματικούς χαρακτήρες της Disney – τον Mickey Mouse, τον Donald Duck και τη Minnie Mouse - τα χαρούμενα κομμάτια έχουν δημιουργηθεί με σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια και το savoir-faire της Swarovski.
Η ολοκαίνουργια beauty line της Prada
Η Τρίτη σηματοδότησε το παγκόσμιο ντεμπούτο των προϊόντων Prada Skin και Prada Color, παράλληλα με τη νέα καμπάνια "Rethinking Beauty", επιτρέποντας στο κοινό να δει για πρώτη φορά από κοντά πώς θα μοιάζουν τα προϊόντα, οι φόρμουλες και οι συσκευασίες.
Η εναρκτήρια σειρά Prada Color περιλαμβάνει δύο κραγιόν με διαφορετικά επίπεδα ματ φινιρίσματος - "Monochrome Soft Matte" και "Monochrome Hyper Matte" - τα οποία είναι το καθένα διαθέσιμο σε 12 αποχρώσεις, όπως nudes, καφέ, κόκκινα, βαθιά μωβ, φωτεινά φούξια και άλλα. Υπάρχει επίσης ένα ελαφρύ υγρό foundation με μέτρια κάλυψη, διαθέσιμο σε 33 αποχρώσεις. Η γκάμα χρωμάτων συμπληρώνεται με έξι παλέτες σκιών ματιών τεσσάρων τεμαχίων, εννέα make-up sponges και ένα blending sponge.
Συνολικά, η αισθητική της Prada Beauty είναι κομψή, φουτουριστική και αποπνέει, επίσης, πολυτέλεια. Η προσοχή της μάρκας στη λεπτομέρεια είναι απόλυτα παρούσα.
Bershka x Basquiat
Η Bershka παρουσιάζει μια νέα κολεξιόν εμπνευσμένη από τα πιο εμβληματικά έργα, στοιχεία και σκίτσα του Jean-Michel Basquiat, του Αμερικανού καλλιτέχνη του οποίου η κληρονομιά συνεχίζει να ανταγωνίζεται μέχρι σήμερα τα πιο avant-garde και πρωτοποριακά σύγχρονα έργα. Η παρουσίαση της νέας collection JEAN-MICHEL BASQUIAT x BERSHKA συμπίπτει με την έκθεση του LV Foundation, η οποία συγκεντρώνει τα πιο αντιπροσωπευτικά του έργα από διαφορετικά μουσεία και ιδιωτικές συλλογές.
Το μαύρο, το άσπρο και το καφέ της άμμου γίνονται τα χρώματα που δημιουργούν τη βάση μιας συλλογής με πινελιές του κίτρινου και του ανοιχτού μπλε. Τα γραφικά μοτίβα είναι αναμφίβολα το δυνατό σημείο της συνεργασίας. Σε αυτή την περίπτωση, γίνεται χρήση διαφόρων έργων του Basquiat τα οποία και ενσωματώνουμε στη μεγάλη ποικιλία ρούχων και αξεσουάρ με μοτίβα
all over αλλά και στάμπες. Όλα τα κομμάτια, ένα προς ένα, είναι γεμάτα με λεπτομέρειες που κάνουν αναφορά στη σημαντική και αναγνωρισμένη κληρονομιά του Jean-Michel Basquiat.
Dior Ready to Wear Autumn Winter '23-'24 campaign
Παρίσι τη νύχτα, Pont Alexandre III. Αυτό είναι το σκηνικό για την καμπάνια του Dior για το φθινόπωρο-χειμώνα 2023-2024 για τη ready to wear συλλογή, η οποία γυρίστηκε από τον σκηνοθέτη Tommaso Ottomano. Στο ημίφως της Πόλης του Φωτός, ανάμεσα στη λάμψη των φαναριών των δρόμων και τη λάμψη του Πύργου του Άιφελ, η κάμερα ακολουθεί την Juliette Armanet - πρέσβειρα του οίκου - στο Olympia, το θρυλικό χώρο της πρωτεύουσας. Υπό τον μαγευτικό ρυθμό του εμβληματικού "Non, je ne regrette rien*" - (επαν)ερμηνευμένο από την τραγουδίστρια σε μια νέα εκδοχή για τον Dior - αποκαλύπτονται μία προς μία οι εμφανίσεις που ονειρεύτηκε η Maria Grazia Chiuri, επιβεβαιώνοντας μια ισχυρή στάση, πιο σύγχρονη από ποτέ, σαν μια ωδή στην παριζιάνικη κομψότητα από το χθες στο σήμερα.