O γνωστός οίκος Gucci μας προκαλεί το ενδιαφέρον για ακόμη μια φορά, αναδεικνύοντας την κρυμμένη γοητεία που ενέπνεαν τα video clubs στη δεκαετία του '80. Η νέα καμπάνια του fashion house για την άνοιξη/καλοκαίρι 2020 δημιουργήθηκε από την Harmony Korine, ενώ πρωταγωνίστρια είναι η ηθοποιός NiNi, η οποία μαζί με το υπόλοιπο cast ξεκινούν τη βόλτα τους μέσα στο μουσικό κατάστημα Amoeba στο Los Angeles, φυσικά όλοι φορώντας τις τελευταίες τάσεις σε γυαλιά. Γυρίζοντας τον χρόνο πίσω, με φόντο ένα τοπικό κατάστημα δίσκων -όταν η ανταλλαγή & ενοικίαση βιντεοκασέτας αποτελούσε μια μορφή κοινωνικής σχέσης μεταξύ των νέων, ο Alessandro Michele καταφέρνει και πάλι να αποτελεί πηγή έμπνευση ξεπερνώντας σχεδιαστικά και δημιουργικά τον εαυτό του.
Enjoy!