Ο Michael Kors, ο άνθρωπος πίσω από την ανανεωμένη εμφάνιση της κλασικής αμερικανικής μόδας, κατέκτησε την Κίνα. Ο σχεδιαστής παρουσίασε το «Michael Kors The Walk», μια επαναστατική παγκόσμια καμπάνια που έφερε στο προσκήνιο ονόματα, όπως η Πριγκίπισσα Ολυμπία της Ελλάδας, η Soo Joo Park -το μοντέλο από την Κορέα που περπάτησε σε όλες τις πασαρέλες και πρωταγωνίστησε σε καμπάνιες της Chanel- και η Hikari Mori -ένα ανερχόμενο πρόσωπο της Ιαπωνικής σκηνής, ηθοποιός, fashion influencer και εγγονή της διάσημης σχεδιάστριας Hanae Mori. Αυτό που έκανε το event του Kors να ξεχωρίσει από τα υπόλοιπα ήταν το «Kors Walkbox», μια υπερμεγέθης κατασκευή 15 μέτρων, η οποία διέθετε φωτισμό LED 55 τετραγωνικών μέτρων, που προέβαλε δρόμους διάσημων πόλεων από διάφορες γωνίες, με τα μοντέλα να περπατούν σε αυτούς. Η τεχνολογία αιχμής που χρησιμοποιήθηκε προκάλεσε τεράστιο ενθουσιασμό στο κοινό. Μετά από την περιήγηση τους στο εκθαμβωτικό περιβάλλον, οι επισκέπτες απόλαυσαν παραστάσεις από καταξιωμένους καλλιτέχνες, όπως τους Sebastien Perrin, Nick Chou και Bibi Zhou. Με τον Michael Kors να συνεχίζει να καινοτομεί και να δοκιμάζει τις νέες τεχνολογίες, περιμένουμε, ότι η επόμενη προσπάθειά του θα είναι ακόμα πιο πρωτοποριακή.
Πηγή: vogue.com, lofficielmalaysia.com, wwd.com