fbpixel

Search icon
Search
Ο J.W Anderson συνεργάζεται με την Moncler και το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει
FASHION NEWS

Ο J.W Anderson συνεργάζεται με την Moncler και το αποτέλεσμα εντυπωσιάζει

Τα fashion news που κέρδισαν την προσοχή μας


Ο κόσμος της μόδας δεν σταματάει ποτέ. Μια νέα σεζόν βρίσκεται προ των πυλών και οι εμβληματικοί οίκοι της παγκόσμιας σκηνής ξεκινούν να προετοιμάζονται, έτσι ώστε να είναι πλήρως οργανωμένοι. Νέες συνεργασίες ταράζουν τα «νερά» της και κεντρίζουν την προσοχή μας ενώ καινούριες συλλογές διατηρούν το ενδιαφέρον μας αμείωτο. 

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και ανακαλύψτε όλα τα fashion news που ξεχωρίσαμε!

J.W Anderson - Moncler 

2-1-1.jpeg

Ένα από τα πιο γνωστά fashion brands, η Moncler έχει δημιουργήσει εδώ και μερικές σεζόν έναν θεσμό. Ποιος είναι αυτός; Έχει αποφασίσει κάθε χρόνο να προσκαλεί διάφορους designers έτσι ώστε να επανασχεδιάζουν το signature πουπουλένιο μπουφάν της, το οποίο από την πρώτη στιγμή της κυκλοφορίας του έχει μετατραπεί σε σήμα-κατατεθέν του οίκου. Εδώ και περίπου 3 χρόνια, από το 2020, η παιχνιδιάρικη και ανατρεπτική σχεδιαστική οπτική αλλά και αισθητική του Ιρλανδού Jonathan Anderson, οδήγησε στο να γίνει μέλος της ομάδας του γαλλικού fashion house. 

Μαζί μετράνε ήδη 3 συνεργασίες και για ακόμα μια φορά, οι δημιουργικές ομάδες και των δύο αποφάσισαν να ακολουθήσουν το ρητό «ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει». Έτσι και φέτος ο σχεδιαστής έβαλε τη design πινελιά του και παρουσίασαν μία συλλογή, η οποία φέρει τον τίτλο 1 Moncler JW Anderson. Τα έντονα χρώματα, οι loose γραμμές αλλά και ο ανατρεπτικός συνδυασμός είναι μερικά από τα στοιχεία που θα περιμέναμε να δούμε τόσο από τη Moncler όσο και από τον J.W Anderson. Τα hghlights της νέας αυτής φθινοπωρινής collection; Παιχνιδιάρικες σιλουέτες, βελούδινα κομμάτια και φυσικά, οι bold αποχρώσεις που θα μας απασχολήσουν ιδιαίτερα για ακόμα μία χρονιά. 

5-1-1.jpeg

Ξεκινώντας από άνετα πανωφόρια με επένδυση, jumpers και fleece jackets, η συλλογή συμπληρώνεται από μια σειρά αξεσουάρ όπως τσάντες, υποδήματα και καπέλα, τα οποία είναι απαραίτητα για να δημιουργήσουμε μία πλήρως ολοκληρωμένη και ενημερωμένη εμφάνιση, από το πρωί μέχρι το βράδυ.

Οι επιστροφές αγαπημένων designers στην Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου 

raf-simons-fashion-week-milan-718789.jpg
Raf Simons

To British Fashion Council, που είναι υπεύθυνο για τη διοργάνωση της Εβδομάδας Μόδας του Λονδίνου, η οποία θα διαρκέσει από τις 16 εώς τις 20 Σεπτεμβρίου, έκανε πρόσφατα ανακοινώσεις για το πρόγραμμα της. Όπως έγινε γνωστό, δυναμικά ονόματα από τον χώρο της μόδας επρόκειτο να κάνουν το come back που όλοι περιμέναμε. Όπως ανακοινώθηκε, η LFW θα ξεκινήσει με τον Βέλγο σχεδιαστή και co-creative director του οίκου Prada, Raf Simons, ο οποίος δήλωσε ενθουσιασμένος που θα συμμετέχει για πρώτη φορά με το ομώνυμο brand του στο πρόγραμμα του Λονδίνου.

«Ήταν το όνειρό μου εδώ και καιρό να παρουσιάσω συλλογή στο Λονδίνο, μία πόλη όπου η μόδα και η δημιουργικότητα είναι πανταχού παρούσες στους δρόμους, μία πόλη όπου βλέπω διαρκώς εξαιρετικούς ανθρώπους μ' ένα δυνατό μοναδικό στιλ. Είναι πολύ ενθουσιασμένος ... κι αναμένω να σας δω στη βραδιά του show», είπε χαρακτηριστικά. 

Ακόμα μία πολύ σημαντική επιστροφή είναι αυτή της Burberry, η οποία «έρχεται» μ' ένα live show, μετά από δυο χρόνια όπου λόγω της πανδημίας παρουσίαζε τις συλλογές της digital, αλλά και υπό νέο CEO, τον Jonathan Akeroyd. Στο πρόγραμμα συναντά κανείς και τη συμμετοχή-επιστροφή του JW Anderson, που είχε παρουσιάσει προηγούμενες συλλογές του σε Παρίσι και Μιλάνο. 

Benetton - New creative director

andrea-incontri-portrait-1.jpg

Το αγαπημένο, ιταλικό brand Benetton ανακοίνωση πρόσφατα, με ιδιαίτερη χαρά τον νέο του καλλιτεχνικό διευθυντή, Andrea Incontri, για όλες του συλλογές, γυναικείες, ανδρικές και παιδικές. 

«Είμαστε πολύ υπερήφανοι για το γεγονός ότι ο Andrea Incontri εντάσσεται στη μεγάλη ‘οικογένεια’ της Benetton, διότι αναγνωρίσαμε σε αυτόν τη θέληση, τον ενθουσιασμό και τη διάθεση που θα επιτρέψει την υπέρβαση των στόχων που χαρακτήρισαν τη γέννηση και την ιστορία του εμπορικού σήματός μας. Η Benetton είναι μια βιομηχανική και δημιουργική επιχείρηση που έχει συμβάλει στην αύξηση της ευαισθησίας απέναντι στη μόδα και στην ευαισθητοποίηση για πολλά από τα κοινωνικά ζητήματα που αντιμετωπίζει η Ιταλία τα τελευταία 50 χρόνια. Η άφιξη του Incontri θα φέρει νέα ενέργεια σε μια ήδη επιτυχημένη ιστορία, μιας εταιρείας και ενός εμπορικού σήματος που επιθυμούν να προβούν σε αλλαγή γενιάς και να καθοδηγήσουν την ιταλική βιομηχανία στα επόμενα χρόνια που ο επαναπροσδιορισμός του κοινωνικού ρόλου της μόδας και της ένδυσης φαίνεται επιτακτικός», δήλωσε ο Massimo Renon, διευθύνων σύμβουλος του ομίλου Benetton.

Τον Αύγουστο, μια νέα διαφημιστική καμπάνια υπό την καλλιτεχνική διεύθυνση του Incontri θα ξεκινήσει για να παρουσιάσει τη νέα συλλογή Φθινόπωρο Χειμώνας 2022-23 της United Colors of Benetton. Η συλλογή Καλοκαίρι 2023, η πρώτη που σχεδιάστηκε από τον Incontri, θα παρουσιαστεί επίσημα τον Σεπτέμβριο, με την ευκαιρία της Εβδομάδας Μόδας του Μιλάνου.

«Είναι μεγάλη τιμή για μένα να ενταχθώ στην Benetton. Πρόκειται για μια εταιρεία, ένα εμπορικό σήμα, μια δημιουργική και προϊοντική φιλοσοφία, η ιστορία της οποίας έχει μεγάλη σημασία τόσο για την προσωπική και επαγγελματική μου κατάρτιση όσο και για την ιστορία της Ιταλίας στο σύνολό της, και όχι μόνο στους τομείς της βιομηχανίας και της μόδας», είπε ο ίδιος ο Andrea Incontri. 

Tommy Hilfiger - Rotaro: Ξεκινάει η ενοικίαση των πιο περιζήτητων items του brand 

https-hypebeastcom-wp-content-blogsdir-6-files-2022-07-tommy-hilfiger-unisex-rental-collection-rotaro-release-details-how-to-rent-2.jpg

Ο Tommy Hilfiger ενώνει τις δυνάμεις του με τη Rotaro, μια από τις κορυφαίες πλατφόρμες ενοικίασης του Ηνωμένου Βασιλείου για ένα εξάμηνο πιλοτικό πρόγραμμα που θα επιτρέψει στους χρήστες να νοικιάσουν μια σειρά από τα πιο δημοφιλή items του brand. Αυτή η συνεργασία θα δίνει τη δυνατότητα στους ενοικιαστές να φορέσουν μια σειρά από unisex κομμάτια από τη συλλογή TommyXRomeo μαζί με μια επιλογή από τα Tommy Jeans, αλλά και κομμάτια του αρχείου Hilfiger. Στόχος τους είναι όλο και περισσότερος κόσμος να εκπαιδευτεί στην ενοικίαση της μόδας, η οποία συμβάλει σημαντικά στη δημιουργία ενός πιο βιώσιμου περιβάλλοντος. Η αλήθεια είναι πως και τα δύο brands μάχονται για τη sustainable fashion. 

«Γνωρίζουμε και πιστεύουμε ότι το μέλλον της μόδας είναι κυκλικό και η συνεργασία μας με τη Rotaro είναι ένα ακόμη σημαντικό βήμα για την εξερεύνηση τέτοιων επιχειρηματικών μοντέλων. Είμαστε ενθουσιασμένοι που αμφισβητούμε το status quo και προσφέρουμε στους πελάτες μας μια νέα ευκαιρία να απολαύσουν το κλασικό αμερικάνικο cool στιλ, με διαφορετικό τρόπο από την αγορά νέων» λέει η Esther Verburg, EVP Sustainable Business and Innovation της Tommy Hilfiger Global.

Κατά τη διάρκεια της περιόδου των έξι μηνών, οι χρήστες του Rotaro θα έχουν πρόσβαση σε τρία Hilfiger drops, τα οποία θα κυκλοφορήσουν σε διαφορετικές φάσεις. Η αρχή της συνεργασίας είναι το "Pop Color", μια «σταγόνα» που στοχεύει να συμβαδίσει με το κλασικό βρετανικό καλοκαίρι. Διαθέτει 17 κομμάτια από την capsule Tommy Jeans Pop Drop μαζί με το signature τζιν Tommy Jeans και 11 designs από τη συλλογή TommyXRomeo.

Η συλλογή Tommy x Rotaro θα είναι διαθέσιμη προς ενοικίαση από σήμερα, 27 Ιουλίου.