fbpixel

Search icon
Search
Ο οίκος Louis Vuitton ανοίγει ένα φανταστικό bookstore στη μπουτίκ του Saint-Germain-des-Prés
DESIGN NEWS

Ο οίκος Louis Vuitton ανοίγει ένα φανταστικό bookstore στη μπουτίκ του Saint-Germain-des-Prés

Το ιστορικό κατάστημα καλωσορίζει το νέο της βιβλιοπωλείο


Γνωστοί οίκοι, σχεδιαστές και διάφορες προσωπικότητες από τον χώρο της μόδας έχουν καταφέρει τα τελευταία χρόνια να εμπνέονται και να δημιουργούν καινοτόμες επιχειρηματικές ιδέες που κεντρίζουν το ενδιαφέρον μας και συνεχίζουν να βρίσκονται στο επίκεντρο. Μετά από το επιτυχημένο project του iconic Γάλλου fashion designer, Jacquemus, ο οποίος δημιούργησε το δικό του pop up ανθοπωλείο στο Παρίσι με μπουκέτα από υφάσματά του, για ακόμη μια φορά η καρδιά της γαλλικής πρωτεύουσας ξεχωρίζει με την ιδέα που επρόκειτο να υλοποιήσει ο γνωστός οίκος της Louis Vuitton.

Ειδικότερα, το εντυπωσιακό μεγάλο fashion brand, θέλησε να παρέχει στο κοινό του κάτι παραπάνω από ρούχα και αξεσουάρ, οδηγώντας στη σκέψη να φιλοξενήσει για ένα διάστημα μια πρωτοποριακή συλλογή βιβλίων. Βέβαια, μόνο τυχαία δεν θα χαρακτηρίζαμε την σύνδεση του οίκου με την δημιουργία ενός βιβλιοπωλείου, καθώς η ιστορία που τα συνδέει ξεκινάει από πολύ παλιά. Το 1994, ο εγγονός του ιδρυτή του, Gaston Louis Vuitton, ο οποίος λάτρευε τα βιβλία και μάλιστα πολλοί τον αποκαλούσαν και αληθινό βιβλιοφάγο, ήταν ο πρώτος που φαντάστηκε την δημιουργία μιας αίθουσας ανάγνωσης μέσα σε ένα κατάστημα μόδας, πόσο μάλλον της Louis Vuitton στον δρόμο της Champs-Élysées. Εννοείται, πως η σκέψη του δεν παρέμεινε μόνο σαν μια ιδέα, αφού ο ίδιος προχώρησε στην ίδρυση ποικίλων λεσχών ανάγνωσης και δημιούργησε είδη αποσκευών ειδικά σχεδιασμένα για να μπορεί να μεταφέρει κανείς βιβλία και γραφομηχανές.

vuitton-store-3.jpeg

Ο γνωστός οίκος, συνέχισε ανά τα χρόνια να μας εκπλήσσει, όπως και στην περίπτωση του Virgil Abloh, που το 2018 αποτέλεσε τον νέο καλλιτεχνικό διευθυντή. Ο Αμερικανός σχεδιαστής, ιδρυτής του brand Off-White και καλλιτεχνικός διευθυντής της ανδρικής σειράς- Lοuis Vuitton, είναι ένας από τους πιο επιδραστικούς ανθρώπους στη σύγχρονη μόδα. Το 2019, στο κατάστημα της Louis Vuitton στην Place Dauphine στο Παρίσι, εγκαινίασε το νέο pop up βιβλιοπωλείο με σπάνια βιβλία και περιοδικά.

Παρατηρούμε, λοιπόν, τη διαχρονική σχέση μεταξύ του μεγάλου brand με τα βιβλία. Η συνοχή αυτή της σχέσης τους οδήγησε και στην μεταμόρφωση του πιο ιστορικού καταστήματος του οίκου σε ένα βιβλιοπωλείο εν έτη 2021. Συγκεκριμένα, αναφερόμαστε στη boutique που διατηρείται εδώ και αρκετά χρόνια στον δρόμο της Saint-Germain-des-Prés, που βρίσκεται στην καρδιά της γαλλικής πρωτεύουσας. Σύμφωνα με πηγές, το βιβλιοπωλείο θα φιλοξενείται από την μεριά της αριστερής όχθης του Σηκουάνα και η συλλογή θα αποτελείται από απίστευτες και ποικίλες επιλογές βιβλίων, που καλύπτουν όλους τους καλλιτεχνικούς κλάδους και εμπεριέχουν γνώσεις, όπως είναι για την τέχνη, τη διακόσμηση, τη μόδα, τη αρχιτεκτονική και το design από εκδότες από όλο τον κόσμο. Επιπλέον, θα μπορεί κανένας να βρει και περισσότερους από εκατό τίτλους των εκδόσεων Louis Vuitton, ανάμεσά τους μάλιστα και τα φωτογραφικά άλμπουμ City Guide, Travel Books και Fashion Eye.

vuitton-store-1.jpeg

Με αυτόν τον τρόπο, ο οίκος Louis Vuitton, πέρα από την ήδη μοναδική αίσθηση που χαρίζουν τα ρούχα του, θέλησε να δώσει κι έναν άλλον «αέρα» στους πελάτες του, προσφέροντας την δυνατότητα να τους ψυχαγωγήσει και μέσα από την ανάγνωση των βιβλίων. Ωστόσο, συγκεκριμένες λεπτομέρειες σχετικά με το άνοιγμα και την διάρκειά του δεν αναφέρονται, αν και υπογραμμίζεται πως στα σχέδια τους συμπεριλαμβάνεται και η ιδέα του να παραμείνει ίσως και επ’ αόριστον ανοιχτό.

1618077681923913-08lv21-04-02librairiest-germain.jpeg

Ο εν λόγω οίκος βρίσκει συνεχώς τρόπους να εξελίσσεται και να διατηρείται στις νούμερο ένα επιλογές ακόμα και πέραν από τον χώρο της μόδας στον οποίο θαυματουργεί με τα σχέδιά του. Στο παρελθόν, μάς έχει απασχολήσει ξανά και με την επιλογή του να περάσει στον χώρο της εστίασης ανοίγοντας εσωτερικές καφετέριες, αλλά και με το πρώτο άνοιγμα του εστιατορίου του. Ο λόγος φυσικά για το «Sugalabo V», στην Οσάκα στο Τόκιο, το οποίο βρίσκεται στον τρίτο όροφο του καταστήματος και οι πόρτες του άνοιξαν για το κοινό στις 15 Φεβρουαρίου.