fbpixel

Search icon
Search
Ο Dior ανανεώνει το κλασικό του άρωμα J'adore, σε συνεργασία με τον Francis Kurkdjian
FASHION NEWS

Ο Dior ανανεώνει το κλασικό του άρωμα J'adore, σε συνεργασία με τον Francis Kurkdjian

...και ό,τι άλλο ξεχωρίσαμε μέσα στην εβδομάδα


Η μόδα είναι διαρκώς εξελισσόμενη. Το κάθε νέο διαδέχεται από επόμενο και η κάθε συνεργασία από άλλη. Μόλις αυτή την εβδομάδα, ο οίκος Dior ανακοίνωσε την πιο ανανεωμένη εκδοχή του κλασσικού του αρώματος, ενώ ο Lacoste μπήκε δυναμικά στο athleisure για ακόμα μια φορά. Άλλα πολύ exciting νέα περιλαμβάνουν τις νέες star-filled καμπάνιες του Calvin Klein αλλά και Proenza Schouler

Η νέα ανανεωμένη εκδοχή του κλασικού αρώματος J'adore του Francis Kurkdjian

main-Syf3e.jpg

Ο Francis Kurkdjian επέλεξε να ασχοληθεί με την καρδιά του λουλουδάτου μπουκέτου του J'adore, την πεμπτουσία της απίστευτα πολυσχιδούς σύνθεσής του. Την εμπλούτισε με την εμπνευσμένη ευαισθησία του, υιοθετώντας μια ριζοσπαστική οσφρητική στάση: περιορίζοντας την πληθωρική αύρα λουλουδιών, σχημάτισε μια σιλουέτα που κλίνει προς τον απόλυτο μινιμαλισμό, τον οργανικό αισθησιασμό και ένα πρωτοφανές επίπεδο συμπύκνωσης. Τα λουλούδια του νέου μπουκέτου κάνουν άμεσα και ξεκάθαρα αισθητή την παρουσία τους. Το γιασεμί και το τριαντάφυλλο ξεχωρίζουν, χάρη στην αρμονική και, ταυτόχρονα εντυπωσιακή αύρα τους, ενώ το μιγκέ και η βιολέτα αναδίδουν μια χαρούμενη λάμψη. Έτσι γεννήθηκε το L'or De J'adore. 

Αυτή ήταν μια εισαγωγή που έμελλε να οδηγήσει σε μια αισθησιακή ανανέωση, την οποία διαχειρίστηκε με ταπεινότητα και τόλμη, αποφασιστικότητα και όραμα, καθοδηγούμενος από τα λόγια του Christian Dior: «Να σέβεσαι την παράδοση και να μη φοβάσαι να τολμάς.»

Λουσμένη από ένα ζεστό φως αστραφτερού και ηλιόλουστου χρυσού, η Charlize Theron ακτινοβολεί θηλυκότητα. Γαλήνια και δυναμική ταυτόχρονα, κρατά στην αγκαλιά της τον θρυλικό αμφορέα που έχει ντυθεί με έναν νέο, χυτό και οργανικό χρυσό. Λάμποντας από ομορφιά, ενσαρκώνει την ψυχή του J'adore με τον ίδιο δυναμισμό και την ίδια φωτεινότητα. Φορά ένα φόρεμα που σχεδίασε αποκλειστικά για εκείνη η Maria Grazia Chiuri.

Στην καμπάνια FW23 της Proenza Schouler πρωταγωνιστεί η Chloë Sevigny

proenza-schouler.jpg
Image source: Proenza Schouler

Η Αμερικανίδα ηθοποιός Chloë Sevigny βρίσκεται παντού τον τελευταίο καιρό, αποτελώντας τη μούσα αρκετών σχεδιαστών που αναζητούν τη μοναδικότητα. Η Sevigny πρωταγωνίστησε πρόσφατα στο παραμυθένιο βιβλίο της Chopova Lowena "Conversations With Angels", ενώ μαζί με τους Jack McCollough και Lazaro Hernandez της Proenza Schouler πρωταγωνίστησε στην καμπάνια Fall/Winter 2023.

Η Chloë Sevigny συνεχίζει τη συνεργασία της με την Proenza Schouler για το άμεσο μέλλον, εμφανιζόμενη στην πασαρέλα του οίκου FW23 στην Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης. Η χαλαρή καμπάνια απαθανατίζει τη Sevigny στο φυσικό της περιβάλλον, αγκαλιάζοντας την έμφυτη ομορφιά της στο Big Apple. Αρχικά, φοράει τα δερμάτινα προϊόντα-σήμα κατατεθέν της Proenza Schouler, με ένα επαναστατικό μπουφάν μοτοσικλέτας επενδεδυμένο με κατσαρές γούνες.

Ο φωτογράφος Davit Giorgadze φέρνει το φακό του από κοντά και προσωπικά, βγάζοντας τη Sevigny σε εξωτερικούς χώρους με ένα μακρυμάλλη παλτό προετοιμασμένο για το χειμώνα. Φύλλα πέφτουν στο φόντο καθώς η ηθοποιός στέκεται στο δρόμο με ολόλευκο κοστούμι, ολοκληρώνοντας την καμπάνια μέσα στο σπίτι της Sevigny στη Νέα Υόρκη.

Η Fall campaign του Calvin Klein περιλαμβάνει τους Alexa Demie, Kid Cudi, Jennie και Kendall Jenner

calvin-klein.jpeg

Με έντονο star power, οι νέες διαφημίσεις Calvin Klein έχουν ως πρωταγωνιστές τους ambassadors της μάρκας Jennie Kim, Jung Kook των BTS και Kendall Jenner μαζί με την Alexa Demie και τον Kid Cudi. Όπως φανέρωσε το ίδιο το brand, «Για το φθινόπωρο του 2023, η Calvin Klein επαναπροσδιορίζει τον αισθησιασμό μέσα από σκηνές απόλαυσης και παιχνιδιού».

Οι Inez & Vinoodh φωτογράφισαν τους stars με τις συλλογές εσωρούχων, τζιν και γυναικείων ενδυμάτων του Calvin Klein, με αποτέλεσμα ένα μείγμα ασπρόμαυρων και έγχρωμων εικόνων με μια διαχρονική, μινιμαλιστική αισθητική που μοιάζει με την κλασική Calvin Klein. Υπάρχει επίσης μια εξατομικευμένη αίσθηση στη συλλογή, με κάθε celebrity να ποζάρει σόλο στη δική του σειρά εικόνων. 

Η Lacoste επιλέγει την Bandier για την πρώτη γυναικεία active συνεργασία της μάρκας

lacoste-x-bandier.webp
Image source: Lacoste, Bandier

Η Lacoste και η Bandier συνεργάζονται για το άθλημα του στιλ. Μαζί, η γαλλική μάρκα μόδας και η εταιρεία λιανικής πώλησης γυναικείων activewear με έδρα τη Νέα Υόρκη δημιούργησαν μια συλλογική συλλογή activewear που αξιοποιεί κώδικες του παρελθόντος και του παρόντος, εμπνευσμένες από την κληρονομιά της Lacoste και το σύγχρονο αμερικανικό στυλ της Bandier. Η πλήρης συλλογή περιλαμβάνει περισσότερα από 100 κομμάτια.

Με κοινό DNA στη διασταύρωση της μόδας και της γυμναστικής, η σχέση μεταξύ των εμπορικών σημάτων ξεκίνησε το 2021, όταν η ιδρύτρια της Bandier, Jennifer Bandier, έμαθε για τη Simone de la Chaume, σύζυγο του Rene Lacoste και πρώην πρωταθλήτρια του γαλλικού γκολφ, από τη δημιουργική ομάδα της Lacoste στο τουρνουά τένις Roland Garros. Η Chaume είχε αποτελέσει έμπνευση στη γυναικεία ενεργή κατηγορία για τη Lacoste όλα αυτά τα χρόνια και η συζήτηση είχε ως αποτέλεσμα για τη συνεργασία της Bandier και της Lacoste. Στόχος της συνεργασίας είναι να φέρει μια νέα σύγχρονη active πρόταση στις γυναίκες στις ΗΠΑ εμπνευσμένη από την πλούσια ιστορία της Lacoste. Η limited edition συλλογή Lacoste x Bandier θα είναι διαθέσιμη μέσω monthly drops έως τις 15 Δεκεμβρίου στα καταστήματα Lacoste, Bandier και άλλων επιλεγμένων boutique.