Για πρώτη φορά η γαστρονομία γίνεται σημείο αναφοράς για τον οίκο Louis Vuitton αφού αρχές Φεβρουαρίου, ο γαλλικός οίκος μόδας πρόκειται να εγκαινιάσει ένα καφέ κι ένα εστιατόριο στο νέο flagship store στην Osaka της Ιαπωνίας, το Louis Vuitton Maison Osaka Midosuji. Περιηγηθείτε στους χώρους του και μαγευτείτε από την άψογη αισθητική του και την εντυπωσιακή του διακόσμηση. Ανυπομονούμε λοιπόν για την άφιξή του!
Σχεδιασμένο για να ανοίξει την 1η Φεβρουαρίου, αυτό το κατάστημα είναι το φανταστικό αποτέλεσμα μιας στενής συνεργασίας μεταξύ των αρχιτεκτόνων Jun Aoki και Peter Marino, οι οποίοι μοιράζονται μια μακροχρόνια σχέση με τον γαλλικό οίκο. Αυτό το νέο τετραώροφο κατάστημα αντανακλά την κληρονομιά της Οσάκα σαν το σημαντικότερο λιμάνι της Ιαπωνίας και τονίζει τον αυξανόμενο ρόλο της πόλης σαν ένα διεθνές σημείο συνάντησης.
Σε συνεργασία με τον διάσημο σεφ Yosuke Suga (κάποτε τον προστατευόμενο του Joel Robuchon, βραβευμένου με 32 Michelin αστέρια), το Le Café V, το πρώτο café του Louis Vuitton, βρίσκεται στην οδό Louis Vuitton Maison Osaka Midosuji, φυλάσσοντας τη μυστική είσοδο του Sugalabo V, του αποκλειστικού εστιατορίου της Suga, που στεγάζεται επίσης στο κτίριο και θα διαθέτει πιάτα του φημισμένου σεφ Yosuke Suga.
Το Le Café V θα στεγάζεται στον τέταρτο (και πάνω) όροφο του καταστήματος. Υπάρχει επίσης ένα κοκτέιλ μπαρ και υπαίθρια βεράντα, καθιστώντας το ως το ιδανικό σημείο για χαλάρωση μετά το shopping της άνοιξης. Κατά το δείπνο, ανοίγουν οι πόρτες του Sugalabo V. Η ιδέα ήρθε από το καταξιωμένο εστιατόριο Suga στο Τόκιο, το οποίο είναι σήμερα το 47ο καλύτερο εστιατόριο στον κόσμο.
Η έκδοση Louis Vuitton για το κρυμμένο στέκι έχει μια ανοιχτή κουζίνα όπου οι λεπτομέρειες σχεδίασης είναι με ξεκάθαρο LV χαρακτήρα -ζεστό ξύλο και κομψά gadgets. Για παράδειγμα, ο Tokujin Yoshioka σχεδίασε τα πιάτα για τα settings των τραπεζιών, όπως κι ένας δημιουργός της Objets Nomades (η συλλογή επίπλων και αξεσουάρ είναι εμπνευσμένα από τα ταξίδια, ενώ παρουσιάζεται στο Design Miami και στο Salone de Mobile), ο Yoshioka είναι γνωστός για τα μοντέρνα, εμπνευσμένα από τη φύση του έργα και είχε τη δική στου συμβολή στον χώρο.
Οι εσωτερικοί χώροι έχουν επίσης ναυτικές λεπτομέρειες κάνοντας αναφορά στην αρχιτεκτονική του κτιρίου στο σύνολό του. Το κτίριο, σχεδιασμένο από τον Jun Aoki, παραπέμπει σε πλοίο που επιπλέει στο νερό -η ίδια η πρόσοψη θυμίζει πανιά ιστιοφόρου. Σχεδιάζοντας την ιστορία της Οσάκα ως πόλη που φτάνει στη θάλασσα, ο Aoki φαντάστηκε μια ελαφριά κι ευάερη λευκή δομή εμπνευσμένη από το Higaki-Kaisen και τα ιστιοφόρα του. Η καθαρότητα της πρόσοψης ενισχύεται από τη χρήση μεταλλικών στοιχείων, δίνοντας την εντύπωση ενός πλοίου που επιπλέει στο νερό. Ο σχεδιασμός της πρόσοψης επιτρέπει επίσης τη βέλτιστη χρήση του φυσικού φωτός. Με τον φωτισμό των διαφορετικών επιπέδων, το κατάστημα αναπνέει την ενέργεια της πόλης, ενώ προσφέρει στους πελάτες μια αίσθηση ηρεμίας και ανάπαυλας.
Η Louis Vuitton είναι ανάμεσα σε πολλά εμπορικά brands πολυτελείας που έχουν αρχίσει να συνδυάζουν τα είδη τους με μαγειρικά αστέρια. O οίκος Tiffany άνοιξε το Blue Box Café το 2018 και το νέο Nordstrom της Νέας Υόρκης συνεργάστηκε με τον αρχιμάγειρα James Beard, τον Ethan Stowell, για το εστιατόριο Wolf. Εν τω μεταξύ, το Saks Fifth Avenue έχει το L'Avenue, το δεύτερο σημείο του φημισμένου παριζιάνικου μπιστρό, με την είσοδό του στην 50ή οδό. Καθώς το λιανικό εμπόριο επιδιώκει να διαχωρίσει τον εαυτό του από το την online έκδοσή του, στόχος είναι η παρουσίαση μιας πλήρους εμπειρίας.
Ρίξτε μια πρώτη ματιά στο Le Café V και το Sugalabo V και μην εκπλαγείτε αν ξαφνικά ονειρευτείτε ένα ταξίδι στην παραθαλάσσια πόλη της Οσάκα...
Photo: Courtesy of Louis Vuitton