fbpixel

Search icon
Search
Ο Αλέξανδρος Κωτούλας μιλάει για την παγκόσμια καμπάνια Fur Now
#GREEKSDOITBETTER

Ο Αλέξανδρος Κωτούλας μιλάει για την παγκόσμια καμπάνια Fur Now

Ένα ελληνικό όνομα ανάμεσα σε διεθνείς υπογραφές


Ανάμεσα στα σημαντικότερα ονόματα του fashion στερεώματος στον κόσμο, συναντάμε το όνομα του Έλληνα σχεδιαστή Αλέξανδρου Κωτούλα και του προσωπικού brand του Alexquisite, στο πλαίσιο της παγκόσμιας καμπάνιας Fur Now του παγκόσμιου οργανισμού γούνας. Έτσι, ανάμεσα σε διεθνώς αναγνωρισμένα ονόματα, όπως Fendi, Miu Miu, Balenciaga, Valentino κ.ά., συναντάμε κι ένα ελληνικό, ένα από τα πολλά υποσχόμενα στην εγχώρια fashion σκηνή -και όχι μόνο!

Ο Αλέξανδρος Κωτούλας, έχοντας ξεκινήσει την καριέρα του στη Louis Vuitton, πρόσφατα επέστρεψε στην Ελλάδα για να ιδρύσει εδώ το προσωπικό του brand, συνεργαζόμενος αποκλειστικά με μικρές βιοτεχνίες της χώρας. Μοιράζοντας το χρόνο του μεταξύ Αθήνας, Θεσσαλονίκης και Καστοριάς, όπου τα προϊόντα δημιουργούνται από τεχνίτες με εμπειρία δεκαετιών, έχει αποφασίσει να «εκμεταλλευτεί» το εξειδικευμένο δυναμικό της Ελλάδας σε αυτόν τον απαιτητικό τομέα.

Πιστός στην υψηλή ποιότητα κατασκευής και υλικών, έχει ταχθεί υποστηρικτής στο κίνημα του slow fashion, σχεδιάζοντας διαχρονικά προϊόντα που δεν προορίζονται να μείνουν στην ντουλάπα σας για μια σεζόν. Αυτός είναι και ο λόγος που χρησιμοποιεί πάντα φυσικό δέρμα και γούνα μιας και αυτά είναι τα μόνα υλικά που θα παραμείνουν αναλλοίωτα στο πέρασμα των χρόνων και δεν θα βλάψουν το περιβάλλον με την απόσυρσή τους.

Ας δούμε τι μας είπε ο ίδιος!

alexquisite-4.jpg

Ποιες είναι οι σκέψεις σας και τι σημαίνει για εσάς μια τέτοια συμμετοχή; 

Όλη η ομάδα μας είναι πολύ ενθουσιασμένη γιατί με την πρώτη κιόλας συλλογή δεχτήκαμε την πρόσκληση από το γραφείο του Λονδίνου να συμμετάσχουμε σε μία τόσο σημαντική καμπάνια, την οποία τα τελευταία χρόνια μονοπωλούν οίκοι με τεράστια ιστορία στο χώρο της γούνας. Μας δίνει πολύ κουράγιο να συνεχίσουμε μία τόσο απαιτητική δουλειά, και σε ένα προϊόν που έχει δεχτεί πόλεμο τα τελευταία χρόνια.

Πείτε μας δυο λόγια για την καμπάνια. Ποιος είναι ο στόχος της; 

Ο στόχος αυτής της καμπάνιας είναι να προωθήσει προϊόντα γούνας από εταιρείες διαφόρων χωρών σε ολόκληρο τον κόσμο. Όπως ανέφερα και προηγουμένως, γύρω από το υλικό αυτό και για λόγους καθαρά μάρκετινγκ, υπάρχει έντονη παραπληροφόρηση. Υπάρχει ξανά μία τάση να επιστρέψει η γούνα στις αγορές ως μία περιβαλλοντικά βιώσιμη λύση, μιας και ο χρόνος ζωής του υλικού φτάνει έως και τα 50-60 χρόνια. Σε αντίθεση η συνθετική γούνα, που λανθασμένα αποκαλείται οικολογική, προέρχεται από πετρέλαιο, χρησιμοποιείται για δύο το πολύ χρόνια και δε βιοδιασπάται παρά μόνο μετά από 500-1000 χρόνια.

Τι άλλο ετοιμάζετε αυτήν την περίοδο;

Ετοιμάζουμε μικρότερα δερμάτινα προϊόντα που θα διακοσμούν τσάντες αλλά και εσωτερικούς χώρους.

alexquisite-5.jpgalexquisite-3.jpg

alexquisite-1.jpg
kottoulas.jpg
Αλέξανδρος Κωτούλας