fbpixel

Search icon
Search
New it-bag: Το νέο JW Anderson clutch έχει ένα σχήμα που σίγουρα δεν περιμένατε
FASHION NEWS

New it-bag: Το νέο JW Anderson clutch έχει ένα σχήμα που σίγουρα δεν περιμένατε

Και όλα τα νέα που μας γοήτευσαν από τον κόσμο της μόδας


O χώρος της μόδας δε σταματάει ποτέ να γυρνάει και να εξελίσσεται, με νέα πρόσωπα, events, προϊόντα και καινούργιες συνεργασίες να γεμίζουν το calendar μας. Ανακαλύψτε τα πιο αξιοσημείωτα fashion moments της εβδομάδας...

jw-anderson-canary-clutch-bag-23693306-54379335-2048.webp

Η JW Anderson παρουσιάζει ένα clutch σε σχήμα...καναρινιού. Το πειστικά αληθοφανές αξεσουάρ ακολουθεί την viral minaudière με τα περιστέρια της μάρκας, την οποία φορούσαν διάσημες στιλίστριες από τη Sam Smith μέχρι την Carrie Bradshaw.

Ο δημιουργικός διευθυντής Jonathan Anderson ανάρτησε το νέο clutch στο Instagram αυτήν την εβδομάδα, προκαλώντας ενθουσιώδεις αντιδράσεις από τους θαυμαστές , υπονοώντας ίσως ότι η τσάντα θα κάνει ντεμπούτο στην επικείμενη επίδειξη ανδρικής ένδυσης του σχεδιαστή, η οποία έχει προγραμματιστεί να πραγματοποιηθεί στο Μιλάνο στις 14 Ιανουαρίου. Μάλιστα την φόρεσε και η ηθοποιός Anna-Taylor Joy στους αγώνες του Wimbledon πριν λίγο καιρό.

Η Gigi Hadid πρωταγωνιστεί στη νέα καμπάνια Dilara X Heaven By Marc Jacobs

anklet-1.jpg

Η Heaven by Marc Jacobs τα κατάφερε και πάλι. Άλλη μια απίστευτη συνεργασία, με άλλο ένα εντυπωσιακό ταλέντο. Σε συνεργασία με τη σχεδιάστρια Dilara Findikoglu με έδρα το Λονδίνο, η Heaven μόλις κυκλοφόρησε την απόλυτη καλοκαιρινή καμπάνια grunge girl, με την ευγενική χορηγία μιας αγνώριστης Gigi Hadid. Μέσω του φακού της Alana O'herlihy και το styling της Danielle Emerson, η καμπάνια παρουσιάζει τη Hadid με μια επιλογή από τα ονειρεμένα κομμάτια της Findikoglu με punk χαρακτήρα. 

Η νέα συνεργασία Sporty & Rich x Adidas επαναφέρουν τα Sambas

befunky-photo-56.jpg

Η Sporty & Rich και η adidas Originals μόλις κυκλοφόρησαν την τελευταία τους συνεργασία, αντλώντας έμπνευση από την αθλητική κληρονομιά των Three Stripes και το καλοκαίρι του αθλητισμού. Ξεκινώντας αμέσως μετά την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων του 2024 στο Παρίσι, η νέα κυκλοφορία περιλαμβάνει μια επιλογή από αθλητικά εμπνευσμένα υποδήματα και ρούχα, με βασικές σιλουέτες της adidas.

Αγκαλιάζοντας τις διαφορετικές ρίζες της Sporty & Rich, η συλλογή κάνει νεύματα στον Καναδά, τη Γαλλία και τις Ηνωμένες Πολιτείες μέσα από μια πατριωτική χρωματική παλέτα κόκκινου, λευκού και μπλε. Φέρνοντας πίσω το κάποτε λατρεμένο Samba, η επιλογή υποδημάτων περιλαμβάνει επίσης τα Handball Spezial και Adistar Cushion, το καθένα στην ίδια χρωματική παλέτα και με προσαρμοσμένο κουτί και μπρελόκ περιορισμένης έκδοσης.

Η Miss Dior ανοίγει ένα μεγάλο pop-up στο Harrods για τον Αύγουστο

befunky-photo-57.jpg

Ο Dior άνοιξε μια pop-up μπουτίκ στο Harrods την Τετάρτη για την ετικέτα Miss Dior, ένα άνοιγμα που αναφέρεται ως "εορτασμός των ισχυρών δεσμών που έχουν ενώσει τον Dior και το Harrods για σχεδόν 70 χρόνια".

Ανοιχτή μέχρι τα τέλη Αυγούστου, η "άνευ προηγουμένου" pop-up μέσα στο πολυτελές πολυκατάστημα Knightsbridge διαθέτει τη συλλογή AW24 ready-to-wear που σχεδίασε η Maria Grazia Chiuri, και εκτός από ρούχα, περιλαμβάνει παπούτσια, δερμάτινα είδη, γυαλιά, υφασμάτινα αξεσουάρ και κοσμήματα. Και αντανακλώντας τη σημασία του ανοίγματος, η Miss Dior έχει πρωταγωνιστικό ρόλο σε πολλαπλές βιτρίνες, με έμφαση στο χρώμα. Η εταιρεία δήλωσε ότι οι βιτρίνες αφορούν "μαγευτικές παραλλαγές της εμβληματικής Lady Dior, από το κόκκινο έως το πράσινο- ένα ακαταμάχητα φωτεινό Diorama σε χρωματικές αποχρώσεις".

Εν τω μεταξύ, η ίδια η μπουτίκ "αντανακλά την ορμητική ενέργεια της δεκαετίας του '60 και διαιωνίζει τον φόρο τιμής της Maria Grazia Chiuri στη γραμμή Miss Dior. Οι τοίχοι είναι κυρίως διακοσμημένοι με γλυπτά που παρουσιάζουν τη νέα τσάντα της σεζόν σε εκθαμβωτικές αποχρώσεις του ροζ, του μοβ ή του λάιμ.

Το iconic fashion brand Fiorucci ετοιμάζει ακόμα ένα relaunch

befunky-photo-58.jpg

Η Fiorucci συνεχίζει την επιταχυνόμενη προσπάθεια του relaunch της, μετά την εξαγορά της από την Ελβετίδα επιχειρηματία Dona Bertarelli. Το επόμενο βήμα θα είναι μια πρώτη πασαρέλα που έχει προγραμματιστεί στο Μιλάνο στις 17 Σεπτεμβρίου στην Triennale, το εμβληματικό μουσείο του ιταλικού σχεδιασμού που θα αφιερώσει μια μεγάλη αναδρομική έκθεση στον ιδρυτή του οίκου Elio Fiorucci τον Νοέμβριο.

Η επίδειξη του Fiorucci θα πραγματοποιηθεί off-calendar, αλλά θα ανοίξει την εβδομάδα μόδας του Μιλάνου που είναι αφιερωμένη στις γυναικείες συλλογές έτοιμων ενδυμάτων Άνοιξη/Καλοκαίρι 2025. Είναι προγραμματισμένο για τις 17 Σεπτεμβρίου, λίγο πριν από το πρώτο show της εβδομάδας, του Fendi. Η επίδειξη της Fiorucci θα περιλαμβάνει περίπου 40 εμφανίσεις, συμπεριλαμβανομένων 10-15 ανδρικές.