fbpixel

Search icon
Search
Νew In: Το νέο jewelry store του ελληνικού brand Zolotas στο Παρίσι
DESIGN NEWS

Νew In: Το νέο jewelry store του ελληνικού brand Zolotas στο Παρίσι

Η αίγλη και η απαράμιλλη πολυτέλεια πρωταγωνιστούν και συνθέτουν την ατμόσφαιρα των χώρων


Γνωστός στον χώρο του κοσμήματος εδώ και πολλές δεκαετίας, ο πολυτελής οίκος Zolotas φιγουράρει στη λίστα με τις top επιλογές για κάθε jewelry lover, μιας και πρόκειται για ένα brand που έχει αφήσει τη δική του ιστορία και συνεχίζει να δημιουργεί νέα στεγανά-συνώνυμα της εκλεπτυσμένης πολυτέλειας. Μέσα από τα κομμάτια του οίκου, η αίγλη δείχνει να παίρνει updated διάσταση, διατηρώντας ωστόσο τον διαχρονικό χαρακτήρα, που αποτελεί σήμα κατατεθέν της επωνυμίας.

Μετά το flagship store στην Αθήνα, ο οίκος επεκτείνει τη σχεδιαστική ιστορία του και αυτήν τη φορά φτάνει έως το μαγευτικό Παρίσι, με σκοπό να γίνει «ένα» με τη φινέτσα της Πόλης του Φωτός, που τόσο πολύ ταιριάζει στην design ταυτότητα Zolotas.

Paris is calling

cgfnytra.jpeg

Στον αριθμό 3 της οδού Miromesnil, στη γωνία του Faubourg Saint-Honoré, στο 8ο διαμέρισμα, ο Zolotas άνοιξε το νέο του παρισινό κατάστημα. Ανάμεσα στους πιο πολυσύχναστους δρόμους της πόλης, όπου η έννοια της πολυτέλειας αποτυπώνεται με άλλη ματιά, αυτό δεσπόζει και ξεχωρίζει χάρη στη φωτεινή, royal blue πρόσοψή του. Κάπου εκεί, βρίσκονται και άλλοι γαλλικοί, διεθνούς φήμης οίκοι μόδας, κάνοντας με αυτόν τον τρόπο το ενδιαφέρον των περιηγητών και των fashion lovers να αυξάνεται, με τη συγκεκριμένη γειτονιά να γίνεται συνώνυμο της υψηλής αισθητικής και της ακαταμάχητης πολυτέλειας.

Η επιλογή του μπλε χρώματος, δεν είναι τυχαία, καθώς αποτυπώνει την απόχρωση των ελληνικών θαλασσών. Γιατί εάν η Ελλάδα είχε ένα χρώμα, αυτό θα ήταν σίγουρα το μπλε! Όσον αφορά στους εσωτερικούς χώρους, οι οποίοι είναι «ντυμένοι» με το υπέροχο δρύινο ξύλο “ceruse”, βλέπουμε τις εντυπωσιακές βελούδινες βιτρίνες να φιλοξενούν τα φανταστικά κομμάτια του οίκου.

About architecture

00.jpeg

Η αρχιτεκτονική επιμέλεια του κοσμηματοπωλείου ανατέθηκε στον Αθηναίο designer Λυκούργο Ψαρρέα, ο οποίος κλήθηκε να προσαρμόσει του χώρους του παρισινού καταστήματος στους αρχιτεκτονικούς κώδικες του ήδη υπάρχοντος flagship store στην Αθήνα. Δίνοντας περισσότερες λεπτομέρειες για το δημιούργημα, το λευκό μάρμαρο που περιβάλλει τις προσόψεις μοιάζει να ανασυνθέτει το κάλλος ενός αρχαίου ναού. Στο Παρίσι, τα βασικά χρώματα αναθεωρούνται. Σε ένα φόντο γκρι περλέ, σχεδόν διάφανο, προστίθεται μια βαθυκόκκινη πινελιά, που σε συνδυασμό με το γαλανόλευκο των ελληνικών χρωμάτων, παραπέμπει με νόημα στο εθνικό σύμβολο της Γαλλίας. 

Τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό του καταστήματος, η αίσθηση πολυτέλειας είναι αυτή που πρωταγωνιστεί και βρίσκει τις απόλυτες «ισορροπίες» ανάμεσα στην παριζιάνικη φινέτσα και την ελληνική κουλτούρα: ήταν αυτό ακριβώς που ήθελε από την αρχή να αποτυπώσει ο αρχιτέκτονας μέσα από τη δουλειά του. Κάθε χώρος αντανακλά την ταυτότητα του στιλ μιας συγκεκριμένης συλλογής. Στην υποδοχή, ένα κυκλικό jewelry bar φιλοξενεί σε μόνιμη βάση τις εποχιακές συλλογές, κοσμήματα και αξεσουάρ σε χρυσό, ασήμι, δέρμα και ατσάλι. Για τα εγκαίνια του καταστήματος, επιλέχθηκε η συλλογή THETIS, το γούρι του 2016 σε κίτρινο, λευκό ή ροζ χρυσό και ασήμι, με ή χωρίς πολύτιμους λίθους, δεμένα ή διακοσμημένα με σμάλτο.

4mopow5g.jpeg


Ιδιαίτερα στολίδια στον χώρο αποτελούν οι ιστορικές δημιουργίες σε “gouache” που σχεδιάστηκαν για διασημότητες κι έγραψαν ιστορία σε διάφορες εποχές, από το 1895, ενώ η too cozy ατμόσφαιρα του καταστήματος ολοκληρώνεται με τα ειδικά σχεδιασμένα, για το χώρο, έπιπλα υποδοχής και παρουσίασης, όπου συνδυάζουν το μεταλλικό μπρούντζινο χρώμα με το βαθύ κόκκινο, με αναφορά στη γαλλική παράδοση.

Timeless tradition

v4-ovjha.jpeg

Σαν bonus στοιχείο, όλοι οι δημοσιογράφοι και φίλοι του οίκου λάτρεψαν την έμπνευση της συλλογής από την επέτειο των διακοσίων χρόνων από την κήρυξη της Ελληνικής Επανάστασης κι ενθουσιάστηκαν με τα 21 ανεπανάληπτα δακτυλίδια, τα οποία χαρακτήρισαν ως μια πολύ μοντέρνα πρόταση κοσμημάτων για άνδρες και γυναίκες, που αποτυπώνει την εντυπωσιακή ανανέωση στο στιλ της εταιρίας. 

Κανείς δεν μπορεί να αμελήσει το γεγονός πως ο οίκος διατηρεί σχεδόν ευλαβικά τον οικογενειακό του χαρακτήρα, με τη η νέα γενιά αντιπροσωπεύεται από τον Γιώργο Παπαλέξη. Καλλιτεχνικός διευθυντής και διευθυντής δημιουργικού από το 2007, επιλέγει την εξέλιξη του κοσμήματος Zolotas, σεβόμενος πάντα την παράδοση του οίκου κι έχοντας στο μυαλό του όσα πρεσβεύει το θρυλικό jewelry brand: τη σύγχρονη πολυτέλεια, σε συνδυασμό με όσα συγκροτούν την την παράδοση της χώρα μας και όσα μας οδήγησαν στη σήμερα.