Την ίδια μέρα, που μεγάλα e-shops όπως το Asos και το Urban Outfiters, ανακοίνωσαν πως το Instagram profile τους θα είναι απόλυτα shoppable με τα χρήση του LikeToKnow.It, το κολοσσιαίο luxury e-commerce Net-a-porter ανακοίνωσε μια είδηση βόμβα. Η εταιρία που δημιουργήθηκε το 2000 από τη Natalie Massenet και έφερε την καινοτομία στην αγορά μέσω του online shopping, εν έτη 2015 τολμά και λανσάρει ένα νέο app για το κινητό μέσα από το οποίο ο πελάτης του διαδικτυακού καταστήματος θα μπορεί να μοιράζεται το στιλ του, τις εμπνεύσεις του και να επικοινωνεί με στελέχη του οίκου συνομιλώντας με άλλους πελάτες την ίδια στιγμή. Η νέα εφαρμογή, η οποία θα κυκλοφορήσει στις 13 Μαΐου και αρχικά θα λειτουργεί μόνο με προσκλήσεις, θα φιλοξενεί style icons τα οποία ανήκουν στο Style Council, προσφέροντας μοναδική εμπειρία και ευχαρίστηση στον πελάτη, ψωνίζοντας μαζί!. Όπως δήλωσε, η Natalie Massenet: «Η ψηφιακή καινοτομία δε μένει στάσιμη, ούτε και εμείς».
ΚΕΙΜΕΝΟ ΕΛΕΑΝΑ ΓΟΥΔΗΡΑ