Στη Μύκονο χτυπά η καρδιά της μόδας και του lifestyle φέτος το καλοκαίρι με πολλά events να μονοπωλούν τη fashion ζωή του νησιού. Συγκλονιστικές εμφανίσεις, απίθανα cocktails, ζωντάνια και πολλή μόδα έδωσαν το δικό τους στίγμα σε πολλά events με πρώτο το ειδικά διαμορφωμένο Dolce & Gabbana Terrace του Luisa Beach στο Nammos Village που φιλοξένησε τους αγαπημένους sartorialists του νησιού, σε ένα cocktail party που γιόρτασε το καλοκαίρι, την υψηλή αισθητική και τις μοναδικές συνεργασίες, για τις οποίες χαρακτηρίζεται η Luisa.
To pop up store Dolce & Gabbana θα φιλοξενεί μέχρι τις 18 Αυγούστου τη συλλογή Pre Fall 2019 του οίκου, αλλά και μία σειρά από 15 custom made τσάντες με σχέδια από το αρχείο των Dolce & Gabbana, που θα γίνουν συλλεκτικά κομμάτια.
Η συνέχεια δόθηκε με τον Virgil Abloh, διευθύνων σύμβουλο και εμπνευστή του διεθνούς brand Off-White και καλλιτεχνικός διευθυντής της ανδρικής συλλογής της Louis Vuitton, που βρέθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά στο κοσμοπολίτικο Νησί των Ανέμων και έδωσε το παρών στο καλοκαιρινό signing event της Off-White Boutique -την πρώτη του brand που άνοιξε στην Ευρώπη. Οι καλεσμένοι και οι πιστοί fans του Virgil Abloh είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά τον σχεδιαστή, να φωτογραφηθούν μαζί του, ενώ ο ίδιος υπέγραψε στα προϊόντα που αγόρασαν. Τις εντυπώσεις των καλεσμένων έκλεψε η exclusive Off-White capsule collection Mykonos. Μετά το λαμπερό event, ακολούθησε private dinner προς τιμήν του σχεδιαστή, στο εστιατόριο La Maison de Katrin, με την παρουσία της οικογένειας Λιακωτίτη και εκλεκτών καλεσμένων.
Η Μαρίνα Ραφαήλ μας μάγεψε με μια υπέρλαμπρη παρουσίαση της SS19 collection της, στην Enny Monaco Boutique, στην καρδιά της Μυκόνου. O γραφικός πλακόστρωτος δρόμος, μετατράπηκε σε έναν λαβύρινθο από χρυσά στάχυα, που ανέδειξαν την άκρως καλοκαιρινή διάθεση της συλλογής. Δεν πέρασαν απαρατήρητα βέβαια και τα αμέτρητα Swarovski στολίδια, που λαμπύριζαν ανάμεσα στο A-list κοινό που παρευρέθηκε. Με ένα chic cocktail party εγκαινίασε την έναρξη της διήμερης εμφάνισης του pop-up store, ενώ ο ενθουσιασμός και η ατμόσφαιρα της νύχτας εναρμονίστηκαν με το κομψό περιβάλλον. Δε θα μπορούσε να λείπει η μασκότ του brand, μια Riviera τσάντα σε ανθρώπινο μέγεθος, αλλά και η χαρακτηριστική Fashion Police, με κρυστάλλινη στολή. Οι καλεσμένοι απόλαυσαν τη γεμάτη ενέργεια νύχτα πίνοντας σαμπάνια Moët & Chandon από τα ειδικά σχεδιασμένα για το event μπουκάλια.
H πολυετής ενασχόληση της οικογένειας Γκόφα με τον κλάδο των κοσμηματοπωλών, δημιούργησε ισχυρούς εμπορικούς δεσμούς με τα κορυφαία ελβετικά brands της υψηλής ωρολογοποιίας. Οι σχέσεις εμπιστοσύνης και αμοιβαίων επαγγελματικών επιθυμιών, αποτέλεσαν τα εχέγγυα για αποκλειστικότητες και μοναδικές συνεργασίες. Η GOFAS Jewelry, παρουσίασε σε παγκόσμια αποκλειστικότητα τη νέα συλλογή HUBLOT Mykonos Limited edition για το 2019. Σε μια λαμπρή εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Βoutique στη Μύκονο, ο CEO της HUBLOT Ricardo Guadalupe και ο CEO της GOFAS Jewelry Γιάννης Γκόφας, έκαναν τα «αποκαλυπτήρια» του νέου συλλεκτικού μοντέλου, συνεχίζοντας για όγδοη χρονιά την επιτυχημένη και συγχρόνως μοναδική συνεργασία στα χρονικά της υψηλής ωρολογοποιίας.
Πρόκειται για δύο σπάνιους συλλεκτικούς χρονογράφους Classic Fusion «Mykonos Aerofusion» 45 mm, εμπνευσμένους από το νησί, περιορισμένης παραγωγής και υψηλής συλλεκτικής αξίας.Κυκλοφορούν σε δύο περιορισμένες εκδόσεις σε sky blue κεραμικό: 50 συλλεκτικά ρολόγια με titanium case και 20 συλλεκτικά ρολόγια με King Gold case 18K (το αποκλειστικό κράμα ροζ χρυσού της Hublot). Μάλιστα στο πίσω μέρος της κάσας υπάρχει χαραγμένη η επιγραφή «Special Edition» μαζί με τον αύξοντα αριθμό της συλλεκτικής έκδοσης. Συνδυάζονται με light blue λουράκι από δέρμα αλιγάτορα και εσωτερική επένδυση από μαύρο καουτσούκ. Το στοιχείο που τους καθιστά μοναδικούς είναι ο δείκτης των μικρών δευτερολέπτων στο 3 σε σχήμα ανεμόμυλου, το έμβλημα της Μυκόνου.