fbpixel

Search icon
Search
Μπήκαμε στα «άδυτα» του εργαστηρίου ενός επιτυχημένου beauty brand
GREEK BEAUTY POWER

Μπήκαμε στα «άδυτα» του εργαστηρίου ενός επιτυχημένου beauty brand

Η Tzimas Cosmetics μας αποκαλύπτει για πρώτη φορά τα σχέδια της για το 2021


Ο κόσμος της ομορφιάς δείχνει πως ακολουθεί τη δική του διαρκώς εξελισσόμενη πορεία, εντυπωσιάζοντας τους beauty lovers συνεχώς. Στη χώρα μας η εξειδίκευση και η άρτια τεχνική προσέγγιση αποτελούν μερικές από τις απαραίτητες δεξιότητες που οφείλει να διαθέτει μια εταιρία καλλυντικών. Αυτές και άλλες πολλές αξίες θα βρει κανείς στην αγαπημένη Tzimas Cosmetics από τη Θεσσαλονίκη, η οποία μάλιστα για πρώτη φορά μας εκμυστηρεύεται τι ετοιμάζει για την ομορφιά, στα «άδυτα» του εργαστηρίου της. 

Ο Γιώργος και η Λίλα Τζίμα είναι οι δύο χημικοί-κοσμετολόγοι που κρατούν τα ηνία της επιχείρησης -άνθρωποι χαμηλού προφίλ- οι οποίοι ωστόσο προσανατολίζονται πάντα στο ουσιώδες και το αυθεντικό, ενώ σπάνια προβάλλονται. Με την έλευση της νέας χρονιάς ωστόσο, κι ενώ το 2021 διανύει τους πρώτους μήνες του, εμείς δεν μπορούσαμε παρά να τους συναντήσουμε και να τους ζητήσουμε να μας δώσουν μία γεύση από το μέλλον της ομορφιάς και τα προϊόντα που θα μας παρουσιάσουν στο προσεχές μέλλον. 

mg-3209.JPG
Λίλα Τζίμα και Γιώργος Τζίμας

«Πάντοτε πιστεύαμε στα πολυχρηστικά, πολυδραστικά προϊόντα και το μεγαλύτερο μέρος της γκάμας των καλλυντικών μας αποτελούνται από τέτοια προϊόντα. Πόσο μάλλον τώρα, που η σύγχρονη τάση στην παγκόσμια Κοσμετολογία το επιβάλλει. Η ζήτηση απαιτεί την απλούστευση στη διαδικασία εφαρμογής, τη μείωση του χρόνου που χρειάζεσαι και του αριθμού των προϊόντων που πρέπει να χρησιμοποιήσεις μέσα στη μέρα σου. Όλα πρέπει να γίνουν πιο γρήγορα, πιο απλά, πιο αποτελεσματικά.», μας τονίζουν.

Ρωτώντας τους για τους βασικούς άξονες πάνω στους οποίους δουλεύουν, εκείνοι μας απαντούν, «Ο πρώτος άξονας είναι η αναβάθμιση και η εξέλιξη υπαρχόντων προϊόντων μας για να ανταποκριθούν ακόμη καλύτερα στις προκλήσεις του σήμερα. Καλούμαστε να διευρύνουμε τις δράσεις τους, να αναπτύξουμε τη διάρκεια της δράσης τους, να προσφέρουμε πιο ολιστική εμπειρία και φυσικά να γίνουν πιο ελκυστικά ως προς την υφή και την αίσθηση που αφήνουν στο δέρμα. Για παράδειγμα, ο «Ορός Βιταμίνης C» θα αποκτήσει μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε βιταμίνη C, οι «Σταγόνες Ομορφιάς» θα εξελιχθούν σε ένα πολυπροϊόν ενυδάτωσης, συμπεριλαμβάνοντας δράσεις όπως η προστασία από την ατμοσφαιρική ρύπανση. Άλλα προϊόντα θα ενισχυθούν με παράγοντες που συμβάλλουν στη θωράκιση από το blue light που εκπέμπουν οι ηλεκτρονικές συσκευές. Θα εκσυγχρονιστούν σύμφωνα με τις ανάγκες και τη ζωή μας όπως έχει εξελιχθεί με την covid και, κατόπιν, την metacovid εποχή.»

img-8481.JPG

Φαίνεται λοιπόν, πως υπάρχει ειδική μέριμνα για τα θέματα του δέρματος που ανέκυψαν ή εντάθηκαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Ο Γιώργος και η Λίλα Τζίμα συνεχίζουν, λέγοντας πώς «Ενδεικτικά, το φαινόμενο maskne (η εμφάνιση συμπτωμάτων παρόμοιων με της ακμής λόγω της μάσκας που φοράμε), τα ταλαιπωρημένα χέρια από τα αντισηπτικά, το ευρύτερο topic της ευεξίας στο σπίτι, είναι παράγοντες που μας απασχολούν και θα δώσουμε λύσεις μέσα από τα καλλυντικά μας, είτε με νέες προτάσεις είτε με εμπλουτισμό υπαρχόντων.»

Τι γίνεται όμως με την ιδιαίτερη προσοχή που απαιτεί η εποχή μας σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον και την οικολογική μας συνείδηση; Εκείνοι μας απαντούν, «Ο δεύτερος άξονας είναι η ευαισθησία στο περιβάλλον. Θέλουμε ολοένα και περισσότερο να χρησιμοποιούμε συστατικά φυσικά, που προκύπτουν από βιώσιμες πηγές. Η ασφάλεια και η αποτελεσματικότητα εξακολουθούν να αποτελούν πρωτεύοντα κριτήρια στην επιλογή των συστατικών μας, όμως, εξίσου σημαντικό ρόλο για εμάς παίζει το να έχει βασιστεί η παραγωγή τους με το δυνατόν χαμηλότερη όχληση προς το περιβάλλον (αειφορία), με την μικρότερη ανάλωση φυσικών πόρων, να προέρχονται από οργανικές καλλιέργειες και να τηρούνται οι κανόνες της κυκλικής οικονομίας και του δίκαιου εμπορίου (fair trade). Σε αυτό το πλαίσιο, αντικαθιστούμε αρκετές πρώτες ύλες μας, ακόμη και τις ήδη φυσικές, με ακόμη πιο eco friendly εναλλακτικές. Natural, clean, safe & efficient είναι τα ζητούμενα.»

Κάτι ακόμα που φαίνεται πως απασχολεί ιδιαίτερα την εταιρεία συμπίπτει με τον τρίτο άξονα της δουλειάς τους, πάνω στον οποίο έχουν χτίσει τα θεμέλια μιας μοναδικής και ειλικρινής σχέσης με τον κόσμο. «Μας ενδιαφέρει πολύ να παρέχουμε λύσεις σε πιο διευρυμένο κοινό. Μας έχει απασχολήσει η περιορισμένη παρουσία μας στην ανδρική περιποίηση, θέλουμε να βγάλουμε ακόμη πιο στοχευμένα προϊόντα για το νεανικό δέρμα, θεωρούμε ότι έχουμε πολλά περιθώρια στην ανάπτυξη καλλυντικών για τα μαλλιά και τα χείλη, καθώς και για την καθημερινή ευεξία όπως αφρόλουτρα με ειδικές πάντα, καλλυντικές συνθέσεις.»

img-8282.JPG

Τέλος, ένας από τους πιο σημαντικούς στόχους τους είναι να παρατηρούν προσεχτικά και από κοντά το παγκόσμιο γίγνεσθαι στον κλάδο τους, ώστε να βγάλουν νέα, πρωτότυπα προϊόντα που θα βασίζονται στην τελευταία λέξη της Κοσμετολογίας. Οι ίδιοι μας λένε, «Συστατικά όπως η ρετινόλη, καινοτόμα βοτανικά έλαια, υαλουρονικό οξύ νέας γενιάς, ενεργά βιοπεπτίδια, συστατικά θαλάσσιας προέλευσης από μικροφύκη και κάποια ακόμη, αποτελούν τη βάση των ερευνών μας που βρίσκονται σε τελικό πια στάδιο.»

Λίγο πριν τους αποχαιρετίσουμε, τους ζητήσαμε να μας δώσουν το στίγμα της ομορφιάς για το 2021 κι εκείνοι δε διστάζουν να πουν ότι, «Για τη νέα χρονιά σκοπός είναι η ανάπτυξη της αυτοεκτίμησης, της διάθεσης να περιποιηθούμε τον εαυτό μας, ώστε να γίνουμε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού μας. Είναι το στοίχημα της πανδημίας για την ομορφιά!» Και δεν θα μπορούσαμε να συμφωνούμε περισσότερο...