fbpixel

Search icon
Search
Milan Fashion Week: Η συλλογή για την AW2021 season των Dolce & Gabbana ήταν μία ωδή στα '90s
TRENDS & CATWALKS

Milan Fashion Week: Η συλλογή για την AW2021 season των Dolce & Gabbana ήταν μία ωδή στα '90s

Η Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο έριξε αυλαία με τον καλύτερο τρόπο


Η Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο για την περίοδο Φθινόπωρο/Χειμώνας 2021 έφτασε στο τέλος του. Μία fashion week γεμάτη καταπληκτικές δημιουργίες, χρώματα, τάσεις που ήδη γνωρίζουμε κι άλλες που περιμένουμε με ανυπομονησία να τις μάθουμε και πολλή ελπίδα. Αυτό ήταν το συναίσθημα που κυριάρχησε. Όλοι οι σχεδιαστές παρουσίασαν συλλογές, οι οποίες ήταν βασισμένες και εμπνευσμένες από την «επόμενη μέρα». Μία μέρα γεμάτη ζωή, αισιοδοξία και πολλή χαρά.

Τον επίλογο της έγραψαν δύο από τους μεγαλύτερους οίκους στην ιστορία της μόδας, οι Maison Valentino και Dolce & Gabbana. Από την πλευρά του ο Pierpaolo Piccioli για ακόμα μία φορά παρουσίαση μία άκρως συναισθηματική και συγκινητική παράσταση, με την επιλογή της μουσικής σε συνδυασμό με την πασαρέλα να μας ταξιδεύει ενώ το αχτύπητο δίδυμο μας χάρισαν μία συλλογή, ύμνο στην δεκαετία των ‘90s.

Maison Valentino

valentino-milan-2.jpg

Ο Pierpaolo Piccioli είναι ένας από τους πιο δημιουργικούς και ρομαντικούς καλλιτεχνικούς διευθυντές που έχουν περάσει ποτέ. Όσο κλισέ κι αν ακούγεται δε σταματάει να μας εντυπωσιάζει σε κάθε του επίδειξη. Δεν είναι μόνο οι δημιουργίες του που μαγνητίζουν τα βλέμματα, αλλά είναι ολόκληρο το περιβάλλον που δημιουργεί, σκηνικά-μουσική, που είναι λες και νιώθουμε όλα εκείνα που βίωνε τις στιγμές που ετοίμαζε τη συλλογή.

Η Φθινοπωρινή αυτή collection πραγματοποιήθηκε στους άδειους χώρους του ιστορικού Piccolo Teatro του Μιλάνου, κλειστό για το κοινό από την αρχή της πανδημίας. «Το γεγονός ότι αποφασίσαμε να το ξανανοίξουμε, έστω και προσωρινά, ήταν κάτι σαν punk πράξη. Αυτό που χάσαμε στην πανδημία ήταν πάνω απ 'όλα η αίσθηση της ανταλλαγής και της κοινότητας που μας δίνει ο πολιτισμός - όχι τόσο πολύ τα ζυμαρικά και την πίτσα», είπε στην συνέντευξη τύπου που πραγματοποιήθηκε στα σκοτεινά καθίσματα του κοινού.

valentino-milan.jpg

Θα μπορούσαμε να πούμε με σιγουριά ότι η περίοδος της πανδημίας και της καραντίνας έχουν κάνει ξεκάθαρη την νοοτροπία του Pierpaolo Piccioli. Η προσέγγισή του είναι άμεση και αυθεντική, με έντονες συναισθηματικές προσθήκες. Ο ίδιος τη χαρακτηρίζει ως ριζοσπαστική.

Η συγκεκριμένη συλλογή ήταν σε γενικές γραμμές απλή με «κοφτερές» λεπτομέρειες. Όλοι στρέψανε τη προσοχή μας στου μυτερούς γιακάδες πουκαμίσων που είχαν την παρουσία τους σχεδόν σε κάθε σύνολο. Το ασπρόμαυρο κυριάρχησε, με μικρά διαλείμματα από χρυσές δημιουργίες. Μία μεγάλη ποικιλία από κοντές μάλλινες κάπες ήταν ο άξονας της συλλογής, οι οποίες συνδυάστηκαν με γυμνά πόδια και κομψά ψηλοτάκουνα για περισσότερο αισθησιασμό όπως υπογράμμισε ο creative director. Ακόμα ένα στοιχείο που παρατηρήθηκε πολύ έντονα ήταν το δίχτυ που παρουσιάστηκε σε διαφορετικά σχέδια, όπως μία μακριά ζακέτα πάνω από λευκό πουκάμισο.

Η ευαισθησία και η εν συναίσθηση του Piccioli είναι πολύ συμπαθητική. Εκτιμά την ανθρωπότητα πάνω απ 'όλα. Γεννήθηκε πιθανώς ρομαντικός:

«Είναι η ριζοσπαστική πράξη του να έχεις τη δύναμη να είσαι αυτός που είσαι. Αυτό εννοώ σήμερα με τον ρομαντισμό. Είναι μια υποκειμενική, σχεδόν αναρχική χειρονομία, διεκδικητική της ταυτότητάς μας -ακριβώς όπως το punk».

Dolce & Gabbana

dolce-milan-1.jpg

‘90s baby! Χρώματα, λάμψη, έντονα αξεσουάρ και μία σειρά από εκκεντρικά μοτίβα ήταν αυτά που κυριάρχησα στην παράσταση των Dolce & Gabbana, σε μία φθινοπωρινή συλλογή, η οποία είναι ξεκάθαρο ότι έχει αντλήσει έμπνευση από την ιδιαίτερη δεκαετία του 1990.

Πιο συγκεκριμένα το 1997 το συγκρότημα Aqua είχε τραγουδήσει για πρώτη φορά το αξέχαστο σε όλους μας “Barbie Girl”, το οποίο μιλούσε για μία ζωή σε πλαστικό. Το 1998 το δίδυμο Dolce & Gabbana τους έντυσαν για τα World Music Awards. Σχεδόν 25 χρόνια αργότερα οι σχεδιαστές αφιερώνουν τις σύγχρονες συλλογές τους στις φυλές e-girl /e-boy του TikTok και τις παρόμοιες.

Η παράσταση αυτή μας δημιούργησε μνήμες και μας έκανε να αναπολήσουμε όλες εκείνες τις ανέμελες στιγμές, οι οποίες συνοδεύτηκαν από φανταχτερά και λαμπερά σύνολα. Άλλη μια προσπάθεια κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας για αισιοδοξία, ελπίδα και απόδειξη ότι η «επόμενη μέρα» μόνο θετικό πρόσημο μπορεί να έχει.

dolce-milan-2.jpg

Καθ 'όλη τη διάρκεια της συλλογής, τα ενδύματα, τα κοσμήματα και τα αξεσουάρ ήταν υπερμεγέθη, βασισμένα σε μία ψηφιακή νοοτροπία στην οποία τα πάντα πρέπει να περάσουν από την οθόνη. Τα μοντέλα φορούσαν καθαρά visor glasses, γιατί ο κόσμος φαίνεται να περνάει πάντα μέσα από ένα φίλτρο.

«Προσπαθήσαμε να κάνουμε πειραματικά πράγματα. Ίσως δεν είναι οκ για τώρα. Ίσως θα είναι εντάξει σε δύο ή τρία χρόνια. Αλλά είναι ο προβληματισμός μας σήμερα», δήλωσε ο Gabbana.