fbpixel

Search icon
Search
Milan Fashion Week: Η Gigi Hadid και η Irina Shayk «έκλεισαν» το φαντασμαγορικό show της Max Mara
TRENDS & CATWALKS

Milan Fashion Week: Η Gigi Hadid και η Irina Shayk «έκλεισαν» το φαντασμαγορικό show της Max Mara

Κι όλα όσα μας κέντρισαν το ενδιαφέρον από τις πρώτες μέρες της Εβδομάδας Μόδας στο Μιλάνο


Η Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο «σήκωσε» αυλαία με ιδιαίτερα και ξεχωριστά shows, τα οποία ήδη από την πρώτη μέρα κέντρισαν το ενδιαφέρον όλων των fashion lovers και μας έκαναν ξεκάθαρο πως η post-covid εποχή στο χώρο της μόδας, μας επιφυλάσσει πολλές εκπλήξεις και μοναδικές στιγμές. Ο οίκος Fendi, μας ταξίδεψε με τις δημιουργίες του στο παρελθόν και στο iconic Studio 54, o Roberto Cavali μας μύησε στην άγρια φύση καθώς παρουσίασε το animal print σε όλες του τις διαστάσεις, ο Jil Sander μας έκανε να θέλουμε να φοράμε pastel και ουδέτερες αποχρώσεις από το πρωί μέχρι το βραδύ, ενώ η Alberta Ferretti έκανε ξεκάθαρο ότι τα έντονα χρώματα ήρθαν για να μείνουν. Τα βλέμματα όμως ήταν στραμμένα στην επίδειξη της Max Mara σήμερα το πρωί που για ακόμα μια φορά «έκλεψε» την προσοχή με την Gigi Hadid και την Irina Shayk να κλείνουν το show.

Max Mara 

max-mara-1.jpg

Σήμερα το πρωί, ο οίκος Max Mara παρουσίασε ένα μοναδικό show στο Μιλάνο και μας απέδειξε για ακόμα μία φορά τους λόγους που η προσοχή μας είναι πάντοτε στραμμένη σ' αυτόν και στις δημιουργίες τους. Το tailored style κυριάρχησε στη συλλογή, παρουσιάζοντας καταπληκτικές δημιουργίες από κοστούμια, τόσο σε συνδυασμό blazer & bermuda shorts όσο και σε ταγιέρ. Οι αποχρώσεις που επιλέχθηκαν ήταν κυρίως neutrals  με εκρήξεις χρωμάτων, όπως τα πορτοκαλί designs, τα οποία μας απέδειξαν ότι τα έντονα χρώματα έχουν μπει στη ζωή μας στην γκαρνταρόμπας μας πιο δυναμικά από ποτέ. Όσον αφορά τα μοτίβα, οι ρίγες έκανα την εμφάνιση τους πιο ανανεωμένες ενώ από την άλλη πλευρά το logo του οίκου έκανε αισθητή την παρουσία του τόσο σε βασικά κομμάτια όσο και σε αξεσουάρ και τσάντες. Οι σκούρες αποχρώσεις του τζιν, οι οποίες αγγίζουν σχεδόν το μαύρο, θα συνεχίσουν να μας απασχολούν και την επόμενη άνοιξη, επιβεβαιώνοντας ότι στη μόδα πλέον όλα επιτρέπονται, ανεξαρτήτως εποχής. 

max-mara-2.jpg

Highlight του show δεν ήταν άλλο από το τελείωμά του, όπου τα διάσημα μοντέλα Gigi Hadid και Irina Shayk περπάτησαν με τις δημιουργίες του οίκου και έκλεισαν την παράσταση. Σ' αυτό το σημείο αξίζει να σημειωθεί ότι η μουσική που επιλέχθηκε έδωσε έξτρα πόντους, καθώς ταίριαζε υπέροχα με τις powered δημιουργίες, γεμίζοντας μας χαρά, κάτι το οποίο έχουμε περισσότερο ανάγκη από ποτέ. 

Παρακολουθήστε παρακάτω το video της συλλογής

Fendi

fendi-2.jpg

Ο Kim Jones ανέλαβε την καλλιτεχνική διεύθυνση του οίκου μέσα στην περίοδο του COVID-19 κι αυτό ήταν το πρώτο του show με κοινό. Όπως είπε ο ίδιος του «Η γυναίκα για εμάς τώρα βγαίνει έξω και ντύνεται. Περάσαμε πολύ καιρό κλεισμένοι, οπότε αυτό χρειαζόμαστε πια». Για της μοναδικές δημιουργίες που παρουσίασε άντλησε έμπνευση από το αρχείο του Fendi και πιο συγκεκριμένα από τον fashion illustrator, Antonio Lopez και τα logos που είχε σχεδιάσει κατά την περίοδο των ‘60s & ‘70s. To συγκεκριμένο μοτίβο εξέφραζε με τον καλύτερο τρόπο την λάμψη της Νέας Υόρκης και του εμβληματικού Studio 54, το meeting place όλων των διάσημων εκείνης της εποχής. Τα σχέδια αποτυπώθηκαν σε καφτάνια, πουκάμισα, leather items, ζακάρ αλλά και σε τσάντες και αξεσουάρ.

fendi.jpg

Αν μπορούμε να πούμε τι ήταν αυτό που χαρακτήρισε τη συγκεκριμένη συλλογή, τότε αυτό είναι ξεκάθαρα το tailoring και η λάμψη, στοιχεία που ταιριάζουν στα σύνολα που επιλέγουμε για τις εξόδους μας. Πρόκειται για ένα post pandemic style, το οποίο μπορεί να υποστηρίξει κάθε γυναίκα που αγαπάει τη μόδα και την κοινωνική ζωή.

Alberta Ferretti

alberta.jpg

H λέξη που χρησιμοποιήθηκε στα παρασκήνια της Alberta Ferretti δεν ήταν άλλη από την «αναγέννηση», η οποία είχε διπλή σημασία. «Είναι πολύ θηλυκό και αισθησιακό, αλλά όχι χυδαίο», είπε η ίδια της για την καινούρια συλλογή. «Πρωταγωνιστές» ήταν οι πεταλούδες, οι οποίες εμφανίστηκαν είτε σαν μοτίβα σε φούστες και φορέματα είτε ως ιμπρεσιονιστικά prints σε mini dresses. Το Macramé και το βελονάκι ήταν άλλα δύο βασικά patterns. Οι διακοσμητικές λεπτομέρειες, ειδικά αυτές που φαίνονται χειροποίητες, είναι ένα άλλο αποτέλεσμα της περιόδου της πανδημίας. Αποτελούν φυσικά σύμβολα των προσωπικών συνδέσεων που όλοι λαχταρούσαμε κατά τη διάρκεια του COVID. Το μακραμέ ήταν πλεκτό από μεταξωτές κλωστές και το βελονάκι δημιουργήθηκε από κορδέλα οργάντζας. Και οι δύο είχαν μια ελαφριά, αβίαστη αίσθηση. Φυσικά και το cool, αθλητικό στοιχείο έδωσε το παρόν, αυτή τη φορά μ’ ένα διαφορετικό τρόπο που μόνο η Alberta Ferretti ξέρει να κάνει τόσο περίτεχνα.

alberta-2.jpg

«Η ταυτότητα είναι σημαντική τώρα. Αυτή είναι η ιστορία μου αλλά σε νέα κατεύθυνση».

Roberto Cavalli

roberto-cavali.jpg

O Fausto Puglisi έγινε creative director του οίκου Roberto Cavalli ακριβώς ένα χρόνο πριν. Χθες παρουσίασε και την πρώτη του συλλογή στην Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνο. Η άγρια φύση και το animal print ήταν τα δύο στοιχεία που καθόρισαν αυτήν τη νέα collection σε όλες τους τις μορφές. Ο Puglisi δεν ενδιαφέρεται πια για το μποέμικο στιλ που χαρακτήριζαν κάποτε τον οίκο. Οι σιλουέτες του έχουν μία minimal σχεδόν αθλητική απόδοση. Παρόλα αυτά τα μοτίβα που επέλεξε χάρισαν απλόχερα την απαραίτητα δυναμική που κάθε γυναίκα επιθυμεί να έχει στα σύνολά της.

roberto-cavali-2.jpg

Το print on print εμφανίστηκε στα καλύτερά του, συνδυάζοντας διαφορετικά μοτίβα και χρώματα όπως μία mini skirt, η οποία απεικόνιζε το πρόσωπο μίας τίγρης μαζί με top όπου το μανίκια ήταν από τη μία ζέβρα και από την άλλη leopard. Τα cut outs είχαν την τιμητική τους με στόχο να κολακεύσουν κάθε σιλουέτα και να απογειώσουν τη θηλυκότητα όλων των γυναικών.

Jil Sander

jil-sander-2.jpg

Η Lucie και ο Luke Meier έκαναν φέτος τη μεγαλύτερη αλλαγή που θα μπορούσε να κάνει ένα ζευγάρι στη ζωή του. Απέκτησαν ένα κοριτσάκι. «Πρόκειται να αγκαλιάσουμε ένα θετικό μέλλον», είπε η Lucie. «Ναι, τα παιδιά είναι μια ουσιαστική υπενθύμιση ότι το μέλλον πρέπει να είναι καλύτερο», είπε ο Luke. Αυτήν τη σεζόν οι γραμμές και τα κοψίματα ήταν τετράγωνα και υπερμεγέθη, όπως τα σακάκια χωρίς πέτο ή ελαφρώς κομμένα στο τελείωμα όπως, τα φορέματα που κοβόντουσαν στο κάτω μέρος της πλάτης με κοσμήματα. Αυτές οι λεπτομέρειες είναι σημαντικές, καθώς αποτελούν τα στοιχεία χωρίζουν τους ενήλικες από τα παιδιά.

jil-sander.jpg

Αυτή η συλλογή ήταν πιο συνδεδεμένη με την πραγματική ζωή. Η πιο έντονη αλλαγή από την τελευταία φορά που οι Meiers παρουσίασαν ένα live show ήταν η παλέτα χρωμάτων. Το φθινόπωρο του 2020 ήταν κυρίως ασπρόμαυρο, με μια κόκκινη λάμψη. Εδώ, πειραματίστηκαν με μια σειρά από παστέλ και λαμπερούς τόνους, και πρόσθεσαν κάποια σχέδια από zebra print. Αποφάσισαν να μην παίρνουν όλα τα πράγματα σοβαρά, κάτι, το οποίο έγινε ξεκάθαρο και από τα sequined tops που συνδυάστηκαν με loose pants και μπότες.