Ο Michael Kors έβαλε τη νοσταλγία στο επίκεντρο, διοργανώνοντας το φθινοπωρινό σόου του 2024 στην αρχική ναυαρχίδα του Barneys, στην Έβδομη Λεωφόρο και την 17η Οδό, με τη διάσημη σπειροειδή σκάλα του να χρησιμοποιείται αποτελεσματικά καθώς τα μοντέλα κατέβαιναν για να περπατήσουν. Ήταν όλοι τους υπερπολυτελείς Νεοϋορκέζοι, το είδος που μοιάζει να μην βλέπουμε συχνά πια. Η Julia Nobis άνοιξε το σόου με ένα hourglass blazer πάνω από μια pencil φούστα με σκίσιμο, ένα προοίμιο για τη σμιλευμένη ραπτική και τον μέγιστο μινιμαλισμό της συλλογής.
"Όταν ο κόσμος είναι ανάποδα - περισσότερο από ποτέ - η δουλειά μου είναι να κάνω τους ανθρώπους να νιώθουν μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση", δήλωσε ο designer κατά τη διάρκεια μιας προεπισκόπησης, για πάντα πιστή στο παλιό ρητό ότι αν δείχνεις καλά, θα νιώθεις καλά.
Η πολυτέλεια δεν ήταν ήσυχη. Αντίθετα, ο Kors επικαλέστηκε την ενδυμασία των bankers της δεκαετίας του '90 με σαγηνευτικά ραμμένα παλτό από αντρικά υφάσματα, κασμίρ σε αφθονία, λευκά πουκάμισα, τέλεια τανκς και άνετα παντελόνια. Οι μυτερές μαύρες γόβες, τα oxfords, οι μικρές και μεγάλες τσάντες εργασίας και τα χοντρά μαύρα γυαλιά ήταν all about business. Όλο αυτό το office-chic βέβαια, στη συνέχεια διακόπηκε από υπέροχες γούνες, δαντελένια εσώρουχα εμπνευσμένα από τη δεκαετία του '30 και παγιέτες.
Ο Kors έπλασε μια ιδεαλιστική εικόνα της Νέας Υόρκης που τυχαίνει να του αρέσει - κινηματογραφική, φανταστική, λαμπερή, μεγάλη. Υπάρχει ακόμα αυτό το μέρος; Υπήρξε ποτέ; Ίσως αυτό το σόου να ήταν μια άσκηση εκδήλωσης. Στη Νέα Υόρκη, όλα είναι δυνατά. Εκτός ίσως από την επαναλειτουργία του Barneys - αλλά μπορούμε ακόμα να ονειρευόμαστε!
Στη μέση του moodboard του Michael Kors για το φθινόπωρο βρισκόταν μια ασπρόμαυρη φωτογραφία των παππούδων του την ημέρα του γάμου τους. "Ήμουν πάντα απόλυτα γοητευμένος με το πώς έδειχνε η γιαγιά μου στο φόρεμά της", δήλωσε ο Kors σε μια προεπισκόπηση. "Ήταν τόσο απλό, τόσο κομψό. Είναι το αποκορύφωμα της δεκαετίας του '30. Όταν πέθανε η μητέρα μου το καλοκαίρι, ψάχναμε τα πάντα και ξαφνικά είδα αυτή την τσάντα με τα ρούχα, την άνοιξα και εκεί ήταν."
Οι κασμιρένιες μπλούζες και τα κορμάκια με κουκούλα από κάτω έφεραν το look στο τώρα. Άλλες παραχωρήσεις στην επανάσταση του casual; Ένα γκρι φόρεμα με κουκούλα από κασμίρ με παγιέτες, για παράδειγμα, και ένα φαρδύ τζιν που έδειχνε δροσερό με ένα ζιβάγκο πουλόβερ από κασμίρ σε χρώμα ιβουάρ, ένα μαύρο σακάκι με ζώνη και χοντρά γυαλιά.
Ο Kors δεν είναι ο μόνος. Οι δυνατοί ώμοι, τα μανίκια και η ραφή, τα παλτό ντίβα, τα φορέματα με διαγώνιο κόψιμο, τα slip και τα lingerie looks ήταν μεγάλες τάσεις στη Νέα Υόρκη αυτή την εβδομάδα, που είδαμε στους Carolina Herrera, Altuzarra, Gabriela Hearst και άλλους.
Η λίστα των καλεσμένων στο front row κυμαινόταν από καταξιωμένους ηθοποιούς όπως η Gabrielle Union, η Blake Lively, η Brie Larson και η Katie Holmes, μέχρι τις διάσημες Kelsea Ballerini και Meghann Fahy, τις Gen Z-ers όπως η Kathryn Newton, η Rachel Zegler και η Jasmin Savoy Brown, μέχρι σημαντικούς content creators όπως η Camila Coelho, η Meredith Duxbury και η Sai de Silva.