Στις 15 Απριλίου μέσω μίας Instagram live κλήσης της Gigi Hadid και του καλού της φίλου, Jeremy Scott, αποκαλύφτηκε ότι η επόμενη συνεργασία της H&M θα είναι με τον ίδιο και τον οίκο Moschino, του οποίου είναι καλλιτεχνικός διευθυντής. Η κλήση προβλήθηκε σε live μετάδοση σε ψηφιακές οθόνες κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ Coachella στην Καλιφόρνια, καθώς και στα κοινωνικά δίκτυα της Η&Μ.
Ο Jeremy και η Gigi φυσικά και φορούσαν ήδη τα πρώτα σχέδια της ολοκαίνουριας συλλογής, δίνοντας μία πρώτη γεύση από την πολύχρωμη και παιχνιδιάρικη αισθητική που κυριαρχεί σε κάθε item της. Ο πολυμήχανος designer δημιούργησε μια νέα σειρά για άνδρες και γυναίκες, καθώς και μία ευρεία γκάμα αξεσουάρ. Plus, μερικές ακόμα εκπλήξεις, όπως τα super stylish looks για τα κατοικίδια που δημοσιεύθηκαν πριν ένα μήνα!
What to expect
Βρισκόμενοι μία ανάσα πριν τη κυκλοφορία της πολυαναμενόμενης συλλογής, οι δύο εταιρίες αποφάσισαν να χαρίσουν στο κοινό μερικές ακόμα πληροφορίες, μέσα από τις πολύ εντυπωσιακές φωτογραφίες της επίσημης καμπάνιας. Πρωταγωνίστριες είναι οι Gigi Hadid, που για ακόμα μια φορά αποδεικνύει γιατί θεωρείται top model της γενιάς της, Imaan Hammam, Vittoria Ceretti, Rianne Von Rompaey, Stella Maxwell και Soo Joo Park.
Τα κομμάτια και το στιλ που λανσάρουν είναι έντονα επηρεασμένα από τα 50’s -κάτι που φαίνεται από το glamorous και δυναμικό ύφος τους. Η χρωματική παλέτα κυμαίνεται στο μαύρο χρώμα και στις μεταλλικές αποχρώσεις του χρυσού και του ασημί, ενώ έντονη κάνουν τη παρουσία τους τα δερμάτινα ρούχα, οι χρυσές αλυσίδες, το chain print αλλά τα αστραφτερά γυαλιστερά υφάσματα. Σύμφωνα με δηλώσεις του σχεδιαστή, η συλλογή θα περιλαμβάνει και πολλά denim κομμάτια και μία σειρά από puffers και jackets.
Πρόκειται για μία collection δώρο στους οπαδούς και πιστούς ακόλουθους του Scott που θαυμάζουν την ενέργειά του, την ικανότητά του να συνδυάζει την pop κουλτούρα με το high-end και τη χιουμοριστική του διάθεση και θέλουν να κάνουν δικά τους κομμάτια με την υπογραφή του σε πιο προσιτές τιμές. Συγκεκριμένα τα items της συλλογής θα κυμαίνονται από 30 € έως 350 € περίπου.
Μείνετε συντονισμένοι καθώς σε ένα μήνα από τώρα, στις 8 Νοεμβρίου, η collection θα είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα H&M σε όλο τον κόσμο και online.