Στην άκρη του Παρισιού, όπου το πλούσιο 16ο διαμέρισμα συναντά το δάσος της Βουλώνης, μια μεζονέτα βρίσκεται κρυμμένη από τον δρόμο, πίσω από έναν σιδερένιο φράχτη και την πλούσια βλάστηση. Το διαμέρισμα, το οποίο ανέλαβε να ανακαινίσει ο Ramy Fischler είναι, όπως λέει, «ένα μείγμα πολλών εποχών», αφού έχει περάσει στα χέρια διαφόρων ιδιοκτητών κατά καιρούς. Την τελευταία φορά, το διαμέρισμα αγόρασε ένα ζευγάρι με αρκετά παραδοσιακό γούστο.
Ο designer, προτού ιδρύσει το RF Studio, εργαζόταν περίπου 10 χρόνια για τον Patrick Jouin, οπότε η αισθητική του είναι μοναδικά ευφυής και γεμάτη εκπλήξεις. Η ξεχωριστή προσέγγιση του έργου ξεκινάει από την αίθουσα της εισόδου, που είναι βαμμένη με λευκό χρώμα με μια τεχνική που το χρώμα φθίνει προς τα κάτω και αποκαλύπτει σταδιακά το φυσικό χρώμα του ξύλου, ενώ το σκηνικό συμπληρώνεται ιδανικά από πολύ μακριές κουρτίνες. Για το δάπεδο, ο Fischler επέλεξε ασβεστόλιθο σε ροζ αποχρώσεις ενός μοτίβου που δημιουργεί οπτικά μια ιδιαίτερη προοπτική. Οι πόρτες της ντουλάπας της εισόδου έχουν τυπωθεί ψηφιακά με μια μεγεθυμένη αναπαράσταση ενός πορτρέτου του κυνηγετικού σκύλου Lise του Louis XIV, ζωγραφισμένο από τον Γάλλο ζωγράφο Alexandre – Francois Desportes. Ο Fischler αντικατέστησε επίσης, το κατεστραμμένο παρκέ με ένα παρόμοιο από βελανίδια.
Στην τραπεζαρία του παρισινού διαμερίσματος υπάρχει ένα λουστραρισμένο τραπέζι, κατασκευασμένο από το RF Studio, καθώς και καρέκλες με φινιρίσματα από βελανίδια. Παραδίπλα, οι μπρούτζινοι καθρέφτες δίνουν την αίσθηση ενός ομιχλώδες τοπίου, καθώς πέφτει πάνω τους το φως από τον επιχρυσωμένο πολυέλαιο με τα κρύσταλλα. Τα έπιπλα, σύγχρονα και παραδοσιακά, είναι σχεδόν όλα χειροποίητα.
Στην κυρίως κρεβατοκάμαρα παρατηρείται ένα αποτέλεσμα μίξης σύγχρονου ύφους και vintage ταυτόχρονα. Ένα πλαίσιο περιβάλλει το ωοειδές κεφαλάρι του κρεβατιού, επικαλυμμένο με μπλε μεταξωτό ύφασμα. Δίπλα από το κρεβάτι στέκει ένα ζευγάρι από τραπεζάκια σχεδιασμένα από τον Jaime Hayon, που μοιάζουν με αφαιρετικά πιόνια σκακιέρας. Μέσα στο δωμάτιο υπάρχει μια επιτραπέζια λάμπα από το 1950 και ένα ανάκλιντρο Louis XVI. Ακριβώς από πάνω του βρίσκεται κρεμασμένος ένας καθρέφτης με επιχρυσωμένη κορνίζα, που έχει ενσωματωμένη μια κρυφή οθόνη τηλεόρασης, η οποία γίνεται ορατή με το πάτημα ενός τηλεχειριστηρίου.
Το πάτωμα που βρισκόταν στο κυρίως μπάνιο, άλλαξε από δρύινο παρκέ σε δάπεδο με ρητίνη. Οι καθρέφτες του χώρου είναι αρκετά εκθαμβωτικοί και είναι κατασκευασμένοι από μάρμαρο Calacatta, από το ίδιο που είναι κατασκευασμένες οι πόρτες στο ντουζ και τα ντουλάπια. Μοναδική πινελιά χρώματος στον χώρο είναι μια απεικόνιση των χερουβείμ σε ένα έργο ζωγραφικής του 18ου αιώνα.
Το λευκό δάπεδο από ρητίνη υπάρχει και στον χώρο της κουζίνας, ο οποίος είναι αρκετά μεγάλος, υπερβολικά θα έλεγε κανείς, αν λάβει υπόψη του τα περισσότερα σπίτια στο Παρίσι. Ο σχεδιαστής αναγνωρίζει, πως πολλοί ιδιοκτήτες απολαμβάνουν να περνούν αρκετό χρόνο στη κουζίνα και για τον λόγο αυτό πρέπει να έχει μια χαλαρωτική ατμόσφαιρα. Τα περιστασιακά γεύματα λαμβάνουν χώρα κάτω από ένα γυάλινο πολυέλαιο με φυσαλίδες, σχεδιασμένο από τον μέντορα του Fischler, τον Patrick Jouin.