Μπορεί οι ζεστοί μήνες να είναι ακόμη μακριά μας, αλλά ο κόσμος της μόδας ήδη έχει μπει στη σεζόν Άνοιξη/Καλοκαίρι 2018. Ο ένας μετά τον άλλον, οι οίκοι παρουσιάζουν τις νέες καμπάνιες τους, με τελευταία αυτήν του Givenchy. Στο ντεμπούτο της Clare Waight Keller για το brand φαίνεται ξεκάθαρα η αισθητική που θέλει να ακολουθήσει η designer με τα ρούχα, τα αξεσουάρ και τα κοσμήματα. Το ασπρόμαυρο βίντεο εκτυλίσσεται στο σουρεαλιστικό περιβάλλον μιας ιδιωτικής έπαυλη της Νέας Υόρκης, όπου μία παρέα νεαρών μοιάζουν να έχουν μόλις φύγει από ένα all-night party. Την παράσταση κλέβουν οι rock λεπτομέρειες και τα κοσμήματα που έχουν τονιστεί ακόμη περισσότερο με bold επεξεργασία.
"Ήθελα να φαίνεται η συμπεριφορά των μοντέλων, έτσι τους ζήτησα να φέρονται σαν να ήταν ο εαυτός τους, όπως αν πήγαιναν προσκεκλημένοι σε ένα πάρτι σε σπίτι φίλων. Πιστεύω, ότι αυτό αποτυπώνει το πνεύμα της γενιάς αυτής, που αγαπάει τη μόδα, αλλά πάνω απ' όλα αγαπάει να την κάνει δική της", δήλωσε η Clare για το concept.