fbpixel

Search icon
Search
MFW: Το Dolce & Gabbana Light show αποτέλεσε ωδή στη μόδα των 2000s
TRENDS & CATWALKS

MFW: Το Dolce & Gabbana Light show αποτέλεσε ωδή στη μόδα των 2000s

Και όλες οι μοναδικές δημιουργίες από τα μεγαλύτερα ονόματα της βιομηχανίας στην Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο


Η Εβδομάδα Μόδας στο Μιλάνο δεν έχει σταματήσει να μας εντυπωσιάζει. Ήδη από την πρώτη μέρα κέντρισε το ενδιαφέρον μας, όχι μόνο με τις δημιουργίες που παρουσιάστηκαν αλλά και με τα top models, τα οποία έχουν περπατήσει για τα διάσημα fashion houses. Καθώς φτάνει στο τέλος της και ετοιμάζεται να δώσει σκυτάλη στη Γαλλική πρωτεύουσα, οι πιο γνωστοί οίκοι έστρεψαν τα βλέμματα επάνω τους. Στον Versace περπάτησαν τα top ονόματα, ανάμεσά τους η Naomi Campbell, Gigi Hadid, Irina Shayk ενώ η Dua Lipa «άνοιξε» και «έκλεισε» το show. Ο Salvatore Ferragamo μας χάρισε μοναδικές tailored στιγμές ενώ το αχτύπητο δίδυμο Dolce & Gabbana μας γέμισαν λάμψη. 

Versace

versace.jpg


Η παρουσία των Dua Lipa, Naomi Campbell, Emily Ratajkowski και Lourdes Leon στην πασαρέλα του Versace κόντεψε να «ρίξει» το internet ενώ οι fashion lovers δεν έχουν σταματήσει να μιλάνε γι αυτό το εντυπωσιακό και μοναδικό show. H Donatella Versace έτσι κι αλλιώς ξέρει πολύ καλά πως να τραβάει τα βλέμματα. Η πασαρέλα ήταν μια φωτεινή, λαμπρή αναβίωση των πολλών επιτυχιών του Versace, που απευθυνόταν απευθείας στην καρδιά της Generation Z και για τους οποίους η  Dua Lipa και η Lil Nas ανήκουν στις αγαπημένες τους διασημότητες. Η Naomi Campbell από την πλευρά της, παραρέθηκε στην πασαρέλα για να δείξει στα μοντέλα νέας γενιάς το "how to". 

versace-2.jpg


Η Dua άνοιξε το show με μαύρο σακάκι με cut-outs και μία φούστα με σκίσιμο και την έκλεισε με ακόμα πιο iconic item, ένα ροζ co-ord γεμάτη λάμψη. Κατά τη διάρκεια ο Versace χάρισε στο κοινό του νεαρά και παιχνιδιάρικα σχέδια, δείχνοντας basketball silks και pyjamas sets στο γνωστό print Medusa αλλά και στο νέο μοτίβο, La Greca. Τα patterns χρησιμοποιήθηκαν και σε άλλα σχέδια, όπως ένα μαντήλι, ένα μπικίνι και σε φαρδιά ξεθωριασμένα μπλε τζιν. Φυσικά δε μπορούσαν να λείπουν και τα logos που αγαπούν οι τολμηροί. Η παλέτα χρωμάτων ήταν ξεκάθαρα pop. Τρομεροί συνδυασμοί του μοβ με το φούξια, του μπλε με το πράσινο αλλά κι όλα αυτά μαζί μας έκαναν να θέλουμε να τα φορέσουμε από τώρα. Το total black δε μπορούσε να λείπει γιατί ότι και να συμβεί θα αποτελεί πάντοντε την επιτομή του chicness. 

Dolce & Gabbana 

dolce.jpg


Το 2000 ήταν η κορύφωση των Dolce & Gabbana, μια στιγμή που οι ένδοξες υπερβολές της αισθητικής τους μετακίνησαν το «εκκρεμές» της μόδας από τη μινιμαλιστική δεκαετία των '90s. Οι νέοι συνεργάτες τους είναι ενθουσιαμένοι, καθώς το πιο διάσημο δίδυμο της μόδας έχει θέσει στο επίκεντρο την Generation Z, δίνοντας τους την ευκαιρία να απογειώσουν τις τάσεις με μία πιο vintage αισθητική. «Πιστεύαμε ότι θα κάναμε κάτι όχι παρόμοιο, αλλά με την ίδια διάθεση με εκείνη τη συλλογή του 2000. Βγαίνουμε από μια «σκοτεινή» εποχή και θέλουμε να απολαύσουμε τη ζωή. Θέλουμε φως », είπε λίγο μετά το show ο Gabbana. Ο χώρος τους στο Metropol έλαμψε σαν διαμάντι, με έναν διάδρομο που έμοιαζε με καθρέφτη, εντυπωσιακό φόντο και 75 προβολείς για να χαρίσουν περισσότερο glam.

dolce-2.jpg

Παρατηρώντας την 21χρονη συλλογή τους, μπορείτε να κάνετε παραλληλισμούς μεταξύ του τότε και του τώρα. Τα μίνι pelmet και τα διαφανή πουκάμισα, οι φούστες με χάντρες αλλά και τα εσώρουχα που αποτελούσαν must των συνόλων και εκέινα με το γνωστό λογότυπο του οίκου. Υπήρχαν όμως κάποιες άλλες πινελιές από το μέλλον της μόδα. Η ανακύκλωση είναι επίσης μια τάση που έχουν επιλέξει και γι' αυτό αγόρασαν μια συλλογή μεταχειρισμένων militarises για να αποδομήσουν και να τα χρησιμοποιήσουν ξανά για τις ανάγκες των δημιουργιών τους. 

Salvatore Ferragamo 

-LBP8x.jpg

Τα cut-outs έχουν μία ιδιαίτερη θέση σ' αυτήν την Εβδομάδα Μόδας κι όπως όλα δείχνουν, τείνουν να γίνουν μία από τις μεγαλύτερες τάσεις της νέας εποχής. Αυτό το έκανε ξεκάθαρο και ο οίκος Ferragamo, καθώς παρουσίασε αυτήν τη sexy πλευρά με τον πιο θηλυκό και διακριτικό τρόπο. Οι δημιουργίες του κινήθηκαν σε ίσιες και καθαρές γραμμές, οι οποίες χαρακτηρίστηκαν από ουδέτερες τόνους με το λευκό και το μαύρο να κυριαρχούν. Για τα κομμάτια με περισσότερη ένταση επιλέχθηκε μία πιο σκούρη εκδοχή του κίτρινου αλλά και απαλή απόχρωση του ροζ για ηρεμία και γαλήνη. Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχαν και τα μαύρα μαντήλια που κοσμούσαν τα κεφάλια των μοντέλων, αποδεικνύοντας για ακόμη μία φορά τη δυναμική που έχουν τα αξεσουάρ κι ακόμα πιο συγκεκριμένα τα headpieces στην εμφάνιση μιας γυναίκας. 

2-GOIF5.jpg

Παντελόνια σε πιο loose γραμμές για να μην χάνουμε ποτέ την άνεση και φορέματα που χαρίζουν μία μοναδική κίνηση στη σιλουέτα βρέθηκαν στο επίκεντρο, ενώ παρατηρήθηκαν και οι λεπτομέρειες που κάνουν τη διαφορά, όπως τα κρόσια. Σίγουρα ο οίκος απευθύνεται στη σύγχρονη γυναίκα, η οποία επιθυμεί να παραμένει stylish & chic από το πρωί μέχρι το βράδυ, σε όλες τις περιστάσεις.