fbpixel

Search icon
Search
Μετανάστες πρωταγωνιστούν στη νέα ανοιξιάτικη καμπάνια της GmbH
FASHION NEWS

Μετανάστες πρωταγωνιστούν στη νέα ανοιξιάτικη καμπάνια της GmbH

Ένα θέμα ταμπού ξετυλίγεται μπροστά στον φωτογραφικό φακό


Η μόδα και η πολιτική εδώ και πολύ καιρό έχουν αποκτήσει αλληλένδετες σχέσεις μεταξύ τους, χάρη στο ταχέως μεταβαλλόμενο πολιτικό τοπίο σε όλο τον κόσμο. Τώρα η GmbH, που εδρεύει στο Βερολίνο, είναι το πιο πρόσφατο παράδειγμα brand το οποίο αντλεί έμπνευση από τον συγκεκριμένο χώρο. Για την άνοιξη 2018, το σχεδιαστικό δίδυμο της φίρμας, Serhat Isik και Benjamin Huse -που προτάθηκε πέρσι για το βραβείο LMVH- επέλεξε ως πρωταγωνιστές για τη νέα καμπάνια αποκλειστικά Ευρωπαίους μετανάστες. Εκτός από την προώθηση μιας εμπορικής καμπάνιας με μήνυμα, η GmbH ήθελε επίσης να επιστήσει την προσοχή στις μεταναστευτικές ρίζες της Ευρώπης. Οι σχεδιαστές  δήλωσαν, ότι αρχή της ιδέας τους και πρώτη σκέψη τους ήταν ο "Gastarbeiter", λέξη που χρησιμοποιείται κυρίως στην Γερμανία και σημαίνει επαγγελματικός μετανάστης (από τα δύο συνθετικά "φιλοξενούμενος" και "εργάτης", δηλαδή αυτός που μεταναστεύει σε μία χώρα για να εργαστεί). Όσον αφορά τους πρόσφυγες, οι χώρες υποδοχής τους υποδέχθηκαν με σκοπό την προσωρινή διαμονή τους αλλά τελικά ένα μεγάλο ποσοστό έχει παραμείνει σε αυτές και αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα προσαρμογής.

«Στη Δανία το κοινοβούλιο δήλωσε πρόσφατα ότι τα παιδιά των μεταναστών δεν πρέπει να θεωρούνται Δανοί, εκφράζοντας ένα συναίσθημα που είναι άγνωστο για εμάς" δήλωσαν οι σχεδιαστές Serhat Isik και Benjamin Huse 



gmbh-european-immigrant-fashion-campaign-1-antigrafo.jpg



Η καμπάνια είναι επίσης προσωπική για τους GmbH σχεδιαστές, καθώς προέρχονται από μετανάστες γονείς και αφορά τον δικό τους ορισμό,  για τον όρο οικογένεια. Έκαναν cast σε μοντέλα και φίλους που πίστευαν ότι μπορούν να ενσωματώσουν με διάφορους τρόπους την ιδέα τους για την "Ατελείωτη Ευρώπη". Η φωτογράφηση έγινε σε ένα κλασικό Avedon στιλ που ταιριάζει με τη φιλοσοφία της νεανικής street cool εταιρίας. Τόνισαν, επίσης, ότι ήθελαν να δουν έγχρωμους άνδρες και γυναίκες μαζί, κάτι που δυστυχώς μέχρι σήμερα δεν επιδιώκεται και τόσο συχνά στις καμπάνιες μόδας. Βέβαια, αυτή δεν είναι η πρώτη φορά που ένα γνωστό brand φέρνει μπροστά στον φωτογραφικό φακό μετανάστες σε ρόλο μοντέλων για να στείλει ένα πολιτικό μήνυμα. Τον περασμένο Φεβρουάριο η μουσουλμανικής καταγωγής σχεδιάστρια μόδας Anniesa Hasibuan παρουσίασε ένα show, όπου τα μοντέλα ήταν μόνο μετανάστες ή παιδιά δεύτερης γενιάς μεταναστών. Για την GmbH, πάντως, η σύνδεσή τους με τους μετανάστες είναι κάτι βαθύτερο, καθώς οι γονείς των σχεδιαστών αποτέλεσαν μέρος της έμπνευσής τους για την ανοιξιάτικη συλλογή. 

gmbh-european-immigrant-fashion-campaign-2.jpg