Κάθε αντικείμενο έχει μια φωνή - και, όπως και στη μουσική, το κλειδί της αρμονίας είναι η κομψή διάταξη. Το να μπορείς να αποφύγεις την ακαταστασία είναι μια ικανότητα την οποία λίγοι έχουν, αλλά η σχεδιάστρια εσωτερικών χώρων Georgie Stogdon είναι μια από αυτούς. Το σπίτι της στο βόρειο Λονδίνο είναι ένα αριστούργημα στο είδος της διακόσμησης που πολλοί φιλοδοξούν να επιτύχουν: ούτε πολύ φορτωμένο, ούτε αδιάφορο και βαρετό.
Τέτοια σαφήνεια είναι δύσκολο να επιτευχθεί, όμως η σχεδιαστική ματιά της Georgie ακονίστηκε από νεαρή ηλικία. Με μητέρα έμπορο αρχαιοτήτων και παππού δημοπράτη, ένα μεγάλο μέρος της παιδικής της ηλικίας πέρασε «μεταφερόμενη σε αίθουσες πώλησης και κοιτάζοντας για ώρες όμορφα αντικείμενα». Αυτό τη βοήθησε πολύ όταν, το 2015, έχοντας αποφασίσει να εγκαταλείψει τον τομέα των φιλανθρωπικών οργανώσεων, έψαξε στο Google για δουλειές που να σχετίζονται με το interior design. Βλέποντας τη θέση της βοηθού της Rose Uniacke να είναι διαθέσιμη, έστειλε απευθείας βιογραφικό - και πήρε τη δουλειά.
Αργότερα, δουλεύοντας με τον Steven Rodel, η Georgie θα αποκτούσε τις δεξιότητες για να διευθύνει ένα project μόνη της, αλλά και τα τρία χρόνια που πέρασε με τη Rose αποδείχθηκαν ανεκτίμητη εκπαίδευση. Στο δικό της σπίτι, η επιρροή της Rose -η pin-up αισθητική των λιτών εσωτερικών χώρων και η κομψότητα που κυριαρχεί- είναι σαφής. Τίποτα σε αυτό το υστεροβικτωριανό διώροφο διαμέρισμα δεν είναι περιττό.
Ωστόσο, η τελειότητα βρίσκεται στις ατέλειες. Αυτό σημαίνει πως δεν την ελκύει η μεγάλη αξία των πραγμάτων, αλλά ακολουθεί την καρδιά της. Σε καθετί που επιλέγει για το διαμέρισμά της τη συνεπαίρνει το συναίσθημα. Το απόλυτα αγαπημένο της πράγμα στο σπίτι κόστισε μόλις 4 λίρες: δύο κινεζικοί πίνακες με άλογα που κρέμονται στο καθιστικό.
Το διαμέρισμα χρειαζόταν πολλές εργασίες, αν και τίποτα σημαντικό από δομική άποψη. Τούτου λεχθέντος, η Georgie αποφάσισε να αντικαταστήσει την ανώτατη σκάλα στον τρίτο όροφο. «Εμπόδιζε το φως», λέει, αποκαλύπτοντας ένα εξαιρετικό παράθυρο ύψους σχεδόν τριών μέτρων, εξοπλισμένο με 18 τζάμια από ανομοιόμορφο γυαλί του 19ου αιώνα.
Ο αδιαμφισβήτητος μοντερνισμός στον σχεδιασμό θα μπορούσε να είναι αντίθετος με την ιστορία του ακινήτου, αλλά η καθαρότητα του νέου «παντρεύεται» διακριτικά με τον κλασικισμό της βικτοριανής κατασκευής του κτιρίου. Οι τοίχοι σε κρεμώδη λευκό χρώμα "Galao Il" της Francesca's Paints αποτελούν το φόντο για τα σχολαστικά επιλεγμένα αντικείμενα και έργα τέχνης.
Στην πραγματικότητα, σχεδόν τα πάντα στο διαμέρισμα είναι επαναχρησιμοποιημένα ή αντίκες. Η Georgie λέει ότι συχνά, ένα μόνο αντικείμενο αποτελεί την αφετηρία για ένα σχέδιο γύρω από το οποίο ανθίζουν οι ιδέες. «Η αισθητική μου είναι λιτή. Μου αρέσει να αφήνω μερικά κομμάτια-κλειδιά να "μιλούν" από μόνα τους στον χώρο», εξηγεί.
Περιηγηθείτε στην gallery ώστε να ανακαλύψετε περισσότερους χώρους του σπιτιού.
Φωτογραφίες: House & Garden | Φωτογραφίες: Jake Curtis