Την boutique Salvatore Ferragamo στο εμπορικό κέντρο Golden Hall επέλεξε η εταιρεία Γρ.Σαράντης για να γιορτάσει το λανσάρισμα του νέου γυναικείου αρώματος του ομώνυμου οίκου, με ένα πολύ πετυχημένο cocktail party. Το καινούριο άρωμα φέρει το όνομα «Amo» και αποτελεί μία έκρηξη της σύγχρονης θηλυκότητας. Πρόκειται για το άρωμα μιας νεαρής γυναίκας με ελεύθερο πνεύμα, που είναι έτοιμη να αδράξει κάθε ευκαιρία που της δίνεται και να αφήσει το στίγμα της. Αναπόφευκτα, λοιπόν, δηλώνει δυνατά: "Amo Ferragamo!", που στα ελληνικά σημαίνει "Αγαπώ το Ferragamo!"
Οι καλεσμένοι, celebrities δημοσιογράφοι, social-influencers και πιστοί πελάτες του οίκου πλημμύρισαν από νωρίς τον χώρο της μπουτίκ και δοκίμασαν τη νέα αρωματική δημιουργία αλλά και τα exclusively made "Amo cocktails", φτιαγμένα ειδικά για τη συγκεκριμένη βραδιά.
Ανάλογο ήταν και το ύφος στη διακόσμηση στον εσωτερικό αλλά και τον εξωτερικό χώρο, που ήταν εμπνευσμένη από το μπουκάλι και τη φιλοσοφία του αρώματος. Οι παρευρισκόμενοι κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν την προβολή αποκλειστικού backstage υλικού από τα γυρίσματα της καμπάνιας, με πρωταγωνίστρια την Suki Waterhouse και να γράψουν ο καθένας χωριστά τη λέξη Amo με κραγιόν, στους καθρέφτες που βρίσκονταν στον εξωτερικό χώρο.
Φωτογραφία: Papadakis Press