Σήμερα, η Barbie, η πιο αγαπημένη κούκλα όλων των εποχών σε παγκόσμιο επίπεδο, τιμά τα γυναικεία πρότυπα. Έχοντας ως έναυσμα το Dream Gap Project υλοποιεί δράσεις ώστε τα κορίτσια να νιώσουν ότι μπορούν να πραγματοποιήσουν τα όνειρά τους.
Good to know
Το συγκεκριμένο project αποτελεί μια παγκόσμια πρωτοβουλία που σκοπό έχει να δώσει στα κορίτσια τους πόρους και την υποστήριξη που χρειάζονται για να συνεχίσουν να πιστεύουν ότι μπορούν να γίνουν ό,τι ονειρεύονται.
Mε αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας και με το motto #YouCanBeAnything, η Barbie υποστηρίζει τη μοναδικότητα των γυναικών, την ένταξη, τη συμπερίληψη και την αποδοχή. Προάγει τη διαφορετικότητα και το σεβασμό προβάλλοντας μια πολυδιάστατη άποψη για την ομορφιά.
The Dream Gap project
Ξεκινώντας από έρευνες οι οποίες έλαβαν μέρος στη Νέα Υόρκη, το παράδοξο που αποκαλύφθηκε ήταν πως ξεκινώντας από την ηλικία των πέντε ετών, πολλά κορίτσια είναι λιγότερο πιθανό να δουν το φύλο τους ως έξυπνο και αρχίζουν να χάνουν την εμπιστοσύνη στις ικανότητές τους. Τα πολιτισμικά στερεότυπα, οι έμμεσες προκαταλήψεις και η εκπροσώπηση στα μέσα ενημέρωσης εμβαθύνουν αυτό το θέμα. Στις ΗΠΑ, το κενό που δημιουργήθηκε κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου έχει αναφερθεί ως «Dream Gap», ωστόσο είναι αλήθεια ότι έχουν παρατηρηθεί παρόμοιες τάσεις σε όλο τον κόσμο.
Ο σκοπός της Barbie ήταν πάντα να εμπνεύσει κάθε κορίτσι να πιστέψει στις απεριόριστες δυνατότητες που έχει. Το διεθνές brand αναγνωρίζει ως εμπόδιο για τα κορίτσια, αυτό το λεγόμενο «Dream Gap» και τους περιοριστικούς παράγοντες που ενισχύουν την ανισότητα των φύλων, εμποδίζοντας να αναπτύξουν τις ικανότητες τους.
Η Barbie θέλει να υπενθυμίσει στα κορίτσια σε όλο τον κόσμο και σε όσους βρίσκονται γύρω τους ότι μπορούν να κάνουν ο,τιδήποτε εμπνέοντας την αλλαγή που μπορεί να βοηθήσει ώστε να ξεπεραστεί κάθε περιοριστικός παράγοντας.
Ξεκινώντας τη δράση της από το 2018 έως σήμερα η εταιρία έχει προβάλλει τις ιστορίες περισσότερων από 60 ιστορικών και σύγχρονων γυναικών από διαφορετικά υπόβαθρα έχει στόχο να εμπνεύσει την επόμενη γενιά κοριτσιών. Από τα Career Dolls έως τη σειρά Inspiring Women, τα προϊόντα της Barbie ενθαρρύνουν τη φαντασία, την έκφραση και την ανακάλυψη μέσω του παιχνιδιού. Μάλιστα, έχει υποστηρίξει μη κερδοσκοπικούς οργανισμούς που διαθέτουν ισχυρά οχήματα για να προσεγγίσουν κορίτσια σε παγκόσμια κλίμακα χορηγώντας την εκπαίδευση, τις ηγετικές δεξιότητες και τις ευκαιρίες καθοδήγησης για νεαρά κορίτσια. Αυτό περιλαμβάνει το Step Up, Women of the World Foundation, She’s The First, μεταξύ πολλών άλλων.
Φέτος, με αφορμή τη Διεθνή Ημέρα της Γυναίκας, η Barbie συνεργάστηκε με το Girls Leadership. Η δωρεά θα χρηματοδοτήσει ένα ερευνητικό έργο που εστιάζει στην εκπροσώπηση των ΜΜΕ και την αυτοαντίληψη των κοριτσιών καθώς και ένα σχολείο PowerLab για κορίτσια δημοτικού σχολείου.
YOU CAN BE ANYTHING SERIES
Στις 6 Μαρτίου, ξεκίνησε η επικοινωνία με τους θαυμαστές της Barbie με πρότυπα γυναικών μέσα από την ψηφιακή σειρά You Can Be Anything, η οποία θα μεταδίδεται για γονείς και παιδιά στα κανάλια της Barbie στο Facebook και το YouTube.
Καθ' όλη τη διάρκεια του Μαρτίου, η ψηφιακή σειρά You Can Be Anything θα προσφέρει διασκεδαστικό, συναρπαστικό και διαδραστικό περιεχόμενο για τα κορίτσια με στόχο να μεταφέρουν στο σπίτι το μήνυμα ότι μπορούν να γίνουν οι ηγέτες του αύριο. Το περιεχόμενο θα αποτελείται από τέσσερις θεματικές που ενδιαφέρουν οικογένειες και κορίτσια όλων των ηλικιών: Η φωνή σας, η μουσική και ο χορός, τα σπορ, η ψυχική και σωματική υγεία.
Η σειρά περιλαμβάνει εμπνευσμένα, διαδραστικά και εκπαιδευτικάlive-streaming επεισόδια των 15-30 λεπτών καθώς και συναντήσεις με εξέχουσες γυναίκες ηγέτες, πρωτοπόρους και influencers του σήμερα:
Δείτε το πρώτο επεισόδιο της σειράς You Can Be Anything εδώ.
Για περισσότερες πληροφορίες ακολουθήστε τα @barbie και @barbiestyle στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, στο barbie.mattel.com και λάβετε μέρος στον εορτασμό χρησιμοποιώντας το #BarbieRoleModels.