Εάν υπήρχε ένα show που ο κόσμος της μόδας ανυπομονούσε να παρακολουθήσει κατά τη διάρκεια του London Fashion Week, αυτό ήταν αδιαμφισβήτητα του οίκου Burberry. Πρόκειται για την πρώτη συλλογή υπό την επιμέλεια του νέου creative director, Riccardo Tisci μετά την πολυσυζητημένη αποχώρηση του Christopher Bailey.
Για το ντεμπούτο του ο Tisci παρουσίασε συνολικά 134 looks βασισμένα στην κομψότητα και την απλότητα, έχοντας επιστρατεύσει μερικά από τα μεγαλύτερα ονόματα του modeling στην πασαρέλα του, μεταξύ άλλων, τις Kendall Jenner, Jourdan Dunn, Irina Shayk, Natalia Vodianova και Lily Donaldson. Θέλησε να κινηθεί δημοκρατικά και να φτιάξει κομμάτια για όλους, συνθέτοντας ένα line up με το οποίο θα μπορούσαν να ταυτιστούν όλα τα μέλη μίας οικογένειας, από τη μαμά μέχρι την κόρη, ακολουθώντας πιστά την κλασική βρετανική αισθητική. Η επίδειξη ήταν χωρισμένη σε τρεις κατηγορίες με τίτλους Refined, Relaxed και Evening, που αποτύπωναν ξεκάθαρα το όραμα του σχεδιαστή για τον οίκο. Όπως δήλωσε ο ίδιος, θέλει να επαναφέρει την ισορροπία, καθώς μπορεί το street wear να αποτελεί μεγάλη τάση και ένα ισχυρό κίνημα, όμως φαίνεται πως κάπου στη διαδρομή χάθηκε το sophistication και οι σχεδιαστές έχουν "παραμελήσει" τα ντελικάτα κοψίματα και το tailoring.
Το show άνοιξε με ένα από τα διασημότερα κομμάτια του οίκου, την καμπαρντίνα, μέσα από τη φρέσκια ματιά του Τisci, σε μήκος που έφτανε μέχρι το γόνατο και με αξεσουάρ μία ελαστική μαύρη ζώνη στη μέση. Ακολούθησε μία σειρά από super chic day wear σύνολα για τη μοντέρνα σύγχρονη γυναίκα, κατάλληλα και για το γραφείο μέσα από pencil φούστες, σακάκια, πόλο μπλουζάκια, κοστούμια, πουκάμισα, πλισέ midi φούστες, παντελόνια που έδεναν με φουλάρια, μεταξωτά φορέματα και πολλές καμπαρντίνες, από τις κλασικές μέχρι τις δερμάτινες και τις πιο glossy. Μετά περπάτησαν στην πασαρέλα τα τα πιο νεανικά looks με έντονες επιρροές από την punk κουλτούρα, που ως γνωστόν έχει επηρεάσει σημαντικά το british style, με καυτά μίνι φορέματα και φούστες, pussy bows αγκράφες, δερμάτινα rock κομμάτια και oversized T-shirts και πουκάμισα. Το φινάλε ήρθε με το eveningwear section, που αποτελούνταν από head to toe μαύρα looks σε loose χυτές γραμμές ιδανικές για κάθε σωματοτύπο, "παίζοντας" με τα μανίκια και τα κοψίματα στα μπούστα.
Η χρωματική παλέτα στηρίχθηκε σε ουδέτερους τόνους με πρωταγωνιστές το μπεζ και το καμηλό, μαζί με μαύρο και λευκό και ορισμένες εξαιρέσεις με κόκκινο. Κυριάρχησε η μονοχρωμία ενώ από την παλέτα των μοτίβων δε θα μπορούσε να λείπει το χαρακτηριστικό καρό του οίκου, καθώς και το νέο TB logo που έφτιαξε ο Tisci από τα αρχικά του ιδρυτή Thomas Burberry. Τέλος, την εμφάνισή τους έκαναν και μερικά polka dots και animal prints.
Σε γενικές γραμμές ήταν μία καθαρή και λιτή collection βασισμένη στα παραδοσιακά στοιχεία της βρετανικής κουλτούρας και των κυριότερων χαρακτηριστικών της φιλοσοφίας του οίκου. Είναι σίγουρο πως ένα καινούριο κεφάλαιο ξεκινάει για τον Burberry με τη πρώτη συλλογή του Tisci να προμηνύει ένα πολλά υποσχόμενο, λαμπρό μέλλον!