fbpixel

Search icon
Search
Last minute collections: Τα πιο φρέσκα fashion news που κέρδισαν την προσοχή μας
FASHION NEWS

Last minute collections: Τα πιο φρέσκα fashion news που κέρδισαν την προσοχή μας

Ο Dior μας βοηθάει να γυμναστούμε στο σπίτι με στιλ κι άλλα νέα από τον ανατρεπτικό fashion world


Η φθινοπωρινή σεζόν έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό αλλά ο χώρος της μόδας δε σταματά ποτέ να δημιουργεί καινούρια και ανατρεπτικά θέματα για να μας εντυπωσιάσει και να κεντρίσει το ενδιαφέρον μας. Παρόλο που οι τάσεις για τη σεζόν που διανύουμε είναι γνωστές εδώ και πολλούς μήνες και οι δημιουργίες των διάσημων σχεδιαστών έχουν κάνει το launch τους, τα δημοφιλή fashion houses δε σταματάνε ποτέ να «κλέβουν» τις εντυπώσεις με τις μοντέρνες και statement συλλογές τους. 

Συνεχίστε να διαβάζετε παρακάτω και γνωρίστε όλα όσα κέρδισαν την προσοχή μας τον τελευταίο καιρό!

Technogym, Dior Active

technogym-dior-vibe-line-2.jpg

Ποιος δε θέλει να γυμνάζεται με στιλ ακόμα και στο σπίτι; Αν ανήκετε στις fashion lovers τότε είμαστε σίγουρες πως θα εντυπωσιαστείτε με τη νέα συνεργασία του Drio μαζί με την Technogym, η οποία αποτελεί μέρος του 2022 Cruise show. Πιο αναλυτικά, το Γαλλικό fashion house, ενώνει τις δυνάμεις του με το κορυφαίο ιταλικό brand κατασκευής οργάνων γυμναστικής και λανσάρουν την οικιακή σειρά «Dior Vibe». Συνδυάζοντας την άσκηση με την κομψότητα και το στιλ, οι δύο κολοσσοί δημιούργησαν μία limited σειρά προϊόντων για «γυμναστική στο σπίτι» με την υπογραφή της Ιταλίδας σχεδιάστριας και Creative Director του οίκου Dior, Maria Grazia Chiuri.

Βασικό χαρακτηριστικό της μόδας είναι να αναδεικνύει την ομορφιά των αντικειμένων και η ικανότητα του οίκου Dior σε αυτόν τον τομέα είναι δεδομένη καθώς αναδύεται κάθε φορά μέσα από τις συλλογές του. Φυσικά, η ομορφιά πηγάζει κι από άλλα πράγματα και των συνδυασμό αυτών, όπως είναι και ολόκληρο το lifestyle που επιλέγουμε να ακολουθήσουμε στην καθημερινότητά μας. Αυτή ήταν και η ανάγκη που αντιλήφθηκαν τα δύο μεγάλα brands και αποφάσισαν να προχωρήσουν σε αυτήν τη συνεργασία. Άλλωστε, η εποχή που διανύουμε είναι η πιο κατάλληλη για τη δημιουργία χώρου άσκησης στο σπίτι, καθώς το wellness αποτελεί βασικό στοιχείο της καθημερινότητάς μας. Κάπως έτσι δημιουργήθηκε και η ιδέα και στη Maria Grazia Chiuri, η οποία ανάμεσα στα απανωτά lockdowns, βρήκε τον εαυτό της να προσπαθεί να σχεδιάσει έναν χώρο στο σαλόνι της ώστε να τοποθετήσει ένα πολυόργανο γυμναστικής. Σκεπτόμενη το πώς θα δείχνει αυτό το όργανο μέσα στο σαλόνι της, εμπνεύστηκε αυτή την σειρά. 

Η limited edition περιλαμβάνει τα home-signature προϊόντα της Technogym, τον διάδρομο Myrun, τον πολυλειτουργικό πάγκο Technogym Bench, και την Technogym Ball, αυτή τη φορά σε μία πολύ διαφορετική εκδοχή: με Dior touch. Η νέα limited edition, κυκλοφορεί σε λευκό με navy λεπτομέρειες και με το αστέρι του οίκου Dior, που αποτελούσε το γούρι του ίδιου του Christian!

Boss X NBA, Capsule Collection 

boss-nba-fw21-005-srgb.jpg

Το λανσάρισμα της δεύτερη συλλογής σε συνεργασία με το NBA ανακοίνωσε η BOSS. Η επιτυχία της πρώτης συλλογής έδειξε ότι η συνέχιση αυτής της συνεργασίας ήταν μονόδρομος. Η Fall/Winter 2021 collection επικεντρώνεται στα εμβληματικά λογότυπα των ομάδων του NBA με την υπογραφή της BOSS. Τα νέα σχέδια εμφανίζονται σε 11 διαφορετικά designs, όπως hoodies, T-shirts, φούτερ, joggers, μπουφάν κ.α. Τα λογότυπα των Boston Celtics και των Dallas Mavericks έρχονται να προστεθούν στην περσινή σειρά των Brooklyn Nets, Chicago Bulls, Golden State Warriors, Houston Rockets, Los Angeles Lakers, Miami Heat, New York Knicks και Toronto Raptors, μαζί με το επίσημο NBA Logoman. H νέα συλλογή είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένα καταστήματα σε χώρες της Ευρώπης και της Νοτιοανατολικής Ασίας και του Ειρηνικού αλλά και στα καταστήματα BOSS σε Ευρώπη και SEAPAC, στο boss.com. Αυτή είναι η πρώτη φορά που η κολεξιόν είναι διαθέσιμη σε χώρες εκτός της Βόρειας και Νότιας Αμερικής.

Στο πλαίσιο την καμπάνιας για την νέα κολεξιόν, η BOSS παρουσίασε ότι πρωταγωνιστές της θα είναι ο τρεις φορές πρωταθλητής του NBA Klay Tompson και οι γνωστοί TikTokερς Cole Micek και Koby Lomax. Οι φωτογραφίες της καμπάνιας ανήκουν στον φωτογράφο Philip-Daniel Ducasse ενώ η δημιουργική διεύθυνση στη RanaVerse. Η καμπάνια παρουσιάζει τους τρεις πρωταγωνιστές να φορούν κομμάτια από την τελευταία συλλογή.

MCM, METAVERSE

08-august-1-2-digital-01-rgb-150dpi-j9d4R.jpg
Ακόμα μία φθινοπωρινή συλλογή, η οποία μας κέντρισε το ενδιαφέρον είναι της MCM, η οποία μας μεταφέρει σ΄έναν εικονικό κόσμο. Έχει αντλήσει την έμπνευσή της από συνδυασμό εικονικών, μεταφυσικών και φυσικών κόσμων ενώ εξυμνεί το δυναμισμό που κρύβεται στην αταραξία και στην αρμονία κινήσεων, μέσα από μια νεοδομημένη ιδέα. Από το πραγματικό στο ψηφιακό κόσμο, η MCM τιμά το σπίτι ως το κομβικό σημείο κάθε ταξιδιού και προορισμό και παρουσιάζει για πρώτη φορά μία συλλογή χωρίς χρονικούς περιορισμούς. Η τελευταία συλλογή αποτελεί μια πρόταση εξερεύνησης, για ένα ταξίδι έμπνευσης με αφετηρία το ρεύμα Bauhaus και τερματικό σταθμό το Νeohaus.

Θεμέλιο της νέας προσέγγισης αποτελεί ένα νέο μονόγραμμα, το οποίο εξελίσσει το εμβληματικό λογότυπο του brand σε ένα τρισδιάστατο κυβικό μοτίβο, το οποίο συνδυάζει στοιχεία του παρελθόντος με το μέλλον. Η πολυδιάστατη σύνθεσή του είναι μια οπτική σύλληψη του M’ETAVERSE, με ένα επαναλαμβανόμενο μοτίβο το οποίο συμβολίζει τη πολυδιάστατη φύση κάθε καταναλωτή, η οποία είναι υπαρκτή σε εικονικούς και φυσικούς κόσμους, καθώς και στα ταξίδια και στους προορισμούς που τους περιλαμβάνουν.