Φανταστική για ακόμη μια φορά η Lady Gaga θέτεται στο επίκεντρο των εξελίξεων του χώρου και πρωταγωνιστεί στο εξώφυλλο των δύο εκδόσεων του περιοδικού μόδας, Vogue. Η τραγουδίστρια και πλέον ηθοποιός, λίγο πριν την πολυαναμενόμενη πρεμιέρα της ταινίας της, House of Gucci, στρέφει τα βλέμματα όλων επάνω της, και φωτογραφίζεται για την Ιταλική και Βρετανική Vogue ταυτόχρονα, θυμίζοντας το διπλό cover της Adele τον προηγούμενο μήνα.
Η εκκεντρική pop stars αποδεικνύει ότι έχει ωριμάσει καλλιτεχνικά, ενώ εξελίσσεται σε μια ολοκληρωμένη artist, που γεννά προβληματισμούς και μετατρέπεται σε έμπνευση όχι μόνο για μεγάλους σχεδιαστές της βιομηχανίας, οι οποίοι χαίρονται να την αποκαλούν μούσα τους, αλλά και για το παθιασμένο κοινό της. Λίγο πριν την much awaited κυκλοφορία του φιλμ για τη ζωή και το θάνατο του Maurizio Gucci και φυσικά τη συσχέτιση της ίδιας της συζύγου του, Patrizia Reggiani, με τη δολοφονία του. Γεγονός, που είχε «ταράξει» τα νερά εκείνης της εποχής, τα μίντια, τον ίδιο τον οίκο και φυσικά ολόκληρο τον κόσμο της μόδας.
Η Gaga πιο σαγηνευτική κι εντυπωσιακή από ποτέ, ποζάρει κοιτώντας το φακό και το βλέμμα της προδίδει πολλά. Μαρτυρά μια γυναίκα που απέκτησε όλα όσα ονειρευόταν, κι ένα κορίτσι που παραμένει στην ψυχή, έχοντας την ίδια αγωνία όταν βρίσκεται εκτεθειμένη στο φακό. Φορώντας τις υπέροχες δημιουργίες του Pierpaolo Piccioli, καλλιτεχνικού διευθυντή του οίκου Valentino, του Daniel Roseberry του οίκου Schiaparelli, των fashion houses Alexander Mcqueen, Balenciaga, Chanel αλλά και του Μaison Alaia, επιβεβαιώνει ότι η μόδα της νέας εποχής επιθυμεί μεγάλους όγκους, φουτουριστικά designs, παράλληλα με minimal γραμμές αλλά κι έντονα χρώματα.
Αναδεικνύοντας κομμάτια των παραπάνω μεγάλων δημιουργών, η star φαίνεται πως τελευταία επιλέγει τους Piccioli αλλά και Roseberry και για τις δημόσιες εμφανίσεις της, ας μην ξεχνάμε τα iconic Schiaparelli custom-made looks που φόρεσε για την ορκωμοσία του Joe Biden τον Ιανουάριο, αλλά και κατά τη διάρκεια του Gala του Μουσείου Κινηματογράφου της Ακαδημίας.
Με φωτογράφο τον Steven Meisel και art director τον αρχισυντάκτη της βρετανικής Vogue, Edward Enninful, η Lady Gaga μίλησε για τον ιδιαίτερο ρόλο της, αυτόν της γυναίκας-αράχνης αλλά και την παρασκηνιακή αναζήτησή της με την αυτοκρατορία Gucci. Η ίδια μάλιστα δε δίστασε να δηλώσει πως κατά τη διάρκεια των γυρισμάτων της ταινίας έζησε ως Reggiani για ενάμιση χρόνο. «Μιλούσα με προφορά για εννέα μήνες. Δεν βγήκα ποτέ εκτός χαρακτήρα. Έμεινα μαζί της». Από την άλλη, η πραγματική Patrizia Reggiani Gucci, η οποία ζει στο Μιλάνο μετά την αποφυλάκισή της το 2016, εξέφρασε τα δικά της παράπονα. Εκείνη φαίνεται να δήλωσε σε Ιταλό δημοσιογράφο ότι ενοχλήθηκε από την αδιαφορία της Gaga να επικοινωνήσει μαζί της σχετικά με τον ρόλο, λέγοντας «Δεν είχε καν την προνοητικότητα και την ευαισθησία να έρθει να τη γνωρίσω».
Οι fans αλλά και οι λάτρεις του οίκου ανυπομονούν για την προγραμματισμένη κυκλοφορία της ταινίας που έχει οριστεί για τις 24 Νοέμβρη και φαίνεται ήδη να έχει απασχολήσει κοινό και κριτικούς, καθώς πρόκειται για το φιλμ της χρονιάς σύμφωνα με πολλούς, αγγίζοντας μια πονεμένη αλλά πολύ διάσημη ιστορία, που συνδέει το πάθος για δύναμη κι εξουσία με το έγκλημα.
Φωτογραφίες: Instagram @ladygaga