Με αφορμή την έναρξη λειτουργίας του νέου counter στο attica City Link, η Kilian καλωσόρισε digital beauty editors, influencers και celebrities σε ένα ξεχωριστό event. Υπό τη συνοδεία cocktails, εμπνευσμένων από τα εμβληματικά χειροποίητα αρώματα του brand, οι καλεσμένοι μυήθηκαν στο μυσταγωγικό κόσμο, που έχει δημιουργήσει ο απίθανος Kilian Hennessy, ανακάλυψαν τις αρωματικές συλλογές και την έμπνευση πίσω από αυτές. Στη συνέχεια, κλήθηκαν να εξερευνήσουν τις πιο καλά κρυμμένες πτυχές του εαυτού τους, μέσω των τολμηρών δημιουργιών.
Πιο συγκεκριμένα, αναφορικά με την πολυτελή εταιρία, η Kilian προσφέρει μία μεγάλη συλλογή αρωμάτων στα πλαίσια τεσσάρων οσφρητικών οικογενειών –The Fresh, The Narcotics, The Cellars και The Smokes-, όλα εμπνευσμένα από τα σκοτεινά κελάρια με κονιάκ που καθόρισαν τις παιδικές εμπειρίες του ιδρυτή της.
Το brand εξερευνά τον τρόπο που ένα άρωμα «αγγίζει» δυναμικά, αόρατα και αμετάκλητα εκείνον που το φοράει. Ανάμεσα στους λαμπερούς καλεσμένους παρευρέθηκαν και ο Βασίλης Ζούλιας, η Χριστίνα Κοντοβά, η Κατερίνα Μισιχρόνη, ο Λάκης Γαβαλάς, η Genevieve Majari, η Μίνα Μπιράκου, ο Μιχαήλ Ανδρουλιδάκης, η Κατερίνα Ευαγγελινού, ενώ δεν έλειψαν σημαντικοί εκπρόσωποι των Μέσων, όπως η Μαρία Λεμονιά, η Γωγώ και η Μαίρη Αυγερινοπούλου, ο Γιώργος Πράσσινος και η Έφη Ανέστη.
Τέλος, την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκπρόσωποι του πολυκαταστήματος attica, όπως η κυρία Εύη Κλαουδάτου και η κυρία Παναγιωτακάκου. Τα σημεία πώλησης της μάρκας Kilian είναι: στα πολυκατάστημα attica Golden Hall και attica City Link, ενώ στη Θεσσαλονίκη θα τα βρείτε στα attica της Τσιμισκή, στο Hondos Center στη Μύκονο και online στο atticabeauty.gr
Λίγα λόγια την Kilian
Ιδρύθηκε από τον Kilian Hennessy, ο οποίος δημιουργεί πολυτελή αρώματα, που προκαλούν τις αισθήσεις και απογειώνουν την κάθε οσφρητική εμπειρία. Όταν δημιούργησε το brand, στόχος του ήταν να επαναφέρει την αρωματοποιία στο επίκεντρο της προσοχής και του θαυμασμού προκειμένου να αποκτήσει τη δόξα και το σεβασμό που κατείχε στο τέλος του 19ου και στις αρχές του 20ου αιώνα.
Για εκείνον ήταν πολύ ουσιώδης η διατήρηση της ισορροπίας μεταξύ διαχρονικότητας και των σύγχρονων τάσεων. Το brand αντικατοπτρίζει ιδανικά την προσωπικότητα του Kilian Hennessy και πετυχαίνει αβίαστα την απόλυτη συμμαχία μεταξύ κομψότητας και αδιαπραγμάτευτης πολυτέλειας. Δεν πρόκειται απλώς για μερικά ακόμα αρώματα, αλλά για πραγματικά αριστουργήματα, αφού, εκτός από τις μεθυστικές και συγκλονιστικές μυρωδιές, τα μπουκαλάκια αποτελούν αληθινά κοσμήματα...
Φωτογραφία Εξωφύλλου: Μαρία Παπαθανασίου, Εύη Κλαουδάτου & Πέπυ Σιούτη
Φωτογραφία: Studio Panoulis