Διατηρώντας τα καλύτερα στοιχεία της κληρονομιάς τους αλλά κάνοντας μεγάλο άλμα προς το μέλλον, τα πολυκαταστήματα Notos συνδυάζουν το όραμα και την ιστορία με την νέα πραγματικότητα και το new brand experience - παρουσιάζοντας το ξεχωριστό και άκρως upgraded rebranding τους.
Ξεκινώντας από το λογότυπο με ανανεωμένη οπτική απεικόνιση. Το νέο typography logo αποτυπώνεται σε μια minimal μορφή, διατηρώντας τη μαργαρίτα με την οποία συνδέεται άρρηκτα αλλά σε μια ανανεωμένη & σύγχρονη πλέον εκδοχή της.
Ταυτόχρονα, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, δημιουργούνται συνοδευτικά εικαστικά τα οποία αποτυπώνονται στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων, στο notos.gr & σε όλη την επικοινωνία των πολυκαταστημάτων. Στόχος τους, μέσω των διακριτών σχημάτων και χρωμάτων τους είναι να ενδυναμώσουν το συναίσθημα οικειότητας και πιστότητας των καταναλωτών με τα πολυκαταστήματα, μέσω μιας σύγχρονης δυναμικότητας και στιλ. Τιμητική εμφάνιση κάνει και το noti, η genderless φιγούρα των πολυκαταστημάτων που απευθύνεται σε όλες τις ηλικίες και φύλα και είναι χαρά του να τους εξυπηρετήσει, ότι πρεσβεύει δηλαδή ο notos όλα αυτά τα χρόνια.
To ανανεωμένο notos.gr, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, λανσάρεται επίσης έως τέλος Οκτωβρίου, με αναβαθμισμένο UX.
«Το brand notos είναι ένα ιστορικό brand που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στο Ελληνικό εμπόριο από το 2000. Όπως όλα όμως, έτσι και ο χώρος του εμπορίου αλλάζει και εμείς νιώσαμε την ανάγκη να επαναπροσδιορίσουμε τα πολυκαταστήματα, να τα συστήσουμε από την αρχή σε νεότερους καταναλωτές, παραμένοντας πιστοί στις βασικές μας αξίες. Η νέα μας εταιρική ταυτότητα είναι η φυσική εξέλιξη της παλιάς, αντανακλώντας τη σύγχρονη προοπτική μας και την πορεία προς το μέλλον. Ένα λογότυπο που αγκαλιάζει την κληρονομιά μας και αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος, ενισχύοντας τη σχέση μας με τους πελάτες μας και φέρνοντας μια ανανεωμένη αίσθηση στα πολυκαταστήματά μας», αναφέρει η κα. Βαλέρια Τάραντο, Διευθύνων Σύμβουλος των Πολυκαταστημάτων.
Η νέα εταιρική ταυτότητα εφαρμόζεται σε όλο το εύρος της επικοινωνίας, μέσω της οποίας τα πολυκαταστήματα notos αποκαλύπτουν το νέο look & feel, το διευρυμένο, σε brands & style portfolio και τη συνολική αγοραστική σύγχρονη εμπειρία που οι καταναλωτές θα έχουν στα φυσικά πολυκαταστήματα & στο notos.gr.
Τα τελευταία 2 χρόνια ενίσχυσε το portfolio μαρκών μας με νέες συνεργασίες όπως η Armani Exchange, Paul & Shark, Boggi Milano, Hugo, Profuomo, Patrizia Pepe, Twinset, Bash, IRO, La Fee Maraboutee, BCBG, KARL Lagerfeld jeans και πολλά άλλα. Ταυτόχρονα διατήρησε από τις δυνατότερες παρουσίες και το μεγαλύτερο εύρος συλλόγων σε εταιρίες όπως Lacoste, Gant, La Martina, The Bostonians, Nautica που είναι και αντιπρόσωποι ως όμιλος, υποστηρίζοντας επίσης Ελληνικές εταιρίες – πράγμα που το έχουν ως αρχή – όπως Bella P. Forel, Stelios Koudounaris, Tsakiris Mallas και KOORELOO.
«Βάζοντας στο επίκεντρο τις αξίες και το όραμα που εκπροσωπεί το πλέον ιστορικό retail brand, η νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία ανανεώνει και επαναπροσδιορίζει τη σύνδεση του brand notos με τον σύγχρονο καταναλωτή. Δημιουργούμε μια νέα δυναμική σε μια εξελισσόμενη αγορά, στοχεύοντας στη διατήρηση της πιστότητας αλλά και στην προσέλκυση νέων κοινών μέσα από ένα εκτενές σύνολο αλλαγών και εφαρμογών που αναδεικνύουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του brand και δημιουργούν ένα ανανεωμένο value proposition», αναφέρει η κα Ζωή Πυθαρούλη, Marketing Director των Πολυκαταστημάτων.
Τη δημιουργία της νέας εταιρικής ταυτότητας, την εφαρμογή της στα πολυκαταστήματα αλλά και τη δημιουργία της διαφημιστικής προβολής ανέλαβαν δύο βραβευμένα agencies: Ο σχεδιασμός του νέου visual brand identity έγινε από την K2 Design και η εφαρμογή της, επικοινωνιακά, από την Cambo. Ο Άρης Γεωργιάδης, Fashion Editor ανέλαβε τη δημιουργική επιμέλεια του styling, ενώ ο Head make-up Artist της Shiseido, Βαγγέλης Θόδου επιμελήθηκε το make up.
Ο Κρίτων Ρούντος, CEO της Cambo Agency δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος του σημαντικού αυτού ορόσημου των πολυκαταστημάτων notos. Η σύγχρονη προσέγγιση της εταιρικής ταυτότητας και η ανανεωμένη επικοινωνιακή στρατηγική σηματοδοτεί μία νέα εποχή για το brand, αποτυπώνοντας την εξέλιξή του. Ευχαριστούμε θερμά τα πολυκαταστήματα notos για την εμπιστοσύνη, η οποία μας τιμά ιδιαίτερα.»