Φαίνεται ότι η Karlie Kloss εμπλουτίζει τη λίστα των high-fashion περιοδικών τα οποία έχει στην κατοχή της. Το supermodel απέκτησε επίσημα το i-D magazine, μια αγαπημένη έκδοση που αφορά τη μόδα, τη μουσική και τη pop νεανική κουλτούρα, της οποίας ο τίτλος ανήκε στην Vice Media, που κατέθεσε αίτηση πτώχευσης πριν από λίγο καιρό. Σύμφωνα με το WWD, η Kloss θα είναι διευθύνουσα σύμβουλος, ενώ ο σημερινός αρχισυντάκτης Alastair McKimm θα παραμείνει ως επικεφαλής του creative office και παγκόσμιος editor-in-chief.
Οι φήμες για την εξαγορά του εντύπου από το μοντέλο και επιχειρηματία κυκλοφορούσαν στη βιομηχανία τουλάχιστον από τον Αύγουστο. Και η Kloss δεν είναι άγνωστη στην αγορά μέσων ενημέρωσης. Το 2020, ηγήθηκε μιας ομάδας επενδυτών, μεταξύ των οποίων η συνάδελφός της Kaia Gerber, ο αστέρας των αγώνων F1 Lewis Hamilton και ο παραγωγός Jason Blum, που αγόρασε το περιοδικό W.
Φαίνεται ότι η Kloss - ένα μοντέλο που έγινε επιχειρηματίας και πληρεξούσιος στα δισεκατομμύρια της περιουσίας Kushner - έχει δημιουργήσει ένα δικό της ποικιλόμορφο χαρτοφυλάκιο, κυρίως το Kode With Klossy, το οποίο διοργανώνει μια δωρεάν εκπαιδευτική κατασκήνωση για κορίτσια, και το Klosette, έναν κόσμο βασισμένο στη μόδα μέσα στο metaverse του Roblox που επιτρέπει στους παίκτες να δημιουργούν στιλ και να αναρριχηθούν ώστε να γίνουν αρχισυντάκτες. Επίσης, φέρεται να έχει επενδύσει σε αρκετές ψηφιακές νεοφυείς επιχειρήσεις, συμπεριλαμβανομένης μιας που στοχεύει στην ενσωμάτωση ψηφιακών ταυτοτήτων ελέγχου στα ρούχα.
Η Vice Media είχε εξαγοράσει το περιοδικό i-D το 2012. Η εταιρεία προχώρησε στη συμφωνία για την πώληση του περιοδικού στην Kloss «στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης στρατηγικής μας για τον εξορθολογισμό και την επικέντρωση της VMG στην κύρια δραστηριότητά μας», έγραψαν οι συνδιευθύνοντες σύμβουλοι του Vice Media Group Bruce Dixon και Hozefa Lokhandwala σε υπόμνημα προς το προσωπικό.
Η Kloss «διαθέτει μεγάλο πάθος για την τεχνολογία και τη σύζευξή της με τη μόδας, τα media και τον πολιτισμό σε παγκόσμια κλίμακα και πιστεύουμε ότι το brand μας βρίσκεται σε εξαιρετικά χέρια για να συνεχίσει να χτίζει τη σημαντική του θέση στον κόσμο της μόδας και να συνεχίσει την αναπτυξιακή πορεία που βλέπουμε για την επιχείρηση», ανέφεραν οι Dixon και Lokhandwala.
Η Vice Media θα συνεχίσει να καλύπτει τη μόδα, την ομορφιά και το «προσωπικό στιλ» σε άλλους τίτλους της, δήλωσαν οι συνδιευθύνοντες σύμβουλοι, μεταξύ άλλων μέσω του Vice.com και του Refinery29, το οποίο η εταιρεία αγόρασε το 2019. Την περασμένη εβδομάδα μάλιστα ανακοίνωσε έναν ακόμη γύρο απολύσεων, αφού αρκετές εκπομπές του Vice News δεν κατάφεραν να ανανεωθούν, και ενοποίησε τα πέντε λειτουργικά της τμήματα σε δύο.
Η Karlie Kloss, σε μια ανάρτησή της χθες στο Instagram, «έκλεισε το μάτι» σχετικά με τη νέα συμφωνία, καθώς μοιράστηκε την εικόνα του τεύχους του περιοδικού i-D για την άνοιξη του 2013, όπου κοσμεί το εξώφυλλο: